بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته , رجالة منتدى عرب هاروير المميز , بعد أحلى تحية عطرة , المنتدى هنا بجد من أحسن الأماكن في كل شئ تقنى وفعلا مكان للمحترفين خاصة أى حد بيبحث عن علم , أنا شخصيا معرفتى بالمكان محض الصدفة وكانت فعلا هدية من ربنا عز وجل إني أكون فرد من المنتدى الكريم ده , ويمكن من الشخضيات الجميلة معانا فى الموضوع أستاذنا ومشرفنا Fusion اللى أتحفنا بموضوع أقل ما يقال عنه إنه شغف لفعل الخير لوجه الله "أسعار الهاردوير فى السوق المصرية" . الموضوع عمل نسبة مشاهدة جميلة جدا وناس كتير جدا إستفادت معانا و أنا اولهم فى كل مجالات الييع والشراء واختيار والتقييم لكل القطع التنوعة مبنية على أساس علمي يرفع ن شكل وروح المنتجات والسوق والعملاء والبائعين
من هذا المنطلق , الموضوع بقى مليان ناس كتير عارفة معلومات أقل ما يقال عنها قيمة , ولكل شئ أكثر من وجه , الوجه الانسانى للموضوع , أنا شخصيا تعرفت بمعرفة شباب من خيرة شباب المجتمع علما وأدبا , في منهم اللى ربنا وفقنى وشفته وجه لوجه وكان لى معاهم جلسات أقل ما يقال عنها رائعة وفى ناس أتمنى إنى ربنا يجمعنى بيهم على خير بإذن الله
وعشان كده, فكرت انا وكام أخ لينا فى الموضوع إننا نعمل الأتى :-
يوم كبير للقاء أعضاء عرب هاردوير من موضوع "الأسعار فى السوق المصرية" , أبناء مدينة الاسكندرية, ولو أى حد من خارجها يحب يجي معانا أكيد أهلا وسهلا معانا , يكون مقدمة لموضوع أكبر وهو لقاء أعضاء الموضوع كله , عشان كده كل من هو إسكندرانى يجهز نفسه للقاء فريد من نوعه , حنكسر حاجة الفضاء السبرانى ونتقابل كلنا فى يوم أكيد مميز للجميع بعون الله
اللقاء بعون الله حيكون يوم 3/7/2009م , يوم الجمعة , عشان بس نقدر نجمع أكتر عدد أعضاء ممكن يوم أجازة , اللى وراه عمل بنسبة كبيرة حيكون يوم عطلة , كلنا نحاول قدر المستطاع نتجمع اليوم ده, ولو حد يعرف حد معانا فى المنتدى ميعرفش الموضوع يبلغه , عايزين عدد مميز يا شباب , التجمع بعد صلاة الظهر على الساعة 4 مساءا فى محطة رشدى على البحر "شارع سوريا , المعسكر الرومانى" قدام محل rainescence , منتظرين تجمع يكون جامد , الميعاد وكل حاجة قابلة للتعديل بس انا قلت أخد أول حركة ومستنى ردود حضراتكم...