صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 26

الموضوع: انتخابات فى عرب هاردوير

عضو

انتخابات فى عرب هاردوير

الى الإدارة العليا لمنتدى عرب هاردوير
    السلام عليكم ورحمه الله

الرجاء من سيادتكم النظر فى اقتراحى هذا وان تنظروا اليه باعتبار من اجل المصلحة العامة ولمزيد من التطور لهذا المنتدى فانا اقتراح تحديد يوم لاجراء انتخابات على اختيار مشرفى المنتدى لكل قسم وان يتاح الترشح لاعضاء جدد من المنتدى بحيث توضع شروط لحق الترشح بحيث لا يقل مشاركات المرشح مثلا عن عدد معين من المشاركات وان تجرى هذه الانتخابات باشراف الادارة العليا وان تلغى الصلاحيات الممنوحة لكل مشرف لا ينجح فى هذا التصويت وتعطى الفرصة لاعضاء اخر ينجحوا فى هذه الانتخابات ودافعى لهذا الاقتراح ان يكون للاعضاء دور اكثر فعاليه ومشاركة فى اختيار وتقييم المشرفين وان يدفع بدماء جديدة فى المنتدى وان تكون هذه الانتخابات بشكل دورى وعلنى ومواعيد محددة وتعلن نتائجها بشكل علنى وان تشرف الادارة العليا عليها فارجو من سيادتكم تقبل هذا الاقتراح.

والسلام عليكم ورحمة الله
    abadsharona هو اسم فرعونى يعود الى 4000 عام وهو لاحد المناطق الموجودة فى صعيد مصر

عضو برونزي الصورة الرمزية anabtawi

رد: انتخابات فى عرب هاردوير

اعتقد ان الفكرة لايوجد لها داعي لأن المشرفين يتم انتقائهم بعنايه من قبل الادارة للمنتدى وانا شايف كل الاداريين الحمد لله 100/100

اشكرك على الفكرة
    [CENTER] [COLOR=Blue][IMG]https://folding.extremeoverclocking.com/sigs/sigimage.php?&t=155462[/IMG]
    [/COLOR] [COLOR=Blue][B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=184342%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AC%D8%B9%D9%87%20%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D9%8A%D9%87%20%D9%88%D8%AD%D8%B5%D8%B1%D9%8A%D9%87%20%D9%84%D8%B9%D8%B1%D8%A8%20%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D9%88%D9%8A%D8%B1%20%D9%84%D8%A8%D8%B7%D8%A7%D9%82%D9%87%20Inoo3D%20GeForce%20GTX%20460%201024MB"]مراجعه شخصيه وحصريه لعرب هاردوير [/URL]
    [URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=184342%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AC%D8%B9%D9%87%20%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D9%8A%D9%87%20%D9%88%D8%AD%D8%B5%D8%B1%D9%8A%D9%87%20%D9%84%D8%B9%D8%B1%D8%A8%20%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D9%88%D9%8A%D8%B1%20%D9%84%D8%A8%D8%B7%D8%A7%D9%82%D9%87%20Inoo3D%20GeForce%20GTX%20460%201024MB"]لبطاقه [/URL]
    [URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=184342%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AC%D8%B9%D9%87%20%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D9%8A%D9%87%20%D9%88%D8%AD%D8%B5%D8%B1%D9%8A%D9%87%20%D9%84%D8%B9%D8%B1%D8%A8%20%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D9%88%D9%8A%D8%B1%20%D9%84%D8%A8%D8%B7%D8%A7%D9%82%D9%87%20Inoo3D%20GeForce%20GTX%20460%201024MB"]GTX 460 1024MB[/URL]

[/B] [/COLOR] [URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=186206"][B]معدل ...الموضوع الموحد لعرض نتائج الاعضاء لبطاقات انفيديا GTX460 مع الكسر وبدون الكسر[/B][/URL]
    [/CENTER]

ممثل شركة Cairo Computer - مصر الصورة الرمزية S@M

اعتقد انها فكرة جيدة يمكن ان تؤخذ بعين الآعتبار بما يصب فى مصلحة المنتدى....واختيار العناصر الصالحة للمناصب القيادية ....

وليس معنى كلاامى ان المراقبين الآن سيئين ..............
    [CENTER] [SIZE=1][SIZE=4][B][COLOR=Red][COLOR=black][COLOR=Red]>>>[/COLOR]كم أخٍشى ان يأتى[/COLOR] ........[COLOR=black]........[/COLOR]وقتاَ لا ينفعُ فية الندمُ[COLOR=Black]<<<[/COLOR]
    خبـــىء دفاتِركَ القديـــــــــمة كُلـها[/COLOR]َ .... وأكتُب لمِصـــــرَ اليوم شِعراً مِثلهاَ
    لا صمــــــتَ بعد اليوم يفرضُ خوفَةُ .... [COLOR=Red]فأكتُب سلاامَ النيل مِصـــر واهلهاَ[/COLOR] [/B][/SIZE]
    [IMG]https://i54.tinypic.com/2w20gw4.jpg[/IMG]
    [IMG]https://i42.tinypic.com/i70pj9.jpg[/IMG]
    [/SIZE][SIZE=3][B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=220048"]!!!>>> موسوعة جديدة تتضمن مراجعات كروت الGTX5XX الغير قياسية من براند GAINWARD <<<!!![/URL][/B][/SIZE]
    [SIZE=4][COLOR=Red][B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=213781"]!!!>>> Service Pack 1 final ..للويندوز 7 ...<<<!!![/URL][/B][/COLOR][/SIZE]
    [SIZE=3][COLOR=Red][B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=210989"]كل ما تريد معرفتـه عن الطي و برنامجـه ... تجده هنـــــا بإذن الله .[/URL][/B][/COLOR][/SIZE]
    [SIZE=3][COLOR=Red][B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=209555"]!!!>>> UN BOXING + بعض الاختبارات لجيل الفيرمى 5XX من براند GAINWARD <<<!!![/URL][/B][/COLOR][/SIZE][B][SIZE=4]
    [/SIZE][/B] [SIZE=2][COLOR=Red][SIZE=3][COLOR=Black][B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=206275"]![COLOR=Red]![/COLOR]![COLOR=Blue]>>[/COLOR]>[COLOR=Red] UN BOXING + اختبارات لجيل الفيرمى بأكملة من براند GAINWARD [/COLOR]<[COLOR=Blue]<<[/COLOR]![COLOR=Red]![/COLOR]![/URL][/B][/COLOR][/SIZE]
    [/COLOR][/SIZE] [SIZE=2][B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=165375"][COLOR=Blue][موضوع موحّد] Fermi/GTX 580 ومتابعة آخر أخبار الجيل الجديد من Nvidia[/COLOR][/URL][/B][/SIZE][COLOR=Black][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=165791"]
    [/URL][/COLOR] [/CENTER]

البسنت
    زائر

:ah30:

:ah32::ah32::ah32::ah32:

البسنت-داربومتعب

عضو برونزي الصورة الرمزية C|EH

عبدشارونة ، لازالت هرقطاتك تنتشر في المنتدى بإسلوب الاصلاح والانماء ، وكأنه الموقع به ازمة تحيط به وتحتاج حل ،،

والحقيقة ان هذه الأزمة تحيط بك وبشخصك ، ولا نسيت تمجيدك بإسرائيل ، يعني نحن لا نريد نفتح ملفات الماضي ومشاركاتك المريضة ،، ونضيع وقتنا الثمين في العشر الاواخر على هذه الهرقطات ،،

اولا منهج الانتخابات منهج فاشل منحط ، ليس له في دين الله نصيب ، حيث انه حكم الاغلبية ولو كانو من اجهل القوم ،، فصاحب العدد هو الرابح فيه ، ولو كان دماغة لا يحتوي الا على سطريين من المعلومات ،،

بعكس القائم بالموقع الان ، وهو الترشيح من قبل المختصيين من المشرفيين ، حيث يقومون بترشيح احد الاعضاء المميزيين في الموقع ، ويكون هناك تصويت عليه ( لاحظ التصويت يكون من اهل المعرفة ) وليس الاغلبية المجهولة التي ليس لها وزن ،،
    [SIZE=3][B][CENTER][IMG]https://www.arabhardware.net/forum/signaturepics/sigpic15315_1.gif[/IMG]
    CyberCrime Investigator
    C[COLOR=Red]|[/COLOR]EH - C[COLOR=Red]|[/COLOR]HFI - MCSA - CWSP - CWNA - Netwok+ - MCTS
    Member of International Information Systems Forensics Association[/CENTER]
    [/B][/SIZE]

عضو الصورة الرمزية ZaraLinks

اخي الكريم لكل منتدى سياسه محدده كما هو حال الدول مثلا
    وخط السياسه هذا لايسمح للاخرين او من يحملون افكار اخرى بقيادته سواء كان هنا او في اي مكان بالعالم
    المشرفين يتم اختيارهم حسب التوجهات الفكريه المناسبه لسياسه المنتدى ولايمكن قبول طريقتك بكل الاحوال رغم انها تحوي فكره جيده لكن لو اضطرك الحال افترح ان تقوم بانشاء منتدى وتصبح مديره وتنفذ مايحلو لك من افكار

نكتفي هنا بالافاده للاخرين ومايقدمه الاخرون لنا علميا

مخالف للقوانين

لا أوافق على هذا الاقتراح فهو غير عملي.

عضو محترف الصورة الرمزية شلاع العتر

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Danti مشاهدة المشاركة
    اخي الكريم لكل منتدى سياسه محدده كما هو حال الدول مثلا
    وخط السياسه هذا لايسمح للاخرين او من يحملون افكار اخرى بقيادته سواء كان هنا او في اي مكان بالعالم
    المشرفين يتم اختيارهم حسب التوجهات الفكريه المناسبه لسياسه المنتدى ولايمكن قبول طريقتك بكل الاحوال رغم انها تحوي فكره جيده لكن لو اضطرك الحال افترح ان تقوم بانشاء منتدى وتصبح مديره وتنفذ مايحلو لك من افكار

نكتفي هنا بالافاده للاخرين ومايقدمه الاخرون لنا علميا
    :ah7:

عضو فضي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة C|EH مشاهدة المشاركة
    عبدشارونة ، لازالت هرقطاتك تنتشر في المنتدى بإسلوب الاصلاح والانماء ، وكأنه الموقع به ازمة تحيط به وتحتاج حل ،،

والحقيقة ان هذه الأزمة تحيط بك وبشخصك ، ولا نسيت تمجيدك بإسرائيل ،

اولا منهج الانتخابات منهج فاشل منحط ، ليس له في دين الله نصيب ،،
    تمجيد لمين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ للكلاب و ابناء القردة و الخنازير

لو كان الامر كده فيجب طرده من المنتدى فورا

يا مشرفى المنتدى بالله عليكم لو كان هذا هذا الامر لا تتهاونوا فى طرد مثل هؤلاء الاعضاء

اما منهج الانتخابات : الراجل قصده ان يدخل عضو يرد على الف موضوع بكلمه واحده جزاكم الله خيرا و يبقى مشرف

اما العضو اللى يعمل شروحات فيديو و يتعب نفسه و يرد لى الاعضاء و يجاوبهم و كل ده فى عد قليل من المشاركات

فهو لا يستحق ان يكون مشرف لان مشاركاته قليله

لا حول و لا قوة الا بالله

عضو برونزي الصورة الرمزية sharif_soper

السلام عليكم

سوف اعرض علي الاعضاء من هو عبدوشرونا

كان اخ لنا اسمة احمد حالو كان بيعمل اعلان انة بيعمل كورسات باسعار كويسة وان العضو طالب في كلية خاصة وبيشتغل وبيعمل كورسات بالفلوس لكي يجيب مصريف الدراسية ظل وراء هذا الشخص ويبلغ الادار انة بيعمل اعلان لان هذا مخالف لقانون الموقع لحد ماقمت الادارة بتوقيف اخونا احمد حالو لمخالفتة لقانون المنتدي

والان بيشتكي من قانون المنتدي والدكتاتورية

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abadsharona82 مشاهدة المشاركة
    الاخ ahmedhalo بس يا هندسة اولا اذى تقول عليه انى مش بحب الخير للناس هل حضرتك تعرفنى ؟؟؟؟ وبعدين انت كنت عامل موضوع للدعاية واتحذف وانا طالبت بحذفة لسبب واحد ان حضرتك لما بقيت عضو فى المنتدى فى قوانين المفترض ان معاليك ياريس قرأتها ووافقت عليها وهذه القوانيين تحرم الدعاية الا بأذن الادارة ولذلك اتخذت ادارة المنتدى المحترمة قرارها بحذف الموضوع وهذا قرار حكيم فرجاء خلى بالك من قوانيين المنتدى لانه منتدى تقنى محترم

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedhalo مشاهدة المشاركة
    والله شوف وبص انا من غير ما قبلك واشوفك انا محدش بياخد معايا اكتر من دقيقه وبعرف عنه كل حاجه صدقني والله انا عارف نيتك يمكن اكتر من نفسك وعلى فكرة ده مش اعلان يا خي
    ده موضوع خير تسهيل على الناس في ناس نفسها تعرف ناس نفسها تتعلم ناس عاوزة تترقى في الوظيفة ناس عاوزة تغير مجالها ناس عاوزه تسافر معندهومش مصاريف الدورات في الشركات
    مثلا في سينرجي الكورس ب 9000 جنيه والي بديه في سينرجي هو هو الي بديه للناس
    فارجو من سعتك عدم الرد والتدخل في مواضيعي لو سمحت كل الي بتعمله في المنتدى انك ترد

طب ايه تفسير حضرتك لردك في هذا الموضوع
    https://www.arabhardware.net/forum/s...ad.php?t=82977

مش برضه اعلان بس اعلان خير علشان الناس تعرف ولا علشان صاحب الاعلان
    وانا بحترمه جدا لان رده كان محترم جدا وواخد منه السماح في موضوعي الي فات

ليه حضرتك مكتبتش نفس الرد الي بالاحمر والخط الكبير الواضح؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مش ده ردك برضه طب ايه الفرق (لا تعلييييييييييييييييييييييييييييييق)

ولو سمحت يا خي انا مش ريس انا اسمي احمد (المهندس احمد)

وهذا رد اخونا محمد سمير علي عبدوشرونا ما قمة من تسخين الاعضاء علي اخونا واستاذنا محمد سمير لان بتاخر في فديوهات كورس ccna

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammedsn مشاهدة المشاركة
    أخواني أولا النقل غير ممنوع و لكن لو نقل فقط فعليه كتابة منقول
    اما إن هذا العلم ملك لشخص فكلنا قد نجد كلمة من هنا و كلمة من هناك

أخي عباد....(سامحني أنا لا استطيع ان اكتب الكلمة لان كلنا عبيد لله وحده)
    اخي محمد عبد الحميد و قبل أن تتهمني أني أهاجمك كتبت في الاول أخي
    جميل أنك تحاول ان تساعد الآخرين . جميل أنك تشرحح ليهم أو أن تنقل لهم شرح رائع في اي مكان ( مع ذكر مصدره طبعا)
    و لكن لو تعلم يا اخي فالذي يمشي في طريق قضاء حوائج الناس الله ييسر له أمره
    و لكن ايضا يمتحنه
    لعلك رأيت ما قيل عني في منتدي (من ظهور من وقت لآخر واحد مش عاجبه وواحد مش عارف ايه وواحد عايزنا نقفل الشرح ) بذلت ما بسوعي لله أولا ثم لاعضائي و احبتي
    مع ان الأمر أسهل من ذلك و ردي أبسط مش عاجبك الشرح بمزاجك فأنا أقول أنا أحرمه عليك أن تشاهده و تريح نفسك يعني كل اللي كل بعمله تجاه من هاجمي بيرحله دماغه

لكن أخي مع اول سهم تنال منه تقول أنا كنت هاشرح بات و مش هاشرحه

علي كده بقي لما قولت علي ... المفروض كنت اسكت و مش اشرح
    أخي لو بتعمل لله لا يهمك ما يقال عنك
    لأن أجرك عند الله مش عند الناس
    أخي الكبير لومارك الذي تعلمت منه العلم و الاخلاق قبل العلم ثم تعلمت منه العلم الغزير
    سبحان الله تجد أن أحد الجاهلين سبه و من حين لآخر يخرج علينا جاهل ينتقده باشياء هو منها برئ
    و لكن لما كان يعمل لوجه الله
    تراه في وسط انشغالاته يدخل و يساعد إخوانه و يمد لهم يد العون
    تجده يشرح سلسلة أفلام فريده في دينامبس لم أجد لها مثيلا علي الانترنت
    لانه يريد وجه الله لا كلام الناس
    و إلا لو أردنا كلام لاناس ( و نسأل الله الإخلاص)
    لقلنا الحمد لله أصبحت مشهورا و مروفا بالمنتديات و الأخ لومارك و شكرا لعرب هاردوير و مش هنتحمل أساءة من أحد و نترك المجال و نغضب و نقول مش شارحين

أخي محمد لو وجه لك هجوم لا لموضوعك و لكن لأنك أثرت غضب بعض الأخوة سابقا لانهم هنا بيت واحد
    الاستاذ لومارك طالب الأخوة أنهم يعتزروا لك و يعدلوا مقالاتهم و قد فعلوا
    و أنا أطلب منك ان تخبرهم أنك قبلت الصلح و أنك مسمحهم
    و أنك هتشرح ليهم البات (لأ هاتشرحها لله في منتدي عرب هاردوير )

أخي الكريم أنا بمد ليك أيدي و بقولك أهلا بيك في بيتنا البير عرب هاردوير
    و بقولك الللي حصل ده لاننا هنا في عرب هاردوير كلنا أخوات و مش بنستحمل كلمة علي بعض
    و إن شاء الله لما تبقي مننا هتلاقينا أول من يدافع عنك لو مسك أحد

بكرها تاني بمد ليك يداي أهلا و سهلا بيك في بتك عرب هارودوير
    بقولك بالنيابة عن كل شخص قال لك كلمة حقك علي أنا و أعتبرني أنا المخطئ و بعتذر ليك بالنيابة عنهم
    لحد أخر لحظة انا متمسك بيك في عرب هاردوير و عايزيك تغير من اسلوبك و تصلح من نفسك و تحب الناس و الناس يحبوك و لو أردت ان أتبع اسلوب غير ذلك لفعلت و أنت تعلم
    أهلا بيك أخي و منتظرين شرح البات

و ما تخافش مش هاتفرج علي الحلقة بتاعتك زي ما انت مش تتفرج علي الحلقة بتاعتي كده نبقي خالصين Wink:

برضوا لم يتركة الرجل اخونا محمد سمير وبدل مايشجعة علي فعل الخير بيهاجمة لانة يريد ان يتوقف

وهذا رد اخونا مستر محمد سمير

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammedsn مشاهدة المشاركة
    بجد لا سامحك الله علي كل ما تقوله علي
    و علي كل مرة تزيدني غضبا

باع القضية أنا كنت حاولت مع نفسي اسامحك كثير قبل كده
    لكن الآن أنا بقول لا أستطيع أن اسامحك و وقد نبهتك علي فكرة الحلقة الجديدة هترفع بكرة إن شاء الله تعالي لكن أنت بالذات لااسمحك أن تشاهد أي حلقة من حلقاتي أبدا

و أسال الله وحده ان ياخذ حقي منك علي كم المضايقات التي سببتها لي و هي تفوق الحد من غير ان تعرف ظروف أبدا
    و قد قدمت عذرا و لكن شكلك فاكر انك تدفعتلي فلوس وواخد علي زلة علشان تتكلم بهذا الاسلوب
    لو جيت تتجوز و تعاملت مع عمال بجوار العمل بتاعك لتعلم ما أنا فيه و مع ذلك نهيت هذه المشكلة الحمد لله أخيرا و جعلت رجل يتناول الباقي كله و أنا استلم منه الشقة في النهاية

عموما
    لا سامحك الله علي كل كلمة قلتها في حقي

وقام بمهاجمة عضو لانة واضع اسطونات تعليمية اجنبية لمساعدة اخونا وقام عبدوشرونا بالهجوم علية

وهذا رد عبدوشرونا

وهذا هو الرابط الموضوع

https://www.arabhardware.net/forum/s...041#post972041

الاخ المحترم صاحب الموضوع
    الرجاء الافادة حول هذه الاسطوانات هل دليك رخصة لنشرها على الانترنت فلا تنسى ان هناك حقوق للملكية الفكرية يجب علينا ان نحترمها وعموما دى وجهه نظرى من الجائز ان نتفق او نختلف

وبرغم ذلك لم يتوقف من مهاجمة اخونا محمد سمير وعمل ثورات وفتن في الموقع و قسم الشهادات

وكان هجومة علي محمد سمير من شهلرين وهذا رابط الموضوع

https://www.arabhardware.net/forum/s...890#post979890

وهذا اقتباس من كلام عبدوشرونا لتسخين الاعضاء

https://www.arabhardware.net/forum/s...890#post979890

تخيلوا منذ عام ونصف عندما بدأ الاخ محمد سمير فى شرح ccna وقد تحدثت عن عمليه التأخير وتعرضت وقتها لهجوم غريب من الاعضاء وها أنا ادخل اليوم واجد من يشتكى عن عدم اكمال الدورة حتى الان فليس من المعقول ان يظل الواحد سنتين يذاكر ccna
    ولكن الاخ محمد سمير بلا شك قد بذل مجهودا يشكر عليه ففى النهايه هو عمل تطوعى وجزاه اللله خير وخصوصا ان هناك ارتباطات اسرية وعمل وكمان طموحات شخصية فجزاه الله خيرا على ما بذله .

ومع العلم هذة الفديوهات التي يقوم بها الاعضاء من شرح بالفديوهات لكورسات تطوعية

والمحزن شخص ذي عبدوشرونا يطالب بالديمقراطية ويصف الموقع بالدكتاتورية واظن لو اي موقع عمل فية مثل ذلك كان الموقع اخر كان قام بالغاء عضويتة لانة يثير الفتن ويهدم الناس الي بتقوم بعمل الخير

واظن في قانون يجب نحترمة حتي لاينقلب الموقع الي فوضة لان في ناس داخلة تهرج او ناس شافت هذة الكورسات تؤدي الي توقيف حالهم
    والارزاق بيد الله بس من الواجب ان نطبق القانون لكي مثل هذة الناس

واظن يوجد مواضيع كثيرة لا تحذف لان العناوين المبهمة تحذف واظنك اخي عبدوشرونا كنت تطالب بتطبيق القانون علي اخونا احمد حالو لحد ماقطع رزقة وطردة من الموقع

ارت فقط يعرف الاعضاء من هو عبدوشرونا وكيف يثير الفتن والثورات وبرغم ذلك لم نمنعة وبنقول ربنا يصلح حالة
    ولكن من الواضح في طبعة اثارة الفتن

وفي بعض رائني متعصب بسب هذا الرجل يقوم بهدم ما نحاول ان نشجع الاعضاء علي فعل الخير

ومن الواضح لانة لايحب الخير وكان يطالب بالقانون والان يصف الموقع بالدكتاتورية

اسف بس عبدوشرونا لايعرفة الكثير ويجب الاعضاء ان يعرفوة
    [B][CENTER][SIZE=5][COLOR=Navy]الحق يحتاج إلى رجلين .. رجل ينطق به ورجل يفهمه.[/COLOR][/SIZE][/CENTER]
    [/B]
    [CENTER][SIZE=4][B] [COLOR=DarkGreen]الجوع طعام الزاهدين والذكر طعام العارفين [/COLOR][/B][/SIZE][/CENTER]

البسنت
    زائر

:confused:

البسنت-داربومتعب

عضو محترف الصورة الرمزية Brigadier

هداك الله يا صاحب الموضوع...
    ماذا عساي ان اقول غير ذلك...

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ghosteid95 مشاهدة المشاركة
    طيب دلوقت يا استاذ شريف هل ده كله ليس كافى لحذف عضويته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

السلام عليكم

اخي محمد بص ياباشا نحن لانحب الشر بس هو الذي بيجب الشر والموقع لايحب يظلم احد وبيعطية كذا فرصة

واظن حان الوقت لطردة واسف اني تعصبت لان حضرتكم لاتعلمون من هو عبدوشرونا

وحضرتك بتطالب بالغاء عضويتة اذن حضرتك اول شخض منتظرين راي الاعضاء

لان لانحب نظلم احد بنتعامل كاخوة بس اظن حان وقت الشدة

واسف علي التعصب لاني كل الادارة والمشرفين يعلمون من هم المشاغبين
    وارت مناقشتة لو تابعت الموضوع كنت بحاورة هو بنفسة عشان بيطالب بالرحمة ويصف الموقع بالدكتاتورية

واسف ما بدر مني من تعصب بس هذا الراجل معظم القسم يعرفة ومع ذلك لم يقم احد بالرد علية لانهم يعرفونة جيدا
    [B][CENTER][SIZE=5][COLOR=Navy]الحق يحتاج إلى رجلين .. رجل ينطق به ورجل يفهمه.[/COLOR][/SIZE][/CENTER]
    [/B]
    [CENTER][SIZE=4][B] [COLOR=DarkGreen]الجوع طعام الزاهدين والذكر طعام العارفين [/COLOR][/B][/SIZE][/CENTER]

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البسنت مشاهدة المشاركة

:confused:

البسنت-داربومتعب

السلام عليكم
    اختي بسنت يمكن حضرتك اول مرة تريني متعصب بهذة الدرجة

لان حضرتك لاتعلمي ماذا فعل هذا الراجل في الاعضاء وبيهدم رجال الخير

واحنا بشجع كل الناس علي فعل الخير لكي موقع عرب هاردوير يخدم كل العرب وتوفير الكورسات للاعضاء سواء المقتدر او شخص ظروفة الجغرافية انة لايستطيع ان يذهب الي مدينة معينة لكي ياخذ هذا الكورس بسبب مكانة وطبيعة شغلة او بسبب عندة اسرة ولايستطيع ان يسافر وياخذ وقت لكي يترعلم ذلك

وكلنا بنتعامل في الموقع وفي قسم الشهادات اخوة لان مادامم احنا اخوة يبقي حتلاقي اخوك يساعد لانة شعر كلنا اخوة ونفيد بعض

ماذا ترون في عبدوشرونا وماهة المفروض عقابة

وياريت حضرتك تفهمتي سبب تعصبي انهاردة لان المشاكل زادت ولازم نوقف المشاغبين لان بنتعامل ان احنا اخوة ويجب احترام قانون الموقع
    بس من الواضح في ناس بتحب تكسر القانون وهم المشاغبين لان لو هو ماشي صح لايمكن حذف موضوعة

حتي لايطفش رجال الخير لانهم بدل ما نشكرهم بنتريق عليهم
    [/B]

صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة