صفحة 2 من 5 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 الأخيرةالأخيرة
النتائج 16 إلى 30 من 66

الموضوع: HAF 922 FireTruck Mod

عضو ذهبي الصورة الرمزية Doctor Medo

رد: HAF 922 FireTruck Mod

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hm90memo مشاهدة المشاركة
    انا لو ماكانك كنت عملتها زى ديه
    هنــــــــــــــــــــــــــا
    :D:D:D:D
    اوعى تفكر
    هيا كده حلوه وزى الفل
    الى عجابنى هنا فى الدهان للشبكه انه بشكل مايل ولونين معا (ممكن يكون اللون الاصلى واحد منهم ) انا لو مكانك كنت عملتها على الشبكه الى فى الجنب ((فى الاول والاخر ديه اذواق))

فيه حاجه تانيه اللون الاسود الى مستخدمينه اسود لامع بيعطى شكل رائع (نفسى اعرف بيجبوه منين )

صحيح شكرا على النصايح الممتازه الى فى الاول
    انا اقولك بيعملوه ازاي الاسود اللامع ده

بيجيبوا لون اسود و لون ابيض و يزودوا ابيض خفيف لحد متجيب السواد اللي انت عاوزه و بعد كده بيضيف حاجه زي نثارة الفضه كده هي اللي بتلمع و كل ده موجود عند بتوع الدهانات المشكله انك بعد ما تخلص الدهان ده بيقي سميك و حتعوز اله رش دوكو زي اللي في محلات العربيات هي اللي ترش عشان يبقي ضغط الهواء عالي فيقدر يرش الدهان التقيل و ده واضح انه رجل محترف و عنده الادوات اللازمه من مستوي شغله

اي خدمه انا معاك

عضو ذهبي الصورة الرمزية vmidov

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Plutonium مشاهدة المشاركة
    انت عارف يا ميدو ايه اللي اخرني في الموضوع ؟؟
    اني عملت نفسي ناصح و شغلت المروحه و سبت الحاجه قال تنشف رجعت لقيت التراب لازق في كل حاجه و اضطريت اعيد من الاول
    شوف اي مكان تاني مفهوش تراب تماما و مش لازم الهواء ده عشان صحتك انت و ممكن تتفادي كده بماسك بسيط من اي صيدليه زي ما قلت
    و كويس ان الفكره عجبتك لكن صلح مشاركتك و اكتب بعون الله مش الهل
    أوبااااااااا...... يانهار أبيض التراب ده عليه شويه حركات قرعه :D المهم أنك حفظت ياكبير

يعنى الافضل ميكونش فيه تيار هواء ؟ وأتفادى الماده اللى طالعه بالقناع بتاع أنفلونزا الخنازير :D بالنسبه للمكان للاسف مفيش غيره غير الشارع لكن عموما هنضف المكان كويس وأمنع عنه التراب وبعدين أشتغل بإذن الله

الفكره ممتعه فعلا مع أنها بسيطه والحمد لله تم تعديل الكلمه تستاهل تقييم تانى عشان التوضيح ده بس للأسف لسه عامل الاعاجيب عشان أنيم عم سمعه صعب إنى أكرر الموضوع تانى ومادمت قدرت تكون أحترافى فى الموضوع حاول تعمل شغل أكتر Keep Going Man:ah7:
    [CENTER][CENTER][SIGPIC][/SIGPIC]

[B][FONT=Impact][SIZE=3][COLOR=Navy]أعتذر منكم إخوانى الأعزاء لأننى لا أعتقد أننى سأقوم بأى مراجعات أخرى وحتى من الممكن ألا أتابع المنتدى العزيز مره أخرى وقد أتابعه من حين لأخر ... الله وحده أعلم
    عموما يكفينى أننى تشرفت بمعرفه الكثير من الأشخاص المحترمه من هذا المنتدى العظيم وأرجو أن يدوم الود سواء كنت قريبا أو بعيدا عن المنتدى
    وبالطبع هناك قله تمنيت أننى لم أكن تعرفت إليهم قط أطلب من الله أن يهديهم ويوفقهم
    وأرجو أن أكون قد إستطعت رد ولو شئ بسيط من الجميل لمنتدانا وما تعلمته منه على مر السنين السابقه
    شكرا لكل أعضاء عرب هاردويير ولكل من قدم لى مساعده عن قصد أو غير قصد[/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][/CENTER]
    [/CENTER]

عضو برونزي الصورة الرمزية hm90memo

انا اقولك بيعملوه ازاي الاسود اللامع ده

بيجيبوا لون اسود و لون ابيض و يزودوا ابيض خفيف لحد متجيب السواد اللي انت عاوزه و بعد كده بيضيف حاجه زي نثارة الفضه كده هي اللي بتلمع و كل ده موجود عند بتوع الدهانات المشكله انك بعد ما تخلص الدهان ده بيقي سميك و حتعوز اله رش دوكو زي اللي في محلات العربيات هي اللي ترش عشان يبقي ضغط الهواء عالي فيقدر يرش الدهان التقيل و ده واضح انه رجل محترف و عنده الادوات اللازمه من مستوي شغله

اي خدمه انا معاك
    استااااااااااااااااااااااذ
    دا انا هحتاجك فى خدمااااات :ah4:بس لما اكمل الفلوس الى بجمعها ,, واشتراى الكيسه الى عايزها (على الصيف يعنى )
    اكره كل الشركات المغروره
    سواء كانت بالاحتكار , او فى الاسعار الخياليه

1-
    مــراجعه شامله لأوفــــــر تـليـفون بنظامANDROID فى مـصر(فديو
    توضيحى)
    Samsung Galaxy5
    2-حل مشكله عدم وجودANDROID MARKET بدون انترنت وبدون كمبيوتر (سامسونج فقط)
    3-تقرير عن الشاشه الرائعه p2370
    4-جبروت مازر بورد ( MSI 890FXA-GD70 )

-----------------------------------------------------------------------
    يعنى ايه نيو ايجج ؟ > يعنى بره يبقو بيحبوا الموقع عشان بيجبلهم كل المنتجات الجديده بأسعار ممتازه و احنا نبقا بنحب الموقع برضه بس عشان بنعرف منه الأسعار وميضحكش علينا
    :D

عضو برونزي

مبروووك التعديل الجديد يا مشع وشكل الهاف بقت عروسة

علي رأي المثل (لبس الخوصة تبقي عروسة)

الميزة في تعديلك البساطة وده لوحده بيدي الكيسة جمال اخر

وبصراحة شغل ميتقالش عليه غير you did it like a pro :cool:

وطبعا تقييم

عضو الصورة الرمزية ahmed amin

فعلا شغل اكثر من رائع ...............
    الله ينور .................................

منور يا جوهري و عقبال ما نفرح بيك انت و عروستك بلا كومبيوتر بلا كلام فاضي بقي

علي رائ حسن سبانخ الجواز في حاجات كتير احلي من البوس

و شكرا للتقييم نردهولك في الافراح باذن الله

و عليك يا اخ احمد امين

عقبالك

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vmidov مشاهدة المشاركة
    أوبااااااااا...... يانهار أبيض التراب ده عليه شويه حركات قرعه :D المهم أنك حفظت ياكبير

يعنى الافضل ميكونش فيه تيار هواء ؟ وأتفادى الماده اللى طالعه بالقناع بتاع أنفلونزا الخنازير :D بالنسبه للمكان للاسف مفيش غيره غير الشارع لكن عموما هنضف المكان كويس وأمنع عنه التراب وبعدين أشتغل بإذن الله

الفكره ممتعه فعلا مع أنها بسيطه والحمد لله تم تعديل الكلمه تستاهل تقييم تانى عشان التوضيح ده بس للأسف لسه عامل الاعاجيب عشان أنيم عم سمعه صعب إنى أكرر الموضوع تانى ومادمت قدرت تكون أحترافى فى الموضوع حاول تعمل شغل أكتر Keep Going Man:ah7:
    انا علي فكره رشيت في صالة البيت لميت السجاده و شلتها علي جنب و فرشت جرايد و عملت الصحيح و حاول تستغل يوم الخميس مش بيبقي في حد في البيت عندي طبعا معرفش ايه ظروفك لكن حاول تظبط امورك و عقبال بالليل تكون لميت امورك و ظبطت و مرورك كفايه عليا من غير تقييم و لا حاجه ده احنا اخوات

طالعه في دماغي جدا اديها بلاك من جوه لكن كده حاضطر افك الجهاز كله لمده يومين علي الاقل يعني عطله و تعب رهيب عموما ربنا يسهل !!

عضو برونزي

ههههههه ضحكتني يا راجل والله

عروسة مين والناس نايمين

هو الي يبقي عند كومبرورر هيتجوز

اشك ........... اذن انا دبوس

بس بيني وبينك نصيحة يعني من اخ لأخوه

اديها بلاك من جوه من غير ما تفكر

هتزود الكيسة رونق وجمال كأنها وردة بعبير الياسمين في ليلة من ليالي شم النسيم

عضو برونزي

شكرا لمرورك و تقييمك

طيب ما انا عندي فلاتر في كل الواجهه و حشتها و ركبتها تاني بعد ما خلصت الصراحه دي من اجمل مميزات الهاف 922 انك ممكن تفكها حتت و تجمعها تاني انت كيستك ايه ؟؟
    لسه ملاحظ ان الشبكه المعدن ممكن تتفك :D .. انا الكيسه عندى COSMOS S والواجهه زى ال HAF 922 شبك معدنى ..
    وشكلى هعدل قريب ... بس فى حاجه ..انا حيران فى اللون ... لان الكيسه رمادى فى اسود لو عملته احمر هتتشوه .... لو عندك فكره لاى تعديل GIVE IT TO ME ..لا تتردد

وعلى العموم هراجع التعديلات عليها فى ارجاء النت واشوف ...

عضو الصورة الرمزية same7mousa

حقيقي مودينج رائع ربنا يسعدك بيه
    شكلي هعمله على الستورم بس مع اضافة لوجو و أشيلها بعد الدهان هتبقى خرافه ..... مش كده و لا..... ايه(الله يرحمك يا عمو فؤاد)

عضو بلاتيني الصورة الرمزية Stone

حلو ومرتب

الف شكر اخوي

YouTube : intel 2600k with Noctua NH-D14

Case
    : Cooler Master High Air Flow 932 (Painted) || Display : ASUS VE276Q Black 27 inchs || Sound Card : Creative Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty
    Headphones : ATH-AD700 || Mouse : Logitech G9 Laser || Mouse pad : Steelseries Fnatic || Keyboard : Logitech G15 || CPU Cooler : Noctua NH-D14

عضو الصورة الرمزية hamada999

رغم بساطة المود بس نظافة الشغل و اختيار اللون اتى ثمارة على الكيسة و بئت روعة يا دكتور بجد تحفة
    Now Playing : ...

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ALL4US مشاهدة المشاركة
    لسه ملاحظ ان الشبكه المعدن ممكن تتفك :D .. انا الكيسه عندى COSMOS S والواجهه زى ال HAF 922 شبك معدنى ..
    وشكلى هعدل قريب ... بس فى حاجه ..انا حيران فى اللون ... لان الكيسه رمادى فى اسود لو عملته احمر هتتشوه .... لو عندك فكره لاى تعديل GIVE IT TO ME ..لا تتردد

وعلى العموم هراجع التعديلات عليها فى ارجاء النت واشوف ...
    فعلا الاحمر حيبقي وحش جدا مع الرمادي

الاصفر المتوسط لا فاتح و لا غامق حيبقي تحفه معاك و ممكن تجيب اي حاجات عندك في البيت بالوان مختلفه و تعمل ماتش الوان مع الكيسه و تشوف ايه احلي حاجه و اتوكل علي الله و انا معاك في اي سوال

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة same7mousa مشاهدة المشاركة
    حقيقي مودينج رائع ربنا يسعدك بيه
    شكلي هعمله على الستورم بس مع اضافة لوجو و أشيلها بعد الدهان هتبقى خرافه ..... مش كده و لا..... ايه(الله يرحمك يا عمو فؤاد)
    الله يبارك فيك و عقبالك

انا كنت عاوز اعمل كده بالشعار بتاع الترانسفورمرز لكن خفت ما تتظبطش و تطلع وحشه جمد قلبك و اتوكل علي الله

صفحة 2 من 5 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 الأخيرةالأخيرة

المفضلات