صفحة 1 من 3 1 2 3 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 45

الموضوع: الحمد لله سقطت وشكرا على عدم المساعة

عضو

الحمد لله سقطت وشكرا على عدم المساعة

الحمد للة لم اوفق فى امتحان mcdst الاول
    واشكر كل من لم يساعد جميع الاخوة الموجودين
    واتمنى من الجميع رفع روح التعاون
    لانة من الملاحظ فى الفترة الاخيرة قلة التعاون وعدم الرد على طلبات المساعدة لا اعرف لماذا

وارجو من الجميع الانتباة لان المنهج والامتحانات كلها فيرجن جديد من يوم 9.9.2007

وارجو من لدية معلومات حديثة عن المادة لا يبخل بها

رمضان كريم
    اخوكم محمد

عضو

رد: الحمد للة سقطت وشكرا على عدم المساعة

اخي الكريم اولا خيرها بغيرها ثانية ان عدد مشاركاتك تدخل على عدم وضع اي طلب مساعدة من الاخوة في المنتدى وثانية هناك من يستطيعون ان يساعدو وهنالك من لا يستطيعون المساعدة وكلامك على قلة النعاون انه موجود انا اقول لك هذا الكلام غير صحيح لو انك تسفحت المنتدى جيدا لوجدت لكل سؤال جواب

ابحث عن السؤال او عند المساعدة التي تريدها فلعلها مطلوبة من عضو اخر وقد تكون مجاوب عنها قبل ان تضع مثل هذا الموضوع

ورمضان كريم

عضو برونزي الصورة الرمزية Scorpion007

عدد مشاركاتك حاليا فى تلك اللحظة 1 مشاركة انت طلبت مساعدات بمشاركات تحت الصفر !! واحانا ما اخدنا بالنا منها ؟

حط موضوعك وانتظر لتعرف الجديد وبعدها عندما تتاكد اذهب للامتحان وربنا يوفقك يازن الله
    [CENTER][COLOR="Red"][SIZE="5"]Too Fast Too Furious[/SIZE][/COLOR][/CENTER]

[CENTER][IMG]https://img118.imageshack.us/img118/2033/needforspeedprostreet01yq9.jpg[/IMG][/CENTER]

عضو فضي الصورة الرمزية lumark_s

يا أخ محمد حظ موفق في المرة القادمة

ولن أعلق أكثر مما قاله أستاذي سكوربيون و عاشق الإسلام!!!

وحرام تتهمنا هذا الإتهام في شهر رمضان وأنت لا تقول الحقيقة وعندك بس مشاركة واحدة!! فين سألتنا ومجبونكيش يا أخي، إمتى؟؟!!

نحن لا نتهاون على الإطلاق في خدمة إخواننا وأخواتنا، وتحية لكل الإخوان والأخوات الأعضاء الذين أعتبرهم فعلاً مشرفين بحق وحقيقة، لأنهم بجاوبوا الكل بدون إستثناء، كأنهم مشرفين وزيادة، رغم إنهم أعضاء إلا أن نشاطهم أكثر من نشاطي أنا في القسم.
    CCIE Voice # 26926
    CCIE R&S # loading
    اللهم لك الحمد والشكر حتى ترضى ... ولك الحمد والشكر إن رضيت

عضو

رد: الحمد لله سقطت وشكرا على عدم المساعة

متزعلش انت اكيد مش متابع للموقع لان ابسط حاجه وانت غلط فيها في حق نفسك انك مسجلتش في الSECOND SHOOT و دي اتكلمنا عليها هنا في الموقع و خصوصا انك مكنتش مذاكر كويس فمتجبش اللوم علي الناس اللي هنا في الموقع

عضو برونزي الصورة الرمزية botygool2010

ياشباب انا داخل بأذن الرحمن امتحان 70-290
    ياريت يا شباب تفيدونا فى حاله تغير ال pas4sure و جزاكم الله خير

عضو

ربنا يكرمك و يوفقك باذنه تعالى ......

عضو فضي

يا جماعه احنا ليسه صغيرين احنا اصحاب امتحان 290-70 ليسه هاندخله وبنذاكر من سورس ميكروسوفت بيرس الاصدار الثانى ومن الباسفور شور 2.2 او من التست كينج فيرجن 56 فاذا كان فى اى تغيير ياريت تفيدونا علشان منقعش فى نفس المطب اللى وقع فيه الاخ محمد ارجوكم باسم كل اعضاء المنتدى اللى هايدخلوا امتحان 290-70 تفيدونا ده هو دوركم علشان مندخلش ونسقط ونيجى نقول احنا قولنلكم وانتم اللى قصرتم وانا شخصيا بعثت رساله الى الاخ سكربيون ولم يجب عليا اليس هذا تقصير
    وشكرا
    محمد

عضو

كمان نقطه احب اتكلم عليها انت جبت منين ان فيه نسخه نزلت من pass4sure يوم 9-9 اذا كان اخر نسخه منه نزلت في شهر 7 و ده مش كلامي ده كلام الموقع بتاع باس فورشور وادخل وشوف بنفسك؟

اما للي بيسأل عن امتحان 290 اخر تعديل كان في 5-7 و عدد الاسئله للتأكد من النسخه 237 سؤال و عدد اللابات 7

عضو الصورة الرمزية ahmedscondo

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MO3TAZ20 مشاهدة المشاركة
    كمان نقطه احب اتكلم عليها انت جبت منين ان فيه نسخه نزلت من pass4sure يوم 9-9 اذا كان اخر نسخه منه نزلت في شهر 7 و ده مش كلامي ده كلام الموقع بتاع باس فورشور وادخل وشوف بنفسك؟

اما للي بيسأل عن امتحان 290 اخر تعديل كان في 5-7 و عدد الاسئله للتأكد من النسخه 237 سؤال و عدد اللابات 7
    الف شكر على التوضيح وربنا يوفقك
    حسبى الله لا إله إلا هو عليه توكلت وهو رب العرش العظيم

عضو برونزي الصورة الرمزية Scorpion007

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shacky_4 مشاهدة المشاركة
    يا جماعه احنا ليسه صغيرين احنا اصحاب امتحان 290-70 ليسه هاندخله وبنذاكر من سورس ميكروسوفت بيرس الاصدار الثانى ومن الباسفور شور 2.2 او من التست كينج فيرجن 56 فاذا كان فى اى تغيير ياريت تفيدونا علشان منقعش فى نفس المطب اللى وقع فيه الاخ محمد ارجوكم باسم كل اعضاء المنتدى اللى هايدخلوا امتحان 290-70 تفيدونا ده هو دوركم علشان مندخلش ونسقط ونيجى نقول احنا قولنلكم وانتم اللى قصرتم وانا شخصيا بعثت رساله الى الاخ سكربيون ولم يجب عليا اليس هذا تقصير
    وشكرا
    محمد
    باشا .. انت بعتلى رسالة خاصة بتسالنى فيها عن اهمية الشهادة والشغل ومدى قوتها والطلب عليها !!!!
    انت سالتنى عن الامتحان؟؟ يعنى لما تسقط لقدر الله يبقى انا السبب لانى ما قولتلكش ان الارزاق بيد الله .... اية دخل الشغل باسئلة الامتحانات
    ولنفترض مثلا الكلام للجميع وليس لك يا شاكى .. يوجد موضوع مثبت عن الباسفورشور والتصحيحات اى واحد دخل الامتحان وطلع الامتحان من نسخة هوة استخدمها المفروض انة يحطها فى الموضوع ويفيد الاخرين .. بفرض انت اعتمد على الموضوع دة ودخلت وسقطت مش ذنب المنتدى انت اللى دخلت حافظ وباصم المنهج لو انت فاهم وحليت الباسفورشور عن فهم لو غيرلك 3 او 5 اسئلة والله هتحلهم صح فى الامتحان

يا جماعة اعزرونى فى الرسايل الخاصة ... انا واجبى الاول فى المتنتدى افيد الجميع على العام اما الخاص فهو موجود للتواصل بينى وبين الادارة وطاقم الاشراف .. ومع ذلك اجاوب الكثير على الخاص لكن غالبا اتاخر فى الوقت لانى فعلا مشغول والمشساركة على العام تفيد الالاف اما الخاص يفيد فرد واحد .. لذلك انصح الجميع بوضع المواضيع على العام فى المنتدى .. ولا يعتبر تقصير منى ان لم ارد على الخاص يا اخ شاكى

والله يا اخى لو كنت فتحت هذين الموضوعين المثبتين
    https://www.arabhardware.net/forum/s...ad.php?t=60265
    https://www.arabhardware.net/forum/s...ad.php?t=62674
    لوجدت ضالتك فيهما .. ارجوك لا تتهمنا بالتقصير لست انا من تعلمت ولم اعلم غيرى
    [CENTER][COLOR="Red"][SIZE="5"]Too Fast Too Furious[/SIZE][/COLOR][/CENTER]

[CENTER][IMG]https://img118.imageshack.us/img118/2033/needforspeedprostreet01yq9.jpg[/IMG][/CENTER]

عضو

اشكركم جميعااااا وصدقونى انا لم اقصد الاهانة لاى احد او للموقع الموقر فهو خير معين وانا اسف على سوء التفاهم...اما بالنسبة لمشاركاتى فانا كنت بادخل بنيك اخر ليس ملكى..وبالنسبة للخ الذى يسال منين عرفت اخر فيرجين فممكن حضرتك تروح تشوف بعينيك الامتحانات الجديدة والمناهج الجديدة فى اى مركز موثق لميكروسوفت وهناك ايضا على حد علمى شهادات جديدة وليست كما سبق واشكركم جميعا
    وانا اسف
    رمضان كريم لكم جميع الاخوة

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shacky_4 مشاهدة المشاركة
    وشكرا
    محمد
    يا أستاذ شاكي إحنا غير مسؤولين تجاه أي شخص يدخل الإمتحان ومش دارس غير الباسفور شور يا أخي !!!

انا مش عارف إيه العقلية بتاعتك اللي بتستعملها في الخطاب!! يا أخي الحبيب أكرر للمرة المليون إن أي مشرف هنا غير ملزم بالرد على إستفسار لا يعرف جوابه، يا أخي إنت عايزني أرد على كل حاجة انا معرفش عنها حاجة ولا شفتها؟؟؟؟؟؟ إيه طريقة التفكير ديت يا أستاذ؟؟؟ إنت إنسان ناضج وميصحش تفكر بالطريقة ديت !!!

لو إنت دارس المادة وإعتمدت على الهباب اللي إسمه الباسفورشور بعد ما تكون متأكد من إنك فاهم للمادة مش حترسب في الإمتحان، لو كنت دارس 5% من المادة ورحت حفظت الباسفروشور وكانت الأسئلة متغيرة أكيد حتسقط، وتيجي وتلوم المشرفين والأعضاء؟؟؟ ليه يا عم؟؟؟ هو إحنا بنقرأ بالفنجان !!!

هذا الإسلوب في الكلام والطعن في المشرفين مرفوض، وبلاش كلام ملوهش لازمة لأن الأخ سكوربيون أكبر من أن يطعن فيه بهذه الطريقة البشعة، كلنا عارفين مين هو سكوربيون، وكلنا عارفين تعبه مع إخوانه وأخواته في المنتدى، ونيجي عشان سقطنا في إمتحان عشان إحنا بنغش نقول المشرفين هم السبب مش بيساعدونا؟؟ ديت أنانية يا أستاذ، روح أدرس وإنجح بتعبك ومتلومناش لو سقطت عشان إنت مش فاهم ولا مش دارس كويس.

لما سكوربيون بيقولك الأرزاق على الله مش حيعجبك الكلام، عشان عايز تسمع منه: أيوة يا عم إنجح وحتصير مدير شركة، فوق يا أستاذ، الأرزاق على الله مش على سكوربيون !!!

برجاء الإبتعاد عن هذه الإتهامات والكلام اللي ملوش طعم ولون، روح أدرس مزبوط وتعال إسألنا وإحنا مش حنقصر معاك، بس أدرس ومتعمدش على الباسفورشور في النجاح، إعتمد على دماغك وفهمك يا أخي!
    CCIE Voice # 26926
    CCIE R&S # loading

عضو

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    شباب واحد واحده على الراجل انتوا شكلوا صايمين كده ولا ايه ههههههههههه
    اهدوا بس مفيش حاجه مستاهله كل ده انتم اخوه في الاول وفي الاخر

محمد تعرف انت سقطت ليه مش علشان المشرف مردش عليك
    مممم علشان ربنا بيحبك وعايز يوفرلك
    وعلشان تيجي هنا وننصحك
    ازاي

دلوقتي انت علشان تحصل على mcdst لازم تمتحن امتحانين صح

و بعدين تعمل امتحان upgrade

اللي هو Exam 70-621

يعني كنت هتعمل 3 امتحانات

مع انك ممكن تااخد
    Enterprise Support Technician certification:
    من امتحان واحد بس وهوا
    Exam 70-622
    يبقى كده يا بطلمع سقوطك ده ربنا وفرلك تمن امتحان
    لاء و ايه عندك فرصه انتك لو سقطت في امتحان تعيد التني ببلاش
    يعني ممكن تجرب الياس فور شور بتاعك وتخش بيه ولو سقطت تدور على الجديد وتدخل تاني ببلاش
    بس اتبع الاجرارءات الموجوده في المشاركه الخاصة بكده

محمد ما خاب من استشار اسئل مرة واتنين وتلاته وان اشء الله هتلاقي اجابة وافيه بأذن الله تعالى
    معلش المره ديه و ربنا يوفئك المره الجايه

ومتزعلش من lumark الراجل ده بتاع سيسكو و لينكس يعني مبيحبش مايكروسوفت
    طبعا اا بهزر الرجل ده فوق الوصف انسان كويس جدا جدا وانا بعتبره معلمي ومرشيدي في سيكسو
    و الرجل ده بيتعب معانا اوي فمش نهاية رد الجميل اننا نعلق عليه اخطأنا و نتهمه بحاجات هوا ملوش زنب فيها
    بدل ما نقوله شكرا و تسلم و جزاك الله خيرا

و كلمتي لي lumark متزعلش منه هوا اكيد لم يقصد و خانه التعبير
    بك أستجير ومن يجير سواكا .. فأجر ضعيفا يحتمي بحماك !!
    إني ضعيف أستعين على قوى .. ذنبي ومعصيتي ببعض قواكا !
    أذنبت ياربي وآذتني ذنوب .. مالها من غافر إلا كا !!
    دنياي غرتني وعفوك غرني .. ماحيلتي في هذه أو ذا كا !!

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gouda2000 مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    شباب واحد واحده على الراجل انتوا شكلوا صايمين كده ولا ايه ههههههههههه
    اهدوا بس مفيش حاجه مستاهله كل ده انتم اخوه في الاول وفي الاخر

محمد تعرف انت سقطت ليه مش علشان المشرف مردش عليك
    مممم علشان ربنا بيحبك وعايز يوفرلك
    وعلشان تيجي هنا وننصحك
    ازاي

دلوقتي انت علشان تحصل على mcdst لازم تمتحن امتحانين صح

و بعدين تعمل امتحان upgrade

اللي هو Exam 70-621

يعني كنت هتعمل 3 امتحانات

مع انك ممكن تااخد
    Enterprise Support Technician certification:
    من امتحان واحد بس وهوا
    Exam 70-622
    يبقى كده يا بطلمع سقوطك ده ربنا وفرلك تمن امتحان
    لاء و ايه عندك فرصه انتك لو سقطت في امتحان تعيد التني ببلاش
    يعني ممكن تجرب الياس فور شور بتاعك وتخش بيه ولو سقطت تدور على الجديد وتدخل تاني ببلاش
    بس اتبع الاجرارءات الموجوده في المشاركه الخاصة بكده

محمد ما خاب من استشار اسئل مرة واتنين وتلاته وان اشء الله هتلاقي اجابة وافيه بأذن الله تعالى
    معلش المره ديه و ربنا يوفئك المره الجايه

ومتزعلش من lumark الراجل ده بتاع سيسكو و لينكس يعني مبيحبش مايكروسوفت
    طبعا اا بهزر الرجل ده فوق الوصف انسان كويس جدا جدا وانا بعتبره معلمي ومرشيدي في سيكسو
    و الرجل ده بيتعب معانا اوي فمش نهاية رد الجميل اننا نعلق عليه اخطأنا و نتهمه بحاجات هوا ملوش زنب فيها
    بدل ما نقوله شكرا و تسلم و جزاك الله خيرا

و كلمتي لي lumark متزعلش منه هوا اكيد لم يقصد و خانه التعبير

اشكرك على كلامك الطيب يا ريس، كبير كبير إنت يا أحمد يا جودة، مش بس في مايكروسوفت، كمان في الحياة والأخلاق يا ريس.

أنا مش بعلق على كلام الأخ اللي سقط، هو رجع وبرر كلامه والموضوع إنتهى، بس أنا علقت على كلام الأخ شاكي اللي بيقول إنه إحنا مش بنساعد ومش بنرد ومش بننصح عشان مش عارفين لو فيه أبديت للباسفور شور ولا لأ؟؟

يعني انا ذنبي إيه لما المايكروسوفت غيرت الإمتحان ؟؟؟ أنا ذنبي إيه لما الباسفور شور مش عامل أبديت يا ريس؟؟؟ انا السبب يعني؟؟؟ ولا أنا مقصر في الناحية ديت ؟؟؟؟

ده كان ملخص ردي على الأخ الحبيب شاكي، وهو كمان مبيزعلش مني عشان هو راجل كويس وبيسمع الرأي والرأي الآخر على قولة قناة الجزيرة هههههههههههههههههههههههه

شاكي أخوي وعمرهم الإخوات مبيزعلوا من بعض، هو بس الصيام مأثر شوية، يا ناس متكتبوش وإنتوا صايمين عشان الردود كلها نار وجوع ههههههههههههههه
    CCIE Voice # 26926
    CCIE R&S # loading

صفحة 1 من 3 1 2 3 الأخيرةالأخيرة