النتائج 1 إلى 14 من 14

الموضوع: اشتري phenom ii x6 1055T + 5750 1GB ولا phenom ii 955 BE + 5770 1GB

  1. #1
    عضو برونزي الصورة الرمزية Libya 7urra
    تاريخ التسجيل
    Mar 2010
    المشاركات
    1,940
    الدولة: Libya
    معدل تقييم المستوى
    20

    Question اشتري phenom ii x6 1055T + 5750 1GB ولا phenom ii 955 BE + 5770 1GB



    السلام عليكم
    يا اخوان
    اريد ان اخد رايكم لان انا مستعجل
    اشتري AMD PHENOM II 955 BE + ATI 5770 1GB مجموعهم:330 دولار
    أو
    AMD PHENOM II 1055T + ATI 5750 1GB مجموعهم :340 دولار
    حيث الستخدامات الالعاب الحديثة الثقيلة على شاشة حجمها 17 بوصة
    بماذا تنصحوني؟؟
    علما بان السعر مش مهم
    وشكرا مقدما

  2. #2
    عضو برونزي الصورة الرمزية Coolman4now
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    المشاركات
    4,296
    معدل تقييم المستوى
    83

    رد: اشتري phenom ii x6 1055T + 5750 1GB ولا phenom ii 955 BE + 5770 1GB

    - وما هو ثمن AMD PHENOM II 1055T + ATI 5770 1GB ؟؟ :D

    - المثل المصرى يقول " إن سرقت أسرق جمل " بمعنى أشترى مرة واحدة.
    [CENTER][B][SIZE=2]You think that you're strong, but you're weak[/SIZE][/B]
    [/CENTER]

  3. #3
    عضو برونزي الصورة الرمزية Libya 7urra
    تاريخ التسجيل
    Mar 2010
    المشاركات
    1,940
    الدولة: Libya
    معدل تقييم المستوى
    20

    Smile رد: اشتري phenom ii x6 1055T + 5750 1GB ولا phenom ii 955 BE + 5770 1GB

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Coolman4now مشاهدة المشاركة
    - وما هو ثمن AMD PHENOM II 1055T + ATI 5770 1GB ؟؟ :D

    - المثل المصرى يقول " إن سرقت أسرق جمل " بمعنى أشترى مرة واحدة.
    شكرا ياعزيزي على الرد
    سعر 5770:170 دولار
    سعر PHENOM II 1055T : 205 دولار

  4. #4
    عضو فضي
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    المشاركات
    780
    الدولة: Palestinian Territory
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: اشتري phenom ii x6 1055T + 5750 1GB ولا phenom ii 955 BE + 5770 1GB

    إذا السعر مش مهم أخي
    هات الأفضل من هنا ومن هناك
    1055T + HD 5770
    تجميعة رائعة

  5. #5
    عضو برونزي الصورة الرمزية Libya 7urra
    تاريخ التسجيل
    Mar 2010
    المشاركات
    1,940
    الدولة: Libya
    معدل تقييم المستوى
    20

    Smile رد: اشتري phenom ii x6 1055T + 5750 1GB ولا phenom ii 955 BE + 5770 1GB

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السوافيري مشاهدة المشاركة
    إذا السعر مش مهم أخي
    هات الأفضل من هنا ومن هناك
    1055T + HD 5770
    تجميعة رائعة
    مرحبا اخي سوافيري
    اوكي
    اشتري الاتنين لاني لساتني افكر
    وانا بجمع الكمبيوتر ان شاء الله في منتصف الشهر القادم

  6. #6
    عضو برونزي الصورة الرمزية Coolman4now
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    المشاركات
    4,296
    معدل تقييم المستوى
    83

    رد: اشتري phenom ii x6 1055T + 5750 1GB ولا phenom ii 955 BE + 5770 1GB

    - كما ذكرت فى مشاركتى السابقة ، أختر الأفضل من كل تجميعة ، ربنا يوفقك.
    [CENTER][B][SIZE=2]You think that you're strong, but you're weak[/SIZE][/B]
    [/CENTER]

  7. #7
    عضو برونزي الصورة الرمزية Libya 7urra
    تاريخ التسجيل
    Mar 2010
    المشاركات
    1,940
    الدولة: Libya
    معدل تقييم المستوى
    20

    رد: اشتري phenom ii x6 1055T + 5750 1GB ولا phenom ii 955 BE + 5770 1GB

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Coolman4now مشاهدة المشاركة
    - كما ذكرت فى مشاركتى السابقة ، أختر الأفضل من كل تجميعة ، ربنا يوفقك.
    طيب اخي
    ما رايك انتظر المعالجات الرباعية التي بها نواتين مغلقتين واتح هذه النواتين بواسطة خاصية core unlocker التي موجودة في لوحة اسوس asus M4A87TD EVO ؟؟
    بانتظارك

  8. #8
    عضو برونزي الصورة الرمزية Libya 7urra
    تاريخ التسجيل
    Mar 2010
    المشاركات
    1,940
    الدولة: Libya
    معدل تقييم المستوى
    20

    رد: اشتري phenom ii x6 1055T + 5750 1GB ولا phenom ii 955 BE + 5770 1GB

    وينكم يا اخوااان لا تبخلون علينا

  9. #9
    عضو فضي
    تاريخ التسجيل
    May 2008
    المشاركات
    2,912
    الدولة: Syria
    معدل تقييم المستوى
    36

    رد: اشتري phenom ii x6 1055T + 5750 1GB ولا phenom ii 955 BE + 5770 1GB

    والله يا اخي ..امرك عجيب...تقريبا اشاهد كل يوم لك موضوع وكلة عن تجميع الجهاز او استفسار....

    من فترة قريبة قلت لك التجميعة الافضل هي
    AMD PHENOM II 1055T + ATI 5770 1G

    والامر انتهي ..لا يوجد حاجة ملحة لكثرة لمواضيع . ارجو ان تتفهم الموضوع..

  10. #10
    عضو برونزي الصورة الرمزية Libya 7urra
    تاريخ التسجيل
    Mar 2010
    المشاركات
    1,940
    الدولة: Libya
    معدل تقييم المستوى
    20

    رد: اشتري phenom ii x6 1055T + 5750 1GB ولا phenom ii 955 BE + 5770 1GB

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة EN.AhMeD مشاهدة المشاركة
    والله يا اخي ..امرك عجيب...تقريبا اشاهد كل يوم لك موضوع وكلة عن تجميع الجهاز او استفسار....

    من فترة قريبة قلت لك التجميعة الافضل هي
    AMD PHENOM II 1055T + ATI 5770 1G

    والامر انتهي ..لا يوجد حاجة ملحة لكثرة لمواضيع . ارجو ان تتفهم الموضوع..
    والله يا اخي معك حق وانا اسف يا عرب هاردوير على الازعاج الذي فعلته للاعضاء لكثرة واضيعي بس انا محتار كتيييييير

    يا خي هناك يقول ان الالعاب تستفيد من العالج من نواتين فقط وكل واحد يقول كلمة

  11. #11
    عضو برونزي الصورة الرمزية yasserlee
    تاريخ التسجيل
    Aug 2009
    المشاركات
    939
    معدل تقييم المستوى
    11

    رد: اشتري phenom ii x6 1055T + 5750 1GB ولا phenom ii 955 BE + 5770 1GB

    amd x6 1055T و HD 5770 هي افضل تجميعة
    و لو السعر مش مهم يبقي لو عرفت تجيب الHD 5830 بدل من الHD 5770 يبقي احسن
    بس لو هاتفضل شغال بالباور اللي مكتوب في توقيعك يبقي مش هاتعرف تجيب لا ده و لا ده
    انت عايو باور علي الأقل 500 واط عشان الجهاز يشتغل
    و تقبل مروري
    أشهر اقوال القذافي :
    1- للمرأة حق الترشح سواء كانت ذكر أو أنثى !!
    2- ايها الشعب ... لولا الكهرباء لجلسنا نشاهد التلفاز في الظلام !!
    3- أنا لست ديكتاتورا لأغلق الفيس بوك ولكني سأعتقل من يدخل عليه !!
    ......4- تظاهروا كما تشاؤون ولكن لا تخرجوا إلى الشوارع والميادين !!
    .........5- ساظل فى ليبيا الى ان اموت او يوافينى الاجل !!
    6- بر الوالدين اهم من طاعة امك و ابوك !!
    7- الديموقراطية تعني ديمو الكراسي !!

  12. #12
    عضو الصورة الرمزية khalilo_1991
    تاريخ التسجيل
    May 2009
    المشاركات
    674
    معدل تقييم المستوى
    9

    رد: اشتري phenom ii x6 1055T + 5750 1GB ولا phenom ii 955 BE + 5770 1GB

    مدام إنت حتجيبه بعد شهر فالكلام دلوقتي مش حيفيدك
    على العموم رأيي 925 أو 955 لو الميزانية تسمح ومعاه 5830
    ولو إني شايف إن جهاز زي ده كتير على شاشة 17 لكنه حيفيدك لو غيرت الشاشة

  13. #13
    عضو الصورة الرمزية SAD J.O.K.E.R
    تاريخ التسجيل
    Sep 2009
    المشاركات
    175
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: اشتري phenom ii x6 1055T + 5750 1GB ولا phenom ii 955 BE + 5770 1GB

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Coolman4now مشاهدة المشاركة
    - وما هو ثمن AMD PHENOM II 1055T + ATI 5770 1GB ؟؟ :D

    - المثل المصرى يقول " إن سرقت أسرق جمل " بمعنى أشترى مرة واحدة.
    +1
    مش هتفرك معاك كتير
    بس هتكون جبت الاحسن
    التــدخين يــدمرك ويــؤذي الاخـــرين

  14. #14
    عضو فضي الصورة الرمزية TorrentLeech
    تاريخ التسجيل
    Aug 2009
    المشاركات
    2,076
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    21

    رد: اشتري phenom ii x6 1055T + 5750 1GB ولا phenom ii 955 BE + 5770 1GB



    الافضل اخى الكريم قبل الشراء بيوم او اثنين تقوم بوضع موضوع لطلبك لتجميع جهاز لان يوميا الاسعار بتختلف

المواضيع المتشابهه

  1. أيهما افضل phenom II X4 955 ام phenom II X6 1055t
    بواسطة softmaster في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 21-09-2011, 20:03
  2. AMD phenom x6 1055t vs AMD phenom x4 965BE
    بواسطة mahmoudalp في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 03-07-2011, 13:11
  3. ما الافضل Phenom II X6 1055T ام Phenom II X4 965 125w
    بواسطة ĢДmęŝ ĺęĞęňð في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 32
    آخر مشاركة: 22-08-2010, 20:50
  4. Phenom II X6 1055T و لا Phenom II X4 965 3.4 GHz,
    بواسطة compux2 في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 18-07-2010, 16:59
  5. اشتري PHENOM II X6 1055T أو PHENOM II X4 955 BE ؟
    بواسطة Libya 7urra في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 11-05-2010, 04:19

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •