صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 17

الموضوع: أرجوكم يا أخوانى .... أريد دعوة لموقع Bitgamer و أريد كيفية تسجيل هذه الدعوة أرجوكم

عضوية جديدة

Smile أرجوكم يا أخوانى .... أريد دعوة لموقع Bitgamer و أريد كيفية تسجيل هذه الدعوة أرجوكم

بسم الله الرحمن الرحيم

لو سمحتم أيها الاعضاء الكرام .... أريد من أى عضو مشترك فى موقع التورنت الرائع

Bitgamer

انا يرسل إلى دعوة للتسجيل به على إيميلى

zoro_6000@yahoo.com

و من فضله أن يوضح فقط كيفية تسجيل هذه الدعوة .. و جزاه الله خيراً

و شكراً لكم جميعاً

عضو بلاتيني الصورة الرمزية DR ! ZERO

رد: أرجوكم يا أخوانى .... أريد دعوة لموقع Bitgamer و أريد كيفية تسجيل هذه الدعوة أرجو

فى موضوع لدعوات البيت جيمر اعمل ريشيو بروف و سبيد تست كويسين و هيكون ليك دعوة ان شاء الله .
    فضل هذا المنتدى علىَّ -بعد الله- كبير , و أحب أن أقدم الشكر .

فليسامحنى الله أولا ثم كل من قد أكون ارتكبت مثل هذه الأفعال فى حقه , و أعلم أنى طلمتُ كثيرا من الناس بكلامى هذا , فليس أحد هكذا غيرى أنا , و ليس أحد بمثل هذه الصفات غير النبيلة غيرى , فليسامحنى الله إن كنت ارتكبت أياً منها يوماً ..

عذرا إذ أنه لضيق الوقت لا يسعنى تعديل الكلمات أو تنسيقها أو تشكيلها .

عضو الصورة الرمزية waleed_66

رد: أرجوكم يا أخوانى .... أريد دعوة لموقع Bitgamer و أريد كيفية تسجيل هذه الدعوة أرجو

صدقني لو تبحث في المنتدى تحصل كل المعلومات الي تحتاجها

موضوع خاص لدعوات البيت جيمر وموضوع لطريقة عمل راشيو بروف
    ...
    ...
    شكرا لك يا Planet Hemp على الــ bitmetv
    ...
    ...

عضوية جديدة

Smile رد: أرجوكم يا أخوانى .... أريد دعوة لموقع Bitgamer و أريد كيفية تسجيل هذه الدعوة أرجو

أخوانى

أنا آسف لأنى لم أبحث

لكن و الله أنا طالب مصرى فى الصف الثالث الإعدادى

15 سنة انا

بس شويه بفهم فى الكمبيوتر الحمد لله رب العالمين

و و الله ما عمدى وقت حتى عشان أقعد عليه

لأنى أمتحاناتى قريبة جدا جدا

فعشان كده أى حد يبعتلى الدعوة و إن شاء رب العالمين سبحانه و تعالى

فى إجازتى هتفاعل فى المنتدى إن شاء الله

و إيميلى للمرة الثانية هو

zoro_6000@yahoo.com

و شكراً لمجهودكم الرائع

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamednehad مشاهدة المشاركة
    أخوانى

أنا آسف لأنى لم أبحث

لكن و الله أنا طالب مصرى فى الصف الثالث الإعدادى

15 سنة انا

بس شويه بفهم فى الكمبيوتر الحمد لله رب العالمين

و و الله ما عمدى وقت حتى عشان أقعد عليه

لأنى أمتحاناتى قريبة جدا جدا

فعشان كده أى حد يبعتلى الدعوة و إن شاء رب العالمين سبحانه و تعالى

فى إجازتى هتفاعل فى المنتدى إن شاء الله

و إيميلى للمرة الثانية هو

zoro_6000@yahoo.com

و شكراً لمجهودكم الرائع
    طيب انت مسجل فى مواقع تورنت تانية ؟

فليسامحنى الله أولا ثم كل من قد أكون ارتكبت مثل هذه الأفعال فى حقه , و أعلم أنى طلمتُ كثيرا من الناس بكلامى هذا , فليس أحد هكذا غيرى أنا , و ليس أحد بمثل هذه الصفات غير النبيلة غيرى , فليسامحنى الله إن كنت ارتكبت أياً منها يوماً ..

عضوية جديدة

Angry رد: أرجوكم يا أخوانى .... أريد دعوة لموقع Bitgamer و أريد كيفية تسجيل هذه الدعوة أرجو

بسم الله الرحمن الرحيم

لو سمحتم يا جدعان أبعتوا الدعوة كان زمانكوا بعتوها من الأول بدل التعب ده كله ... أنا محتاج الدعوة .... و معتمد على المنتدى و على الأعضاء .. و بقالى أكتر من 3 أسابيع كل شويه أكتب رد و ألاقى واحد رادد بكلام مش مفيد بالمرة

يعنى مثلاً واحد رادد فوق أو أتنين بيقولولى أن فى موضوع للدعوات دى و بيقولوا دور .... طب لو كانوا بعتوا .... كان جزاهم ربنا ألف خير عشان ساعدونى ... لأ ليه لازم يتعبوا الواحد و خلاص

و برده زى الأخ إلى بيسأل إذا كنت مسجل فى أى موقع تانى تورنت

و الله السؤال ده ما له علاقة بأى حاجة خالص .... بس برده هاررد ... أيوه يا سيدى مسجل فى ديمونايد

و ياريت أى حد يبعت الدعوة بقى ... لأن أنا بصراحة فكرتى بدأت تتغير عن المنتدى ده و أعضائة ... إلى أتوصفلى عنه أنه منتدى أعضائه كرام و بيساعدوا على طول ... لكن واضح غير كده

من فضلكوا للمرة التالته أنا محتاج الدعوة على إيميلى و هو

zoro_6000@yahoo.com

و شكراً

عضو برونزي الصورة الرمزية ThE AlCheMisT

أسلوب حضرتك فى الكلام مش ظريف نهائياً، هم الأعضاء فعلاً كرماء بس ده مش معناه انك تستغل كرمهم، و أعذرنى لو فى حد كان بيفكر يديك دعوة أظن بعد الكلام ده ممكن يغير رأيه
    فى النهاية أحب أقول لك انت اللى بتطلب، يبقى لازم تنفذ شروط اللى عارض الدعاوى، و أهم الشروط انك تطلبها فى الموضع المخصص لكدة
    تقبل مرورى
    [CENTER][FONT=Palatino Linotype][COLOR=RoyalBlue][SIZE=2][COLOR=Teal][COLOR=Blue][U][B][COLOR=Navy]My PC[/COLOR][/B]
    [/U][/COLOR][COLOR=Teal]Intel Core2Duo E6700 @ 2.66GHz | Gigabyte EP43-US3L | Kingston KVR 667MHz 2x1GB + APOGEE 800MHz 2x2GB | XFX GeForce 9800GTX+ | WD Caviar 1TB 32MB Buffer BLACK (WD1001FALS) - WD Caviar 320GB 8MB Buffer | Creative SoundBlaster X-Fi Titanium SB0880 | Gigabyte 3D Aurora | HEC Zephyr 650Watt | BenQ FP94VW[/COLOR][/COLOR][/SIZE][/COLOR][/FONT][FONT=Arial][SIZE=3][COLOR=DarkRed][B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=179710"][/URL][/B][/COLOR][/SIZE][/FONT]
    [/CENTER]

عضو برونزي الصورة الرمزية తో Mezoo తో

لا واللهي لا غيرنا رأينا ولا حاجه ولو هو فعلا يستحق الدعوه كنت اول واحد هيحاول يساعده اي نعم مش معايا بيتجيمر بس كنت هاظبطوا
    أخ نهاد ، لو انت بتفهم ولو واحد في الميه في التورنت هتعرف ان الموقع ده خاص واي غلط فيه هتطرد نفسك منه وهتطردنا معاك ، فلازم يكون ليك خبره في التعامل مع الراشيو وبرامج الفاك وعلي ما أظن ان واحد بسنك ما يعرف شئ عنها
    ولما الأخ الكريم زيرو واللي كان داخل يناقشك عشان يديلك دعوه وانت لصغر سنك مافهمتش ، غلط فيه وكان كله طلبه راشيو بروف لأي موقع برايفت ( وده اسهل شرط ، فيه اعضاء تانيه بتطلب 3 راشيو وسبيد تيست وعدل 3 و 300 مشاركه و ...... ) المفروض تقله الف شكر أخي الكريم

كل اللي اقدر اساعدك بيه هاديلك توبيك تتعلم منه شويه
    مقالة الفرسان : في أهم ماتريد معرفته عن التورنت

ودي شوية مواقع خاصه فاتحه التسجيل وجامده جدا برضه

https://www.torrentbits.ro/
    https://www.myxz.org/
    https://bitsoup.org/signup.php
    واتفضل يا عم أخو البيت جيمر
    https://www.underground-gamer.com/signup.php

ياريت تتقبل كلامنا ، احنا ناس أكبر منك بكتييير فعلي الاقل احترمنا حتي لو اخطأنا في حقك بالرغم ان كل الاعضاء كانت ردودهم كلها مساعده وزوق

عضو

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Excellent Eng مشاهدة المشاركة
    لا واللهي لا غيرنا رأينا ولا حاجه ولو هو فعلا يستحق الدعوه كنت اول واحد هيحاول يساعده اي نعم مش معايا بيتجيمر بس كنت هاظبطوا
    أخ نهاد ، لو انت بتفهم ولو واحد في الميه في التورنت هتعرف ان الموقع ده خاص واي غلط فيه هتطرد نفسك منه وهتطردنا معاك ، فلازم يكون ليك خبره في التعامل مع الراشيو وبرامج الفاك وعلي ما أظن ان واحد بسنك ما يعرف شئ عنها
    ولما الأخ الكريم زيرو واللي كان داخل يناقشك عشان يديلك دعوه وانت لصغر سنك مافهمتش ، غلط فيه وكان كله طلبه راشيو بروف لأي موقع برايفت ( وده اسهل شرط ، فيه اعضاء تانيه بتطلب 3 راشيو وسبيد تيست وعدل 3 و 300 مشاركه و ...... ) المفروض تقله الف شكر أخي الكريم

كل اللي اقدر اساعدك بيه هاديلك توبيك تتعلم منه شويه
    مقالة الفرسان : في أهم ماتريد معرفته عن التورنت

ودي شوية مواقع خاصه فاتحه التسجيل وجامده جدا برضه

https://www.torrentbits.ro/
    https://www.myxz.org/
    https://bitsoup.org/signup.php
    واتفضل يا عم أخو البيت جيمر
    https://www.underground-gamer.com/signup.php

ياريت تتقبل كلامنا ، احنا ناس أكبر منك بكتييير فعلي الاقل احترمنا حتي لو اخطأنا في حقك بالرغم ان كل الاعضاء كانت ردودهم كلها مساعده وزوق

والله الراجل ده عشرة على عشرة سجل فى المواقع دى وبعدين ابقى دور على الدعوة وكمان المواقع دى بتنزل العاب زى bitgamer بالضبط وخصوصا underground-gamer

يعنى مثلاً واحد رادد فوق أو أتنين بيقولولى أن فى موضوع للدعوات دى و بيقولوا دور .... طب لو كانوا بعتوا .... كان جزاهم ربنا ألف خير عشان ساعدونى ... لأ ليه لازم يتعبوا الواحد و خلاص
    واضح من كلامك انى غلطان انى اتناقشت معاك أصلا لأنى كان ممكن و لا أتعب نفسى بالرد على موضوعك أصلا لكن أنا غلطت انى حاولت أساعدك مش كده ؟

عايزك تعرف حاجة انى مش مجبر أبعتلك الدعوة من عدمه و مش مجبر أرد فى موضوعك أو لأ , و سهل جدا أقولك فى شروط عايز تلتزم بيها براحتك مش عايز براحتك برضو ! لكن أنا رديت عليك و حاولت أبسط الشروط عليك و اتكلمت بأسلوب أحسن من أسلوبك و لحسن أخلاقك رديت عليا بأسلوب أحسن !

و ياريت أى حد يبعت الدعوة بقى ... لأن أنا بصراحة فكرتى بدأت تتغير عن المنتدى ده و أعضائة ... إلى أتوصفلى عنه أنه منتدى أعضائه كرام و بيساعدوا على طول ... لكن واضح غير كده
    يا عم طيب المنتدى غلطان و الأعضاء اللى فيه غلطانين روح خد الدعوة من أى مكان تانى بعدين فى حاجة لو دخلت مكان معجبكش الناس اللى فيه و لا شروط المكان ده أحسن حاجة تعملها انك تسيبه و تخرج منه بما انك كده كده معترض على الناس اللى فيه و على شروطه , و شكرا !

شباب المنتدى الكويسين يا ريت محدش يزعل منى لأسلوب كلامى لأنى و الله أول مرة أتكلم مع حد فى المنتدى بالشكل ده , و ده لأن أول مرة حد ينرفزنى بالشكل ده !

معلش يا دكتور ماتتنرفزش ولا حاجة .. هدى أعصابك الموضوع مش مستاهل .... ده واحد بيطلب حاجة بكل بساطة لو التزم بشروطها و طلبها بأسلوب لائق كان هياخدها و ياخد عينينا معاها و لو ملتزمش خلاص مش من حقه ياخدها
    [CENTER][FONT=Palatino Linotype][COLOR=RoyalBlue][SIZE=2][COLOR=Teal][COLOR=Blue][U][B][COLOR=Navy]My PC[/COLOR][/B]
    [/U][/COLOR][COLOR=Teal]Intel Core2Duo E6700 @ 2.66GHz | Gigabyte EP43-US3L | Kingston KVR 667MHz 2x1GB + APOGEE 800MHz 2x2GB | XFX GeForce 9800GTX+ | WD Caviar 1TB 32MB Buffer BLACK (WD1001FALS) - WD Caviar 320GB 8MB Buffer | Creative SoundBlaster X-Fi Titanium SB0880 | Gigabyte 3D Aurora | HEC Zephyr 650Watt | BenQ FP94VW[/COLOR][/COLOR][/SIZE][/COLOR][/FONT][FONT=Arial][SIZE=3][COLOR=DarkRed][B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=179710"][/URL][/B][/COLOR][/SIZE][/FONT]
    [/CENTER]

عضوية جديدة

Smile رد: أرجوكم يا أخوانى .... أريد دعوة لموقع Bitgamer و أريد كيفية تسجيل هذه الدعوة أرجو

سم الله الرحمن الرحيم

و اضح أن الكل هجم مرة واحدة كده

بصوا بقى

أنا كنت بحاول أستفيد
    عشان كنت ناوى أفيد

و الله أحنا شاغلين فى المنتديات نااار أوى

يعنى بنفهم برده

و موضوع النت و الكمبيوتر ده مافهوش كبير ولا صغير

زى ما الأخ الأكريم بيقول

إذا كان على أسلوبى

فأنا تقلت حبتين من البطئ فى الرد أو الإستجابة

لأنى أنا للآسف معنديش حتى وقت للمناقشة

مش زى إلى بيقولى غلطان عشان أتناقشت معاك

لأنى وضحت سبب شغلى ... و على العموم ماتتنرفزش و ماتزعلش الموضوع مش مستاهل

بالإضافة أنى مش عضو مسجل عشان آخد دعوة و أجرى بره المنتدى

أنا قلت إنى هتفاعل بس فى أجازة الصيف

بالنسبة للآخ إلى أتكلم براحة بعد ردى على طول و هو إلى علق على أسلوبى

أنا بقله أنى بتآسف ليه هو بس لأنه شخص محترم

لكن لو بصيت للموضوع من الأول هاتشوف أنها حاجة تتضايق

أما إلى رد بعديه عمال يقول أستحق و مش أستحق

فأنا لا أوجه له أى كلام بالمرة

ولا محتاج منه حاجة أصلاً

و أبقى أقرا أنته قصيدة الفرسان بتاعتك دى

شكراً

و كمان الآخ إلى قال أن الأعضاء فعلاً كرام و كده

أنا مقلتش حاجة .... لكن أنا بتكلم عن البطئ فى إرسال الدعوة

و كان كل الموضوع ده ممكن يتحل من الأول بأن أى حد يدينى رابط موضوع إرسال الدعوات

و كانت خلصت

و مايقوليش دور .... أظن كل شئ وضح دلوقتى

يعنى من الآخر الموضوع فى ناس كتيير ماكنتش فاهمة سبب الخلاف و أتكلمت و خلاص

و لو فيه شروط محد كان وضح من الأول

مش لازم اللف و الدوران

و أنا أكيد كنت هالتزم

ده بالإضافة أن أنا أشتركت فى المنتدى و أنا متاكد أن كل إلى فيه كويسين ... يعنى مش ( مش عاجبنى الناس إلى فيه ولا حاجة )

أرجوا أن محدش من الأعضاء المحترمين إلى أنا آسف فعلاً ليهم يزعل منى .... و أرجوا من الأعضاء الآخرين أنهم يحسنوا من نفسهم

شكراً

للمرة التانية بكرر أعتذارى للأعضاء الكرام

عضوية جديدة

بسم الله الرحمن الرحيم

إلى أخى
    Ramez_Zordon

أنا ماقلتش حاجة .... طبعاً الدكتور زيرو فهمنى غلط خالص

أنا مش مش كنت عايزه يناقشنى ... بالعكس أنا بحب المناقشة جدا

بالزات مع الناس المتميزة زيه ..... لكن أنا مش عندى وقت حتى أبص جمبى

ده أنا بكتبلكوا كده و أنا بذاكر

و مش عايزه يتنرفز خالص الموضوع مش مستاهل

هو كان ممكن يخلص الحكاية دى من الأول أنه كان يبعتلى الدعوة هو أو أى حد تانى ... أو يدينى رابط طلب الدعوات ده و أنا أعرف شروطه و أقراها و ألتزم بيها كمان ... و لو مالتزمتش ليكوا حق تعملوا كل حاجة

لكن أنا مش عااااااااااارف أن فى أساساً

أظن كله شايف أنى لسه جديد

و على فكرة يا أستاذ رامز ..... انته شخص حلو جداً و محترم أوى

رغم أن كثير من الأعضاء أتكلم بطريقة مش ظريفة ... إلا أنك فى وسط كل دول أتناقشت براحة و من غير تعصب .... و بوضحلك شئ كمان

أنا عمرى ماكنت مستغل لكرم حد عشان تبقى عارف

انا كريييييم جداً بطبعى

و بساعد برده ... لكن مابسبش حد يطلب منى حاجة ... و أتأخر عليه ذى كده

شكراً لجميع الأعضاء الذين شاركوا فى الموضوع

عضو برونزي الصورة الرمزية తో Mezoo తో

صدقني اول ما اشتركت بالموقع روحت قريت الفرسان بلا حرج والحمد لله استفدت كتير
    طاب بما انك فاهم في التورنت اثبت كده مش كلام وخلاص

ربنا يخليك يا محمد و نصيحة بجد ليك ركز فى مذاكرتك و سيبك من الكمبيوتر و التورنت و الكلام ده لحد ما الامتحانات تخلص، دى نصيحة من واحد اتبهدل كتير قوى فى الامتحانات بسبب الكمبيوتر، و على فكرة أنا أخويا الصغير فى تالتة إعدادى زيك تمام و فى البيت احنا مانعينه تماماً من الكمبيوتر لحد ما الامتحانات تخلص
    ربنا يقويكم فى المذاكرة و يوفقكم فى الامتحانات
    [/CENTER]

صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة