النتائج 1 إلى 6 من 6

الموضوع: انا بجد محتاج مساعدتكو فى شراء لاب توب

عضو

Exclamation انا بجد محتاج مساعدتكو فى شراء لاب توب

انا محتاج كل الخبرا ومساعدتكو وانا اخترت الموقع هنا المتميز عرب هاردوير عشان اعرض مشكلتى ومعاناتى فى شراء لابتوب منغير ما اطول عليكو انا محتاج واحد يكون اولا سرعه ويكون بتقنيه كور تو ديو وانت طالع ويكون رامات مش اقل من 4 جيجا ومواصفاته الباقيه على هذا الاساس واخيرا يكون شكل روش طبعا عشان انا شاب وعايز برده بجانب شغلى وخروجى بيه شكله يعجب الناس لانى هخرج بيه كتير عشان انا ناوى ادخل اكاديميه للحاسبات والمعلومات وحكايه وزنه دى مش مشكله اوى يعنى خفيف او تقيل مش مشكله كبيره بالنسبالى اهم حاجه امكانيات وشكل اخيرا وعايز سعره من 5 الاف الى 7 ونص الف بالكتير اوى اوى ومحتاج رايكو بجد فى احسن الشركات المنتجه للاب توب وانواع كويسه وانا عارف ان كلكو هنا فى عرب هاردوير خبرا وهتفديونى باذن الله ارجو انكو متبخلوش عليا بالمعلومه وشكرا جداااااااا جدااااااااااا وده ايميلى للتواصل اكتر واتكلم اكتر مع الى ليه خبره فى اللابتوب وبجد شكراااااااااااااااااااا جداااااااااااااااااااااا ليكو كلكو

:ah17: :ah16: :confused: :ah35:

عضو فضي الصورة الرمزية 0 cool

رد: انا بجد محتاج مساعدتكو فى شراء لاب توب

رغم أن الموضوع في القسم الخطأ

1- قزمو من توشيبا.
    2- أيسر مخصص للألعاب.
    أليس من العجيب أن حشرة كالنملة؛ إذا وضعتَ أصبعك أمامها وهي تسير؛ وجدتها لم تقف ولم تتجمد, ولم تبرر عجزها وتلقيه على صغر جرمها؛ بل تذهب يميناً أو شمالاً أو تلتف أو تغير اتجاهها... فما بال أحدنا يضرب رأسه في العائق الذي أمامه ألف مرة, ولا يفكر ولو مرة واحدة في تغيير طريقته، ما دامت الإمكانات تسمح والهدف قابلا.
    د.سلمان العوده

عضو

طيب ايه الانواع الجيده فى اللاب توب فى حدود من 5 الى 7.5 الاف بس تكون امكانياته شديده لبرامج الجرايك وشويه العاب لانى مش هاووى اوى للالعاب وبرامج الى بتحتاج سرعه عاليه وخلافه

عضو فضي الصورة الرمزية 0 cool

جرب مواقع شراء من الأنتر نت
    أليس من العجيب أن حشرة كالنملة؛ إذا وضعتَ أصبعك أمامها وهي تسير؛ وجدتها لم تقف ولم تتجمد, ولم تبرر عجزها وتلقيه على صغر جرمها؛ بل تذهب يميناً أو شمالاً أو تلتف أو تغير اتجاهها... فما بال أحدنا يضرب رأسه في العائق الذي أمامه ألف مرة, ولا يفكر ولو مرة واحدة في تغيير طريقته، ما دامت الإمكانات تسمح والهدف قابلا.
    د.سلمان العوده

عضو

يا جماعه اولا انا متشكر لاهتمامكو وردودكو عليا لكن انا بحثت ولقيت انواع كتير جدا لكن محتاج اعرف من خبير فى مجال اللابتوب ايه احسن الشركان من حيث توشيبا او غيرها وايه اسماء الانواع الكويسه يعنى اسماء موديلات تكون كويسه واقل عيوب ممكنه وشكرا مره تانيه

عضو برونزي الصورة الرمزية rezoufda

الموضوع في القسم الخطأ
    أخي هذا القسم مخصص لطرح المشكلات ومحاولة حلها

أرجو من الزملاء في الاشراف الإداري نقل الموضوع لقسم الأجهزة المحمولة
    [CENTER][COLOR="#000000"][B]اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات الأحياء منهم والأموات إنك سميع مجيب الدعوات[/B][/COLOR][/CENTER]
    [B][COLOR="YellowGreen"][CENTER][url]www.rasoulallah.net[/url][/CENTER][/COLOR][/B]

[CENTER][SIZE="4"]ت.م/ رضا - المغرب
    [/SIZE][/CENTER]
    [CENTER][SIGPIC][/SIGPIC][/CENTER]
    [CENTER]آخر [COLOR="#000000"][/COLOR]مواضيعي:

[URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?p=1153286#post1153286"][SIZE="2"][B]روتر Wigate الجديد، لمشاركة الـ 3G[/B][/SIZE][/URL]

[URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?p=960990#post960990"][SIZE="2"][B]كل ما تود معرفته عن معالج intel Atom[/B]
    [/SIZE][/URL]

[/CENTER]