صفحة 1 من 4 1 2 3 4 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 60

الموضوع: لوبى Ati الجديد فى المنتدى و أشياء أخرى

مخالف للقوانين

لوبى Ati الجديد فى المنتدى و أشياء أخرى

بسم الله الرحمن الرحيم
    السلام عليكم

لقد ترددت كثيرا فى كتابة هذا الموضوع الشائك و الذى ممكن أن يثير البعض من الأخوة فى هذا المنتدى المتميز و مستعينا بالله حيث انا لا اخاف فى الحق لومة لأم و كل ما اريد هو الأصلاح لما أراه خاطئا من بعض ما رأيت فى المنتدى
    (أولا لازم نتفق على قاعدة : لا يوجد شىء ممتاز بالمطلق ولا شىء سىء بالمطلق كله له عيوب و مميزات لأنه لاشىء كامل و ذكاء الأختيار يكمن فى الرضا بالعيوب ( اى انها ليست عيوب خطيرة لهذه الدرجة بالنسبة لى ) والأستفادة القصوى من المميزات )
    حدث فى الفترة الأخيرة من اختلاف فى الأراء من بعض الأعضاء و ذلك حول قطبى البطاقات الرسومية و حدث أيضا ( انقسام ) بين الأعضاء الى : فريق Ati و فريق nVidia و فريق اخر - وهو قليل العدد جدا ان لم يكن معدوما - محايد .
    قد يقول البعض : و ماله دى حاجة مفيدة و أرد و أقول انها مفيدة فعلا و لكن بشروط للأسف الأغلبية تخطوها,الموضوع هو ظهور لوبى للفريقين أى جماعات من الأعضاء تضغط على ادارة المنتدى وبعض المشرفين ( للأسف ) المنتمين لأحد الفريقين و الدليل : حد يقدر دلوقت حالأ يطلع يقول أن : بطاقات Ati سيئة من وجهة نظرى ؟؟ تجد المنتمين للفريق الأحمر ردوا عليه بسرعة بالنفى القاطع و ربما العيب فى العضو صاحب الموضوع بقله خبرته وعدم معرفته بالحقائق وينسى الموضوع بعد 4 صفحات بالكتير ! نرجع لموضوعنا : ما يحدث الأن عندما يسأل شخص خبرته قليلة عن ماذا يختار يجد لوبى الفريقين كلا منهما يعلى من قدر المنتج المتعصب له و يحط من قدر الأخر و بدون ابراز عيوب المنتج الذى يفضله او مميزات المنتج الأخر و بالتالى و كنتيجة طبيعية يختار هذا الشخص المنتج صاحب الشعبية الأكثر و المميزات الأكثر ( بالعدد ) دون النظر اذا كان هذا الأختيار يتماشى مع متطلباته أو لا بل و ربما يدفع أكثر من مقدرته خوفا من المنتج الأخر الأقل شعبية و السبب : التعصب .
    و فى الواقع لا يوجد متعصب حقيقى لشىء ما فالذى يتعصب يتعصب لنفسه و من أجل الدفاع عن أخياراته أمام الأخرين حتى لو كان يعلم فى قرارة نفسه أن المنافس أفضل و لكن خوفا على كبرياؤه و شخصيته القوية يظل على ماهو عليه و يظل يوهم نفسه و من حوله بأن اختيار كان وسيظل الأفضل للأبد.

حب المنتج لا يعنى أن تكره الأخر (هل لو بتحب المشمش تكره الخوخ ؟ ) فاءذا كنت تحبه توضح عيوبه ايضا عند سؤالك عنه لأنها أمانة .

رساله للمسؤلين عن المنتدى : بسكوتكم عن هذا الخطأ المهنى والفنى الفادح فانكم تخونون الأمانة التى أأتمنكم عليها أعضاء المنتدى عندما أشتركوا فيه و أيضا بسكوتكم عنه تشتركون فى هذا التضليل و تحيدون عن الحياد المطلوب والضرورى فى تنظيمكم للمنتدى و ليس الحياد كما تفعلون بسكوتكم و المراقبة من بعيد و التدخل بعد وقوع الكارثة فقط.أنتم بذلك تساهمون فى تداعى المنتدى و فقدان مصداقيته و ليس التنافس المطلوب يكون هكذا أبدا .

رسالة للوبى Ati و لوبى nVidia : أنتم معروفون بالأسم لدى الجميع و أحب أن اقول لكم : لقد فقدتم مصداقيتكم الى الأبد و لقد أصبح مشاهدتكم تتصارعون مشهدا مملا جدا فاتقوا الله فى أنفسكم و فكر جيدا : ماذا ستكسب من تعصبك هذا ؟ اثبات قوة الشخصية و استقلالها ؟ ابدا أنت لم تحدث جديدا فقط اتبعت من قبلك فأنت تابع تجرى وراء مايجرى وراءه اقرانك ليس لك شخصية و هذا يدل على تفاهتك ففكر من جديد و أعد حساباتك لأنك الخاسر الوحيد فى نهاية الأمر.

اتمنى أن تكون الرسالة وصلت و ارجوا من الجميع تفهم الأمر لأنه جد خطير .
    شكرا.

ملحوظة : ترتيب الشركات أبجديا حتى لا أتهم بالتحيز.

لا اله الا الله

عندما كتبت هذا الموضوع كنت متوقع بعض الردود ولكن هناك ردود تدل على عدم قراءة الموضوع بشكل جيد (لفتراض حسن النوايا) من أصحاب الردود المحيرة و لأن الموضوع ممكن ينسى و يهمل زى غيره من المواضيع اللتى انتهت بدون حسم سأرد على كل واحد على حده لأيضاح اللبس و لعدم تسيس الموضوع و ازاله غبار المعركة. وسأضعه داخل الموضوع نفسه فى أول رد .

msshadow.man : ليست مشكلتى مع النقاش (لو كنت قراءت الموضوع جيدا ) ولكن المشكلة مع التعصب الأعمى لحد سيطرته على مجريات الأمور فى المنتدى (مش بيرشوا الأدارة ولا حاجة ) باعطاء معلومات مضلله للأعضاء الجدد و هى مبنية على أراءهم الشخصية فقط و أذا كان ذلك فى الغرب بنفس الطريقة فليذهبوا الى الجحيم , لا يمكن ان نقلد الغرب فى كل شىء تقليدا أعمى , المناقشات كانت مفيده فعلا حتى سيطر لوبى Ati على كل المناقشات و أصبحت أحادية الأتجاه و ذلك بسبب شراء معظم الأعضاء لكرت Ati بسبب تأخر الفيرمى و لم يعد هناك حرية حقيقية (قول رأيك بكل حرية بس خد بالك حتتقطع بعدها) و كلنا نعلم ما كان يفعله لوبى أن فيديا فى السابق . ايوة الموضوع كبير و مؤثر.

yazan soft: يا جماعة ياحلوين أنا لم اقل انى أمتلك دليلا على رشوه الأدارة أو فيلما لأبتزازهم كل ما قلته أن سكوتها على الوضع هكذا هو دليل مشاركتها فيه أى أن الشاهد عن الحق شيطان أخرس و أيضا بعض المنحازين (مبسوط كده يا عم مينا ؟) من المشرفين لأحد الفريقين و معظمنا يذكر ما حدث فى موضوع أخبار الفرمي القديم عندما قال أحد المشرفين مامعناه أن من سيشترى الفيرمى سيكون من فئران التجارب (لأنه بيسخن و الحركات دى + فيرمى 2 ) طبعا انا و لحد دلوقتى خايف أشترى و 50% من أسبابى الكلمة دى ده مش تحيز للAti ؟ ويكفى سكوتكم , اه يعنى ايه سكوتكم ؟ سكوتكم على تحكم المتعصبين فى المنتدى (متحكمين ازاى ؟) بأنهم بس اللى بيردوا و بدون تدخل الأدارة لتصحيح الموقف و ترك الباب مفتوحا للتضليل (على فكرة أنا قلت كل ده قبل كده بس كله هجم على الرد بدون قراءة جيدة أو ربما أنتوا تعودتوا على اللغة بتاعت حميدو من أشرف أعضاء المنتدى )
    بالنسبة للمواضيع أذكر منها هل يوجد مشكلة فى ال 5770 ؟ هما اتنين أو أكتر و الراجل صاحب المشكلة معرفش ايه السبب أو الحل لحد دلوقت كل الى شافوا دخول كل من يمتلك الكارت وشكره فيه و فقط وده مثال على عدم تدخل الأدارة فى هذه المواضيع .
    هقولها بالمختصر المفيد : لو عايزين نظام اللوبى ده يبقى لازم تتدخلوا عند ضعف اللوبى المضاد . وصلت ؟ و الا بتعرضوا سمعة المنتدى للأنحياز و بتضللوا الرأى العام (فى المنتدى هودونى فى داهيه )
    أنا واحد من الناس أصبحت أؤمن بأن كروت Ati كاملة و عيبها الوحيد أنها رخيصة أكثر من الأزم و هوه ده اللى طمع الناس التانية فينا و بالنسبة للفيزكس فأنا لا أعرفه و ملوش لازمه نهائى (ده ضحك على الناس من نفديا ) و ملوش لعب كتير !!! ولما خرجت من المنتدى (العربى الوحيد اللى مننا اللى المفروض أول واحد أثق فيه ) اكتشفت أنى قد أكون مخطئا و أن فيه عيوب كتييير تانية وده أكيد بس للأسف معرفتهاش من هنا . بس . الأسباب : المتعصبين ل Ati و الأدارة الساكته عليهم .

HD5870X2 : (أقرءا الرد على الغرب فوق شويه + الرد على الأدارة ) + لوبى أنفيدي اختفى بسبب تأخر الفرميى + مواضيعك للتحذير منه ) و على فكرة فى نهاية الأمر أختفاؤه مش فى مصلحتك (انت كانسان مش كقائد لوبى Ati !
    mustafa811 : أنا مش فاهم يعنى حضرتك (مكسل - مستحقر) ترد ؟ وفيها ايه لما ترد ؟ أنا هاخد منك فلوس مثلا لو رديت ؟ و أبوس ايد و حيات عنيك و عفايتك تقولى : ايه الحق المراد به باطل ؟ و أنا ايه مصلحتى فى كده ؟
    S@M : ( الرد على الأدارة فوق ) + انها لا تتدخل الا بعد وقوع الكارثة مش بتمنعها من الأساس + أنا قلت أن الحب لا يجعلك تقطع الأخر (يعنى وعلى بلاطة مينا بحب Ati بس ؟ وممكن يقول مميزات أن فيديا وعيوب ا تى أى فى يوم من الأيام ؟) + مش فرض رأى بقدر ما هو تضليل لقليلى الخبرة الذين أتمنوا أموالهم (ايوه امولهم ) و طلبوا نصيحة أعضاء المنتدى دون تمييز . وده حرام .
    Coolman4now: أنا لست مع أى لوبى وأكره العصبية و المتعصبين و ايه دليلك على كده ؟
    + (الرد على الأدارة ) + قولتلى ليـــــــه ؟ ليه ساكتين ؟ الواقع أن نظام اللوبى (كتل من أعضاء المنتدى تتصارع ) نظام مربح نعم مربح ناس اكتر يشتركوا كل من يمتلك بطاقة يدخل للدفاع عنها نسبة الأعضاء والزوار تزيد و بالطبع و هو الأهم نسبة الأعلانات تزيد ) كل ما قلته لا أملك دليل على صحته (ياترى ايه ممكن يكون الدليل ؟؟ ) بس هيا نظرية مقبولة منطقيا ولا ايه ؟ و مستعد الأقتناع بغيرها فى حالة وجود أدلة على نفيها .
    لا يوجد ضغط على الأعضاء و انما تضليل . و لا اتحدث عن الألفاظ وأنما سوء التصرف منكم .
    وأبوس ايدك انت رأخر : بشعل النار الزاى و أنا بنتقد كل الناس دون تمييز أى فئة و هدفى هو الوعى و قديمة قوى حتة اشعال النار هوا أنا هستفيد ايه بذمتك ؟؟؟؟
    Amarantine: نفس الكلام فوق .

بالنسة لعلاقتكم القوية ببعض : ده مش الموضوع المثار أصلا ولو سمحتوا أقراءوووووووا
    bob_bob : ايه علاقة ده بالموضوع أصلا ؟؟؟؟ ولو كان حصلك انك حرقت الكارت (لما النور قطع ) مفيش شركة فى الكون هتداخده منك .

M7mD : هوا دليل على نظرية الأعلانات .

حد يجاوبنى هستفيد ايه لما انت تتكرموا و تردوا ؟؟؟؟؟

عضو برونزي الصورة الرمزية Mshadow.me

رد: لوبى Ati الجديد فى المنتدى و أشياء أخرى

يا باشا الموضوع مش قوي كده, طبعا في تجاوزات بتحصل أو شد من حين للأخر بس في النهاية بعد ما النقاش بيخلص (و يبقي الحال كما هو عليه) كلنا أخوات و أصحاب و ميت فل و عشرة:D

و لعلمك الكلام ده بيحصل في كل منتدي مهتم بالهاردوير علي مستوي العالم, بص علي المنتدي بتاع Toms أو Overclockers , ريحوا دماغهم و عملوا قسم لnvidia و قسم لati (و طبعا قسم لintel و قسم لamd) و خلاص, بس لسه محتفظين بالقسم الأساسي عشان الأسئلة و المقارنات

المناقشات دي مفيدة بالنسبة للي عايز يشتري, بيشوف مميزات ده و عيوب ده, أحنا بس عايزين يبقي الحوار علي مستوي أرقي من كده

حاسس أني حاضرب مش عارف ليه:D

عضو الصورة الرمزية The~Lord

عليك نور يا باشا فعلا لازم ميبقاش في تعصب ولا تحيز لاي شركه وده اللي نفسي فيه اول ما اشتركت في المنتدي وياريت مسئولين المنتدي يسعدوا في ده (انا اتوقفت مرتين علشان كنت بتكلم علي نفيديا و قلتلهم كل واحد ليه وجهه نظر مش عارف ايه السبب في كدا المفروض يبقي فيه انحياد ) و اديني هتوقف تاني اهوو:D

عضو برونزي الصورة الرمزية yazan soft

أى جماعات من الأعضاء تضغط على ادارة المنتدى وبعض المشرفين ( للأسف ) المنتمين لأحد الفريقين و الدليل : حد يقدر دلوقت حالأ يطلع يقول أن : بطاقات Ati سيئة من وجهة نظرى ؟؟
    على فكره, اداره منتدى عرب هاردوير ترفض رفض تام مهما كان اتهامها هكذا بالعلن بالتعصب, واضيف لايوجد شخص مين ماكان يستطيع الضغط على اي مشرف بالمنتدى فالحمدلله الاداره العليا اداره حكيمه وتصرفاتها صارمه بهذا الشأن وانت بالذات لاتعلم شيء عن اداره المنتدى حتى تتهمها بالتعصب وانه يضغط عليها من قبل الاعضاء.

رساله للمسؤلين عن المنتدى : بسكوتكم عن هذا الخطأ المهنى والفنى الفادح فانكم تخونون الأمانة التى أأتمنكم عليها أعضاء المنتدى عندما أشتركوا فيه و أيضا بسكوتكم عنه تشتركون فى هذا التضليل و تحيدون عن الحياد المطلوب والضرورى فى تنظيمكم للمنتدى و ليس الحياد كما تفعلون بسكوتكم و المراقبة من بعيد و التدخل بعد وقوع الكارثة فقط.أنتم بذلك تساهمون فى تداعى المنتدى و فقدان مصداقيته و ليس التنافس المطلوب يكون هكذا أبدا .
    سكوتنا عن ماذا؟

ولو انك ممنوع تتهم احد بالتعصب وهذه النقطه الاخرى, لكن لو سالت اي احد من مشجعين ATI , Nvidia عن اداره المنتدى لجاوبوك, وانا اتحداك ان تاتي باي موضوع بالمنتدى يضهر فيه تعصب الاداره ل ATI "طبعا هذا اتهامك" او سكوت الاداره على عضو منحاز ل ATI "اي ان يكون تحدث عضو بكلام غير صحيح او اختبارات مزيفه لبطاقات ATI او اي شيء مضلل بخصوصها والاداره سكتت عليه".

بانتظار ارفاق المواضيع هنا.
    [CENTER][url=https://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1731522][img]https://valid.canardpc.com/cache/banner/1731522.png[/img][/url][/CENTER]

عضو الصورة الرمزية SAD J.O.K.E.R

يا جماعه اختلاف الرأي لا يفسد للود قضية
    انا فعلا من مشجعي ATI لسعرها الرائع
    ومنبهر بتكنولوجيا NVIDIA
    الحكاية حكاية كل واحد واللي بيستريحلوااااااا
    التــدخين يــدمرك ويــؤذي الاخـــرين

Smile رد: لوبى Ati الجديد فى المنتدى و أشياء أخرى

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jeff hardy مشاهدة المشاركة
    يا جماعه اختلاف الرأي لا يفسد للود قضية
    انا فعلا من مشجعي ATI لسعرها الرائع
    ومنبهر بتكنولوجيا NVIDIA
    الحكاية حكاية كل واحد واللي بيستريحلوااااااا
    عليك نور فعلا الاختلاف في الراي لا يفسد للود قضيه و لكل شركه مميزات و عيوب عندك مثلا من عيوب نفيديا السعر العالي نوعا ما و من عيوب ati عدم دعم ال فيزكس والكودا.....و التقنيات الحديثه اللي بتدعمها كروت نفيديا..فكروت نفيديا متكامله وحلوه و بها تقنيات ممتازه ولكن سعرها غالي نوعا ما ...وكروت ati سريعه و سعرها ممتاز وحلوه . و كلا الشركتين ممتازين و مفيش غيرهم في العالم:eek:..ده راي المتواضع في كلا الشركتين

مخالف للقوانين

فعلا هنا فى تعصب اعمى وتضليل وكونت عارف كذا مشكله لكذا كارت من ati وبلائى هجوم جامد عليه معرفش ليه اكنى سبيت بالدين

عضو ذهبي

(انا اتوقفت مرتين علشان كنت بتكلم علي نفيديا و قلتلهم كل واحد ليه وجهه نظر مش عارف ايه السبب في كدا المفروض يبقي فيه انحياد ) و اديني هتوقف تاني اهوو:D
    أنت أخذت مخالفة بسبب نشرك لمعلومات مضللة في عدة مواضيع وعندما يقوم الأعضاء بالتوضيح لك تتهمهم بالتحيز وتتمسك برأيك حتى ولو كان خاطئ.
    أرجو أن لاتحاول تغيير الحقائق.
    [SIZE=3][COLOR=Red][CENTER]

[/CENTER]
    [/COLOR][/SIZE]

مخالف للقوانين

التعصب أو الإنحياز لتخفيف الكلمة لأن كلمة تعصب بمعناها العام سيئة للغاية موجود لدى كل البشر

منتدانا هذا من أفضل منتديات العالم من ناحية المعلومات التي تنشر والحسم الإداري مع أية مخالفة وتستطيع رؤية أي منتدى أجنبي كبير وما يحدث فيه من مشادات تصل إلى التراشق بالألفاظ النابية (وهذه فقط ممنوعة هناك)
    أما هنا ولله الحمد فالإدارة تبذل أقصى ما في وسعها للبقاء في المنتصف لأن ليس لها علاقة أو مصلحة مع أي أحد

ثم أن الغرض من المنتديات هو التواصل والخلاف يدعم من الحوار ويثريه وفي النهاية هناك مصادر على الإنترنت لمن يريد أن يكون قناعته الخاصة !

ثم أن كل شخص يكتب ما يريد سواء بأدلة أو بدون ولا تتدخل الإدارة إلا في حالات التضليل الواضح أو الكذب

في الأمس اتهم أحد الأعضاء شركة كبرى تصنع بطاقات nVIDIA بأنها تستخدم مكونات سيئة على تلك البطاقات فتدخل الجميع وخصوصاً من الإدارة لمواجهة تلك المعلومات المغلوطة

ومن فترة وجدنا بعض الأشياء غير المعقولة عن بطاقات ATI فتدخلت الإدارة أيضاً

للأسف أيضاً أن عنوان موضوعك يقول لوبي ATI .... ألا يوجد هنا لوبي nVIDIA أيضاً ؟

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khalil@1 مشاهدة المشاركة
    أنت أخذت مخالفة بسبب نشرك لمعلومات مضللة في عدة مواضيع وعندما يقوم الأعضاء بالتوضيح لك تتهمهم بالتحيز وتتمسك برأيك حتى ولو كان خاطئ.
    أرجو أن لاتحاول تغيير الحقائق.
    ايه المعلومات المضلله اللي قولتها في عده مواضيع مش فاهم يعني انا لما اقول ان كروت نفيديا متكامله و مفهاش مشاكل تبقي ده معلومات مضلله :mad::ah16:

عضو برونزي الصورة الرمزية mustafa811

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة The~Lord مشاهدة المشاركة
    ايه المعلومات المضلله اللي قولتها في عده مواضيع مش فاهم يعني انا لما اقول ان كروت نفيديا متكامله و مفهاش مشاكل تبقي ده معلومات مضلله :mad::ah16:
    !!!!

اخي الفاضل انت تطالب بالحياد و في نفس الوقت تنحاز لشركة ما !!! (واضح من اسم الموضوع و ارائك)
    ما الغرض من هذا الموضوع !!!!!!!!!!!!

ال بيزعلني للاسف المواضيع ده ال بتخلى الواحد يرد بالاجبار لتوضيح الامور .. و زي ما بيقولوا : حق يراد به باطل

و كمان ال بيزعلني ان مواضيع زي ده بتقل من مستوى الحرية المتاح للعضو بغرض الرقابة !!

انا اتمنى طبعا ان اكون مخطئ في وجهة نظري ...
    [SIZE="4"][CENTER][COLOR="Red"]مصر[/COLOR] ... ام الدنيا

[URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=201854"](القاهرة) للبيع Belkin N+ Wireless ADSL Router بسعر رائع[/URL][/CENTER][/SIZE]

ممثل شركة Cairo Computer - مصر الصورة الرمزية S@M

شكرا على هذا الموضوع ..

ولكن ارى يا عزيزى انك مبالغ نسبيا ...فى موضوع تهاون الآدارة ....والتعصب ألاعمى اللى انت شايفة من وجهة نظرك تجاة الاعضاء ...

الادارة حاسمة جدا مع اى عضو ...يخطئ ...وتقدر تشوف الآخ مينا عامل فى توقيعة اية....ستجد انة مسجل نفسة وهو واخد مخالفة وايقاف ...وكاتب لآ احد فوق القانون .....بالرغم من انة من اقوى اعضاء المنتدى ...تقيما ...وخبرة ..وعلما ..

هذا وان دل يدل على ان الآدارة حاسمة جدا حتى مع اقوى ألاعضاء ...

وبدل ايضا ان العضو مهما بلغت قوة مشاركاتة فلا يمنع ان يحصل على مخالفات فى حالة الخطأ ..

بالنسبة لتعصب ألاعضاء ......الموضوع مش تعصب بقدر ما هو انة حب لهذة الشركات ومتجاتها ...

لكن

لا يستطيع احد مهما كان هوة مين ان يفرض رائية على اعضاء
    المنتدى او يجبرهم على شراء منتج معين ...او يجبرهم على الآقتناع بمعلومات معينة
    او وجهة نظر خاطئة .

ارجو يا عزيزى ...ان تعيد وجهة نظرك فى نظرتك للآدارة والآعضاء ...

[CENTER] [SIZE=1][SIZE=4][B][COLOR=Red][COLOR=black][COLOR=Red]>>>[/COLOR]كم أخٍشى ان يأتى[/COLOR] ........[COLOR=black]........[/COLOR]وقتاَ لا ينفعُ فية الندمُ[COLOR=Black]<<<[/COLOR]
    خبـــىء دفاتِركَ القديـــــــــمة كُلـها[/COLOR]َ .... وأكتُب لمِصـــــرَ اليوم شِعراً مِثلهاَ
    لا صمــــــتَ بعد اليوم يفرضُ خوفَةُ .... [COLOR=Red]فأكتُب سلاامَ النيل مِصـــر واهلهاَ[/COLOR] [/B][/SIZE]
    [IMG]https://i54.tinypic.com/2w20gw4.jpg[/IMG]
    [IMG]https://i42.tinypic.com/i70pj9.jpg[/IMG]
    [/SIZE][SIZE=3][B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=220048"]!!!>>> موسوعة جديدة تتضمن مراجعات كروت الGTX5XX الغير قياسية من براند GAINWARD <<<!!![/URL][/B][/SIZE]
    [SIZE=4][COLOR=Red][B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=213781"]!!!>>> Service Pack 1 final ..للويندوز 7 ...<<<!!![/URL][/B][/COLOR][/SIZE]
    [SIZE=3][COLOR=Red][B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=210989"]كل ما تريد معرفتـه عن الطي و برنامجـه ... تجده هنـــــا بإذن الله .[/URL][/B][/COLOR][/SIZE]
    [SIZE=3][COLOR=Red][B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=209555"]!!!>>> UN BOXING + بعض الاختبارات لجيل الفيرمى 5XX من براند GAINWARD <<<!!![/URL][/B][/COLOR][/SIZE][B][SIZE=4]
    [/SIZE][/B] [SIZE=2][COLOR=Red][SIZE=3][COLOR=Black][B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=206275"]![COLOR=Red]![/COLOR]![COLOR=Blue]>>[/COLOR]>[COLOR=Red] UN BOXING + اختبارات لجيل الفيرمى بأكملة من براند GAINWARD [/COLOR]<[COLOR=Blue]<<[/COLOR]![COLOR=Red]![/COLOR]![/URL][/B][/COLOR][/SIZE]
    [/COLOR][/SIZE] [SIZE=2][B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=165375"][COLOR=Blue][موضوع موحّد] Fermi/GTX 580 ومتابعة آخر أخبار الجيل الجديد من Nvidia[/COLOR][/URL][/B][/SIZE][COLOR=Black][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=165791"]
    [/URL][/COLOR] [/CENTER]

عضو ذهبي الصورة الرمزية Coolman4now

- أنا أعترض على كلامك بتعصب الأدارة لـ ATI وأدعوك لتببين أى موقف يؤكد ذلك الكلام.

- الأ ترى أنك نفسك من "لوبى" أنفيديا على حد تعبيرك ، راجع أسم الموضوع والكلام به.

- قلتها سابقا وسأقولها الأن وسأقولها كل مرة يحاول أى أحد التشكيك فى مصداقية المنتدى : الأدارة غير متعصبة لأى شركة من الشركات وذلك لسبب بسيط جدا ، الأدارة لن تستفيد شيئا من دعمها لأى شركة من الشركات.

- كل شخص له الحرية التامة فى أمتلاك مايجده مناسبا له من أى شركة ، لن تجد أى شخص يضغط على أى عضو هنا لشراء منتج ما.

- تجمعنا فى المنتدى روابط صداقات قوية جدا ، فمهما أختلفنا فى وجهات النظر لن تجد بيننا من يتراشق الألفاظ بين الأعضاء ، وكل عضو يخرج عن ذلك النهج يتم تحذيره مرة ثم أيقافه ، حتى يعود لصوابه.

- أذا كان الهدف من الموضوع هو أشعال النار بين الأعضاء فأعتقد أن الموضوع سيفشل فشلا ذريعا ، فكل الأعضاء هنا يقدرون بعضهم البعض ولا مجال لدق الأسافين بينهم.
    [CENTER][B][SIZE=2]You think that you're strong, but you're weak[/SIZE][/B]
    [/CENTER]

عضو محترف الصورة الرمزية Brigadier

الاداره منصفه في عملها وفي طاقمها , وكرد وتعقيب على الاتهامات الموجهه لنا من قبل البعض فاقول ان اختيار الاداره للمشرفين لايكون الا تحت شروط ومنها ان يكون المشرف عضو محايد في الاساس وغير متحيز لشركة على حساب الاخرى ...

عضو محترف الصورة الرمزية Brigadier

----رجاء حار من الاعضاء الكرام / عزيزي العضو قم باستعمال ميزة التبليغ عن المشاركات العنصريه او المسيئه او التي تحتوي على تحيز لشركة على حساب الاخرى وقم بكتابة توضيح المشكلة بشكل مختصر ولبق وسوف يتم التعامل بشدة مع المخالفين للقوانين.

صفحة 1 من 4 1 2 3 4 الأخيرةالأخيرة