انا عايز اشتيرى هارد قوى ويكون كفائته عاليه جدا جدا جدا ويكون قوى فى اداءه وسريع ولم يهنج عند تشغيل العاب ثقيله انا لاقيت هرد جميل وشوفت مميزاته بس عايز رايكه اشتيرى ولا فى حاجه احسن من ناحيه الاداء وقوته بزاد للالعاب والانترنت يقدر يستحمله بيكونش تقيل عليه الهارد الانا لاقيته ولاقيته جامد نفسى اشتيرى هو هذا نوع
barracude 7200.11 sata 3gb/s 750-GB هذا الهارد كويس وسريع وقوى ولو فى هارد اداءه احسن قولولى عليه وعلى نوعه ولازم يكون فى دلايل من موقع انا لاقيت ان هذا الهارد جيد جدا من هذا الموقع امكنياته عاليه جدا https://seagate.com/ww/v/index.jsp?l...&reqPage=Model

انا دخلت شوفت من على نت تصفحت وشوفت امكنيات الهيتاشى منخفضه عن سيغيت وكمان سيجيت فى امكنيات داء عالى سرعه عاليه وخاصيه GAMING هل هذا صحيح وانهه اعلى من هيتاشى فى اداءه ومش مهم لو درجه الحراره اعلى شويه المهم بيتلفش لكن لو عالى درجه حراره لكن لم يزيد اعلى ولم يتلف عادى فى ناس هتقولى هيتاشى احلى وفى ناس هتقولى ويستيرن وفى ناس هتقولى سجيت والهيقولى ماكستور ياريت يكون راى واحد نتفق عليه ويكون هو صح ومش عايزين ناس ليهم اهداف يدخلو ويقولو حاجتهم هى الاحسن الصراحه احسن خليكم صرحاء قولولى اشتيرى هذا الهارد او لو فى هارد افضل قولولى اشتيرى وقولى على سعره بس يكون بدلائل من مواقع اختبارات وتكون متاكد من كلامك وشكرا جزيلا لكم على مجهودتكم وياريت رد بسرعه عاليه