النتائج 1 إلى 6 من 6

الموضوع: تضارب في شرح الاستاذ لومارك والاستاذ محمد سمير والتضارب في الشرح !!!!!!!!!!!!!

عضو

Exclamation تضارب في شرح الاستاذ لومارك والاستاذ محمد سمير والتضارب في الشرح !!!!!!!!!!!!!

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

انا بذاكر من شرح الاستاذ محمد سمير لغايه اما خلصت لغايه اللاب العاشر وبعدين الاستاذ محمد سمير طلب مننا ان احنا نذاكر شرح dynmis للاستاذ لومارك
    المهم خلصت مذاكره اول اربع حلقاتمن dynmis ولاقيته تعمق جدا في شرح ال ccna وتعريف الروترات وشبكها والحلقه ال11 المفروض انى اذكرها عشان اكمل مع استاذ محمد سمير
    انا مش عارف اكمل ازاى!!!!!!!!!!!!!!

عضو برونزي الصورة الرمزية 7amasa7

رد: تضارب في شرح الاستاذ لومارك والاستاذ محمد سمير والتضارب في الشرح !!!!!!!!!!!!!

اخى دا مش تضارب ولا حاجه انت حسستنى من العنوان ان واحد بيقول معلومات والتانى بقول حاجه عكسها

ع العموم شرح ال CCNA مش متوقف على شروحات الدينامبس يعنى ممكن تشتغل على اى محاكى من المعروفه بس طبعا الدينامبس شيئ اقرب الى الواقع لانك بتشتغل على IOS حقيقيه
    يعنى لو انت حاسس انك تقدر تبنى لاب وتشتغل عليه على الدينامبس خلاص يبقى كمل شروحات المهندس محمد سمير وزى ماقولتلك هى مش مرتبطه ابداا بالدينامبس لانه منهج لوحده والدينامبس بس مجرد اداه للتطبيق زيها زى ادوات تانيه كتير

بالتوفيق
    [CENTER][B][SIZE=5][COLOR=blue]لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين[/COLOR][/SIZE][/B][/CENTER]

عضو

رد: تضارب في شرح الاستاذ لومارك والاستاذ محمد سمير والتضارب في الشرح !!!!!!!!!!!!!

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 7amasa7 مشاهدة المشاركة
    اخى دا مش تضارب ولا حاجه انت حسستنى من العنوان ان واحد بيقول معلومات والتانى بقول حاجه عكسها

ع العموم شرح ال CCNA مش متوقف على شروحات الدينامبس يعنى ممكن تشتغل على اى محاكى من المعروفه بس طبعا الدينامبس شيئ اقرب الى الواقع لانك بتشتغل على IOS حقيقيه
    يعنى لو انت حاسس انك تقدر تبنى لاب وتشتغل عليه على الدينامبس خلاص يبقى كمل شروحات المهندس محمد سمير وزى ماقولتلك هى مش مرتبطه ابداا بالدينامبس لانه منهج لوحده والدينامبس بس مجرد اداه للتطبيق زيها زى ادوات تانيه كتير

بالتوفيق
    شكرا على ردك ولكنك مفهمتنيش انا قصدى ان استاذ لومارك تعمق في الدينامبس وشرحه عملى وانا المفروض اذاكر الجزء الحادى عشر عشان اكمل مع استاذ محمد سمير يعنى انا محتاج بس من شرح استاذ لومارك كيفيه ربط الدينامبس بال vm ware
    وكل اوامر اليلنت والتعريف للروتر في شرح قدام للاخ محمد سمير

عضو برونزي الصورة الرمزية C|EH

الظاهر التضارب صاير عندك ،،

اللي يشوف العنوان يقول ان كلا الشرحين متضاربيين ،
    [SIZE=3][B][CENTER][IMG]https://www.arabhardware.net/forum/signaturepics/sigpic15315_1.gif[/IMG]
    CyberCrime Investigator
    C[COLOR=Red]|[/COLOR]EH - C[COLOR=Red]|[/COLOR]HFI - MCSA - CWSP - CWNA - Netwok+ - MCTS
    Member of International Information Systems Forensics Association[/CENTER]
    [/B][/SIZE]

عضو

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة C|EH مشاهدة المشاركة
    الظاهر التضارب صاير عندك ،،

اللي يشوف العنوان يقول ان كلا الشرحين متضاربيين ،
    مش فاهم ياريت توضح انت بتسهزىء ولا قصدك ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عضو الصورة الرمزية OracleGate

السلام عليكم يا اخي

محدش بيستهزأ بيك و لا اي حاجه احنا كلنا اخوات و الراجل مقالش حاجه غلط . بس متزعلش مني اصل عنوان الموضوع يخض . بس و لا يهمك .

و اللي انت بتقولوا صح . كل اللي انت محتاج تعرفه من استاذنا لومارك كيفية ربط الدينامبس بي VMware و كيفية التعديل في ملف الدينامبس باضافة راوتر و سويتش و كيفية التوصيل بينهم فقط لا غير ... فمش لازم تسمع كل الحلقات . فيكفي اوي الحلقات اللي سمعتها و تقريبا حلقة الربط دي هي رقم 11 و كفايه اوي مش محتاج حاجه تانيه خالص .

بالتوفيق ان شاء الله
    Oracle Certified Professional Developer OCP
    Cisco Certified Network Associate CCNA

https://www.tvquran.com
    إستمع إلى كتاب الله