السلام عليكم و رحمه الله و بركاته

عندما كنت فى سيمينار ADATA بالقاهره قررت انا و العضو الكريم Hulky التجهيز لإفطار جماعى بالإسكندريه

و قد وافق على الفكره الكثير و الكثير من الأعضاء .

من المدعوين ؟؟؟؟

- أى شخص ينتمى لعرب هاردوير

- أى شخص يحب ان يتعرف على اعضاء من عرب هاردوير

- الطاقم الإدارى بأكمله

متى الميعاد ؟؟؟؟

الميعاد سيكون فى الإسبوع الثانى من رمضان إن شاء الله

لم يتم تحديد اليوم بعد لأن ذلك بناءاً على رغبتكم انتم

الجمعه الموافق 2010-08-27 ؟؟

الأحد الموافق 2010-08-29 ؟؟؟

اختارو يوم من الأربعه أيام ليكون هو يوم الإفطار

و بالمناسبه احب ان اكتب إليكم بعض التنبيهات التى ستكون حساسه جدااااااااااااااا

1- اولا لابد من توافر عامل السرعه ( يعنى موضوع اليوم ده يتحدد بكره او بعده بالكتيـــــــر ) عشان

انا و محمد هنحجز على أساسه الميعاد .

2- اللى ناوى يحضر لازم لازم يكون متأكد من حضوره . لأن المكان هيتحجز بالعدد بالضبط و كل فرد عليه رسوم حجز

طبعا انا اشيلكم على عينى و راسى حتى لو الكل مش جى ( مش مهم الفلوس ) لكن العدد هيكون كبير إن شاء الله

3- كل اللى عليكم انكم هتركبو من رمسيس مصر و تنزلو فى محطه مصر بالإسكندريه و هالكى هيكون فى

استقبالكم لحد باب المطعم

و هنفضل مع بعض لحد السحور . و بعدها ترجعو سالمين إلى قاهره المعز

4- اى حد يحب يجى من الجمهوريه كلها اتمنى من الله انه ميترددش

انا فكرت اوجه دعوه شخصيه لكل واحد

بس النظام ده فاشل . احنا اصحاب مع بعض و مش هنستنى دعوات عشان تيجو ولو عايزين دعوه يعنى

(( يارب تنجحو )) عايزين دعوه كمان ؟؟؟ (( يارب تروحو الجنه )) اظن كده دعوتين لكل شخص :D

الأستاذ عمر نازور - و الأستاذ إبراهيم حمدى سيادتكم مطلوبون بالإسم فى هذا الإفطار

و يا إبراهيم حضرتك وعدتنا بالحضور و متخافش هجيبلك الأكله اللى بتحبها ( فول و فلافل هههههههههههههه )

المطلوب منكم إيه دلوقتى ؟؟؟

المشاركه كالتالى إن شاء الله

1- الإسم بالكامل

2- افضل يوم للحضور ( من الأربعه أيام المكتوبه فوق )

3- نمره التليفون

و بكرر اللى هيجى ميكونش متردد عشان الحجز ميضيعش على هالكى يا شباااااااااااااااااااااب

بالنسبه لمكان المطعم و نوعيه الأكل فهسيبها لهالكى يكلمكم بنفسه فيها . او اقترحو علينا برضو

عشان المبالغ متأفورش منكم و انتو على سفر برضو ( واللى مش عايز يسافر هيبات معايا و هصوره مع السيليرون ههههههههههههههه )

يمكنكم إضافه تصويت على يوم المقابله على الرابط التالى

https://www.arabhardware.net/forum/s...d.php?t=184796

و ياريت يا شباب ننجز عشان التأخير ده هيضيع علينا افكار كتير ممكن ننفذها مع بعض