النتائج 1 إلى 9 من 9

الموضوع: عايز كمبيوتر I7 مصر

عضو الصورة الرمزية latala43

عايز كمبيوتر I7 مصر

ياريت حد يدلني على مكان بيع كمبيوتر محمول I7 في القاهرة بأسرع وقت ممكن وشكرا

عضو برونزي

رد: عايز كمبيوتر I7 مصر

و الله و أنا ابحث عنه من زمن و لم أجده حتى أني سافرت الى القاهرة و بحثت و تعبت و لم أجد يا ريت لو أحد يدلنلنا على طريقة الشراء من النت يكون أفضل ... وأنصح أخي بالشراء من موقع أمازون ...ٍيكون أرخص و انظف ...

عضوية جديدة

اخى العزيز
    اقوى جهاز ف مصر حاليا ف فئه ال لاب توب يا اما core2quad او core2extreme
    corei7 لس منزلش اما بخصوص الشراء اون لاين فانا مجنون بيه و الحمد لله انتشر ف مصر و انتشرت سايتات مصريه مثل nefsak.com,compume.com
    و الافضل عن تجربه https://www.e3050.com/Default.aspx

عضو برونزي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3assem مشاهدة المشاركة
    اخى العزيز
    اقوى جهاز ف مصر حاليا ف فئه ال لاب توب يا اما core2quad او core2extreme
    corei7 لس منزلش اما بخصوص الشراء اون لاين فانا مجنون بيه و الحمد لله انتشر ف مصر و انتشرت سايتات مصريه مثل nefsak.com,compume.com
    و الافضل عن تجربه https://www.e3050.com/Default.aspx
    جزاك الله خيرا ... ولكن الموقع أنا أري أن أسعاره غالية شوية مثلا كرت الريسيفر التوين هان الخارجي أنا شوفته ب 260 و هو يبيعة في الموقع ب 253 .... ولكن أنا بعرف انه أسعار المواقع النت يجب أن تكون أقل يكثير من المحلات ... وطبعا لسه في سعر الشحن حيضاف و يصل سعر الكرت 270 أو ألله اعلم قديه ...لو سمحت لو في موضع يوضح طريقة الشراء عن طريق النت تضعه لنا لان الواحد بصراحة فقد الامل من المحلات الي عندنا لانه كل الحاجات قديمة و مفتوحة بل و غاليه ... وأرجوا أن تجيبني ان كان ينفع أشتري من امازون و الطريقة لو مفيهاش غلبه لاني و لا مرة تعاملت مع النت للشراء

عضوية جديدة

هو معظم المواقع المحترمة بتبيع الحاجه بالضريبه + مصاريف الشحن عشان كدا يبان السعر غالي شويه وفي مواقع بتعمل كدا عشان بيكون الصيانه عندها وهي بتتكفل بكل حاجه وده على عكس المول وشركات كتير بتبيع من غير ضريبه وكمان لو حصل أي مشكله في الحاجه إلي إنت شاريها يقول لك روح للوكيل وميعرفكش بعدها.

عموما الشراء عن طريق النت أنا جربته عده مرات مره في شراء لاب توب ومره شراء شاشه وفلاش ميموري وكان ناجح جدا معايا ، هو بإختصار ممكن تشتري وتدفع عند الإستلام وممكن تشتري بالفيزا والطريقتين كويسين حسب إمكانيانك ، جرب الموقع إلي قلت لك عليه وإنت مش خسران حاجه إن شاء الله

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AL_ISLAM_333 مشاهدة المشاركة
    جزاك الله خيرا ... ولكن الموقع أنا أري أن أسعاره غالية شوية مثلا كرت الريسيفر التوين هان الخارجي أنا شوفته ب 260 و هو يبيعة في الموقع ب 253 .... ولكن أنا بعرف انه أسعار المواقع النت يجب أن تكون أقل يكثير من المحلات ... وطبعا لسه في سعر الشحن حيضاف و يصل سعر الكرت 270 أو ألله اعلم قديه ...لو سمحت لو في موضع يوضح طريقة الشراء عن طريق النت تضعه لنا لان الواحد بصراحة فقد الامل من المحلات الي عندنا لانه كل الحاجات قديمة و مفتوحة بل و غاليه ... وأرجوا أن تجيبني ان كان ينفع أشتري من امازون و الطريقة لو مفيهاش غلبه لاني و لا مرة تعاملت مع النت للشراء

عضو

مين قال ان ما فيش لاب توب core i7 فى مصر
    فى
    core i7
    core i5
    core i3

فى مول البستان بس طبعا اكيد السعر عالى
    موقع شركة فى مول البستان
    https://egyptlaptop.com/index.php?ta...search&feature[11]=&feature[9]=&feature[1]=Core+i&feature[6]=&feature[2]=&feature[3]=&feature[4]=&feature[16]=&feature[10]=&feature[15]=&feature[14]=&mid=0&q=&match=separate
    فى الصفحة دى هتلاقى اكتر من لاب توب هما تقريبا بس اللى موجودين ورقم التليفون موجود فى الموقع ممكن تسال

عضو برونزي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3assem مشاهدة المشاركة
    هو معظم المواقع المحترمة بتبيع الحاجه بالضريبه + مصاريف الشحن عشان كدا يبان السعر غالي شويه وفي مواقع بتعمل كدا عشان بيكون الصيانه عندها وهي بتتكفل بكل حاجه وده على عكس المول وشركات كتير بتبيع من غير ضريبه وكمان لو حصل أي مشكله في الحاجه إلي إنت شاريها يقول لك روح للوكيل وميعرفكش بعدها.

عموما الشراء عن طريق النت أنا جربته عده مرات مره في شراء لاب توب ومره شراء شاشه وفلاش ميموري وكان ناجح جدا معايا ، هو بإختصار ممكن تشتري وتدفع عند الإستلام وممكن تشتري بالفيزا والطريقتين كويسين حسب إمكانيانك ، جرب الموقع إلي قلت لك عليه وإنت مش خسران حاجه إن شاء الله

جزاك الله خيرا... و ان شاء الله حجرب و اشتري حاجة ب 50 - 100 جنيه اجرب و بعدين لو عجبني الموضوع ان شاء الله راح أشتري على طول من النت

عضو برونزي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة midomail2006 مشاهدة المشاركة
    مين قال ان ما فيش لاب توب core i7 فى مصر
    فى
    core i7
    core i5
    core i3

فى مول البستان بس طبعا اكيد السعر عالى
    موقع شركة فى مول البستان
    https://egyptlaptop.com/index.php?ta...search&feature[11]=&feature[9]=&feature[1]=Core+i&feature[6]=&feature[2]=&feature[3]=&feature[4]=&feature[16]=&feature[10]=&feature[15]=&feature[14]=&mid=0&q=&match=separate
    فى الصفحة دى هتلاقى اكتر من لاب توب هما تقريبا بس اللى موجودين ورقم التليفون موجود فى الموقع ممكن تسال
    جزاك الله خيرا على الموقع و فيه حاجات فعلا جامدة ... وعلى فكرة اللابتوب الموجود بكارفور ب 10000 بتاع acer الي هو core2quad موجود بالموقع ب 7 آلاف و 600 .....ادن احذروا من كارفور مش دايما أسعارها كويسة

عضو

جزاكم الله خيرااااااااااااااااااا