بيقولك ولد صغير كل يوم يعدي على البقال يقوله عندك شيبسي يقوله البقال ايوه يقوله طيب اديني كيس لايز....اليوم اللي بعده يقوله عندك هوهوز يقوله ايوه عندي الولد يقوله طيب اديني اتنين توينكيز....و كل يوم بالشكل ده. البقال اشتكى لأبو الولد الصغير و حكاله فالاب انفعل جدا و قال للبقال: عندك عصايه؟ قاله: ايوه .الاب قاله : اديله بالقلم

مرة إتنين حلاقين بيسمعوا ماتش فالمذيع بيقول شاط شوطة بمشط رجلة حلوة فى المقص راح الصبى قال إلحق ياسطى بيلعبوا فى العدة

سواق ميكروباص راح يحلق شعره.......الحلاق بيساله عايز تحلق شعرك ايه؟؟؟؟؟ قاله!!
أى حته على جنب

واحد فلاح أشترى تلفزيون جديد أول ما شغله طلعله عالم الحيوان قال لأبنه روح يا واد شيل الإريال من الزريبة

السعودية إ تبرعت للصومال بشحنة أدويه ، فرجعتلها تانى ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟ لانها كلها بعد الاكل

اتنين مساطيل راكبين سيارة صدمواواحد..فالسائق بيقول للى جنبة:انزل شوفه..مات ولا لسة..؟؟ نزل المسطول التانى وقال:تعال يمين شوية..ايووه...شمال شوية..بس..اطلع قدام...اوكى..كده مات

مره مهندس خارج من بيته مراته بتقوله على فين العزم قالها فى إتجاه القوة

فى بلد كلها أغبية فى نهاية هذه البلد حفره كبيرة كل ما واحد يعدى يقع فى هذه الحفره فقالوا لازم نجيب حد ذكى يحل المشكلة دى ...... جابو أذكى ثلاثة فى البلد الأول قال: أحنا نقف هنا واللى يقع نطلعه ونوديه المستشفى الثانى قال له أنتى غبى مأحنا نجيب الإسعاف تقف هنا واللى يقع تخده هى وتوديه المستشفى .......فقال الثالث أما أنتو بلد أغبيه صحيح مأحنا نردم الحفره دى ونحفر وحده عند المستشفى على طول.

واحد مسطول ماشى فى بيتهم خبط فى امه.. راحت قالت له انت اعمى؟؟ مش شايفنى؟؟ بص لها بمنتهى الهدوء وقال:لأ ... انا شفتك طبعآ بس مش فاكر فين؟؟

ثلاث محششين وقفوا تاكسي..صاحب التاكسي عرف إنهم محششين.. شغل السياره وطفاها.. قالهم وصلنا ، الأول إداه فلوس.. الثاني قاله شكراً.. الثالث نزل من السيارة وراح للسواق وضربه على قفاه وقاله ماتبقاش تجري مرة تانية !!

صعيدي فتح كوفي شوب في الصين سماه 'فن جان شاي'

صعيدي راح يزور مريض... سألوه في الاستقبال.. هو عنده إيه؟؟ قال بيجو صفراء !!!!!