مشاهدة نتائج الإستطلاع: ماهو اقوى وراخص كرت موجود فى السوق من ati or nievidea

المصوتون
8. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع
  • ati

    5 62.50%
  • nevidea

    3 37.50%
إستطلاع متعدد الإختيارات.
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 27

الموضوع: ممكن كرت

  1. #1
    عضو ذهبي الصورة الرمزية miro the king
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    المشاركات
    3,719
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    29

    Question ممكن كرت



    انا موضوعاتى كترت عشان هجيب كرت و استفساراتى عشان اكون عارف زىى زيوكم و العلم نور

    1 ممكن تقولو جميع الكروت الati الى سعرها حوالى 350

    2 ما هو الفرق بين نيفيديا وati

    3 وما هو الفرق بين intel و amd واسعارهم

    4 موعد نزول مجلة الموقع الحادية عشر

    5 من هم خبراء الكومبيوتر او المهندسين

    6 اسعار جميع كروت الشاشة انهاردة من كلا الشركتين

    7 اقوى لعبة ممكن تشتغل على كرت 4350 او 4550

    8 اسف على الطالة ادخلوا وردوا عاوز 700 رد
    [CENTER][B]The End
    [/B][/CENTER]

  2. #2
    عضو ذهبي الصورة الرمزية miro the king
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    المشاركات
    3,719
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    29

    رد: ممكن كرت

    محدش دخل لية كلوا مشاهدة بس
    [CENTER][B]The End
    [/B][/CENTER]

  3. #3
    عضو فضي الصورة الرمزية Gwynn'bliedd
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    المشاركات
    3,199
    الدولة: Mariana Islands
    معدل تقييم المستوى
    25

    رد: ممكن كرت

    اقترح من الادارة تجميع جميع مواضيعك في موضوع واحد

  4. #4
    عضو ذهبي الصورة الرمزية miro the king
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    المشاركات
    3,719
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    29

    رد: ممكن كرت

    اقتراح كويس بس فى مشكلى هيبقا حوالى 100 موضوع فخلينا فى الجديد و ati احسن
    [CENTER][B]The End
    [/B][/CENTER]

  5. #5
    ممثل شركة Cairo Computer - مصر الصورة الرمزية S@M
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    المشاركات
    17,266
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    26

    رد: ممكن كرت

    [QUOTE ]اقترح من الادارة تجميع جميع مواضيعك في موضوع واحد [/QUOTE]

    وانا بردو مع الآقتراح دة
    .........................................
    :cool:

    MIRO ......مش ملااحظ ان مواضيعك كترت قوى مرة واحدة .............:rolleyes:

  6. #6
    عضو ذهبي الصورة الرمزية miro the king
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    المشاركات
    3,719
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    29

    رد: ممكن كرت

    معلش معلش مش هنخس
    [CENTER][B]The End
    [/B][/CENTER]

  7. #7
    ممثل شركة Cairo Computer - مصر الصورة الرمزية S@M
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    المشاركات
    17,266
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    26

    رد: ممكن كرت

    معلش معلش مش هنخس
    :rolleyes:

  8. #8
    عضو ذهبي الصورة الرمزية miro the king
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    المشاركات
    3,719
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    29

    رد: ممكن كرت

    خلاص بقى :ah8:
    [CENTER][B]The End
    [/B][/CENTER]

  9. #9
    عضو فضي الصورة الرمزية Gwynn'bliedd
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    المشاركات
    3,199
    الدولة: Mariana Islands
    معدل تقييم المستوى
    25

    رد: ممكن كرت

    لا هنخس كثير خصوصاً ان الدنيا رمضان

  10. #10
    ممثل شركة Cairo Computer - مصر الصورة الرمزية S@M
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    المشاركات
    17,266
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    26

    رد: ممكن كرت

    لا هنخس كثير خصوصاً ان الدنيا رمضان
    :D...........كل سنة وانتو طيبين جميعا.............

  11. #11
    عضو ذهبي الصورة الرمزية miro the king
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    المشاركات
    3,719
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    29

    رد: ممكن كرت

    بس يعم المحترف المعلومة من دهب ماشى
    [CENTER][B]The End
    [/B][/CENTER]

  12. #12
    عضو فضي الصورة الرمزية Gwynn'bliedd
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    المشاركات
    3,199
    الدولة: Mariana Islands
    معدل تقييم المستوى
    25

    رد: ممكن كرت

    1 ممكن تقولو جميع الكروت الati الى سعرها حوالى 350

    4550 وانزل

    2 ما هو الفرق بين نيفيديا وati

    الاولى مكتوبة بالعربي والثانية بالانجليزي

    3 وما هو الفرق بين intel و amd واسعارهم

    هذه شركة وهذيك شركة بس الاثنين بصنعو معالجات

    4 موعد نزول مجلة الموقع الحادية عشر

    الله اعلم

    5 من هم خبراء الكومبيوتر او المهندسين

    هم بشر

    6 اسعار جميع كروت الشاشة انهاردة من كلا الشركتين

    الاسعار ما بتتغير كل يوم

    7 اقوى لعبة ممكن تشتغل على كرت 4350 او 4550

    في العاب كثيرة

    8 اسف على الطالة ادخلوا وردوا عاوز 700 رد

    حاضر

  13. #13
    عضو ذهبي الصورة الرمزية miro the king
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    المشاركات
    3,719
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    29

    رد: ممكن كرت

    دمك زى العسل يا
    Raul™
    [CENTER][B]The End
    [/B][/CENTER]

  14. #14
    ممثل شركة Cairo Computer - مصر الصورة الرمزية S@M
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    المشاركات
    17,266
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    26

    رد: ممكن كرت

    [QUOTE ] بس يعم المحترف المعلومة من دهب ماشى [/QUOTE]

    حضرتك قولت المثل غلط .....(( دة السكوت هوة اللى من دهب )) ............:D

  15. #15
    عضو فضي الصورة الرمزية Gwynn'bliedd
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    المشاركات
    3,199
    الدولة: Mariana Islands
    معدل تقييم المستوى
    25

    رد: ممكن كرت



    ما انت اسئلتك غريبة

صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 06-03-2013, 06:31
  2. مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 17-01-2012, 00:35
  3. مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 14-12-2010, 00:40
  4. ممكن برنامج يحول الفرانكوا اراب الى حروف عربى؟ .. ده بقى ممكن
    بواسطة ريم حسام الدين في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 28-07-2009, 11:31
  5. مشاركات: 12
    آخر مشاركة: 06-07-2009, 21:42

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •