النتائج 1 إلى 3 من 3

الموضوع: شركه عملت معايا انترفيو وتانى يوم اتبعتلى ايميل علشان يبقو بارتنر من خلال هل ده نصب؟؟

عضوية جديدة

شركه عملت معايا انترفيو وتانى يوم اتبعتلى ايميل علشان يبقو بارتنر من خلال هل ده نصب؟؟

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    انا فى شركه اتصلت بيه اسمها الدار العربيه روحت الانترفيو بتاعها وقبلى اتنين مش ليهم فى ال it راجل وست وبيقولو انهم محتاجين ناس مايكروسوفت وعملت الانترفيو وكان عادى يعنى وخدو منى صوره لل mcp id وقالولى علشان نتاكد هنبعت لميكروسوفت و هيتبعتلك رساله على الايميل من مايكروسوفت علشان تقولهم اوكى انا موافق انكم تقولولهم معلوماتى عندكم وده الى جيه فى الرساله
    You are invited to associate with a Microsoft Partner Program member organization (2584767). By providing your profile information, your organization may benefit from your certification credentials to help meet program requirements. You will also be able to access sales, marketing and technical resources that can help:
    • Broaden your expertise with training options.
    • Generate leads for your solutions and services.

• Close more sales faster.
    • Leverage a support network of experts to assist you with your customers.
    To accept this invitation, please visit the Microsoft Partner Program Enrollment page and complete the association steps. Please note that you may associate your Microsoft Certified Professional ID to only one organization within the Microsoft Partner Program for the purpose of meeting partner point and competency requirements.

If you have questions regarding the Microsoft Partner Program, please refer to the following:

Microsoft Partner Program Guide
    Frequently Asked Questions
    • Additional Partner Program materials
    Visit the Microsoft Partner Program Portal for the latest on new product releases and updates, and partner exclusive sales and program offerings.

You are receiving this informational e-mail as part of the services agreed to under your Microsoft Partner Program membership.

To update your profile and view your membership details sign in to the Microsoft Partner Program Portal and click on View your Membership Account.

© Microsoft Corporation. All rights reserved.

One Microsoft Way
    Redmond, Washington, USA
    98052

وطبعا الى انا فهمته هو ان الرساله دعوه انى اكون اساس فى ان هما ياخده البارتنرشب partner chip فايه بقى الكلام هل ده يضرنى فى حاجه ,,, وهل هما كده ماشيين صح ,, ولا ايه انا مش مطمن للموضوع ده
    ياريت الناس تفدنى يجزيكو الله خير

عضوية جديدة

رد: شركه عملت معايا انترفيو وتانى يوم اتبعتلى ايميل علشان يبقو بارتنر من خلال هل ده ن

ده مش نصب بس دول اغبيه كمان فكك منهم يا مان

عضو الصورة الرمزية puzzle_moody

رد: شركه عملت معايا انترفيو وتانى يوم اتبعتلى ايميل علشان يبقو بارتنر من خلال هل ده ن

السلام عليكم
    بص الشركه دي عاوزه تستفيد من العوضيه بتاعتك اقولك ازاي
    في شركات لازم عشان تبقا microsoft partner لازم يبقا عندها ناس certified
    و هما عاوزين يتستغلوا ال mcp id بتاعتك علي اساس انك شغال في الشركه دي ومش بعيد ده يكون مش اكتر من سمسار
    بجد ولله دلوقتي في سماسره كتير بيعملوا كده وانا ليا ناس اصحابي عملوا كده واحد جه قالهم احنا هانستفيد من mcp id بتاعكم بس طبعا في مقابل مادي وهو غالبا بيكون 500 جنيه في مصر وانت كده ولا كده مش خاسران حاجه انما اللي الشركه اللي انت بتقول عليها ده عملته ده يبقي نصب ومش بعيد يكون صاحبها بيعمل كده ويلم الناس الcertified ويبعت لشركات تانيه وياخد هو الفلوس من غير ما حد يكون فاهم حاجه انت روح للشركه تاني وقولهم انك فاهم الليله ولو هايعملوا كده يبقي لازم تاخد مش اقل من 1000000000000000000000000 جنيه :D
    هذا ولله اعلم عشان منظلمش الناس دي
    ThinGs We Do DictatE OuR FuTuRe, AnD NoW We PaY FoR WhAt We Did IN ThE PaST