النتائج 1 إلى 6 من 6

الموضوع: بخصوص الرامات

  1. #1
    عضوية جديدة
    تاريخ التسجيل
    Aug 2010
    المشاركات
    28
    معدل تقييم المستوى
    0

    Thumbs up بخصوص الرامات



    السلام عليكم
    الاخوة الافاضل
    وفقنا الله واياكم وكل عام انتم بخير
    كنت عاوز أخد رايكم في الرام من نوع


    HYNIX

  2. #2
    عضوية جديدة
    تاريخ التسجيل
    Aug 2010
    المشاركات
    28
    معدل تقييم المستوى
    0

    Smile رد: بخصوص الرامات

    إخواني
    أنتظر ردكم وماهي الانواع الاخرى التى تفضلون غير
    kingstone؟

  3. #3
    ممثل شركة Cairo Computer - مصر الصورة الرمزية S@M
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    المشاركات
    17,266
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    26

    رد: بخصوص الرامات

    هاينكس ماركة جيدة يا عزيزى

    ويوجد بالآسواق غير كينجستون ...OCZ ..& ADATA & Transcend & corsair

    الآفضل فى السعر والتردد والتوقيت اشترية

  4. #4
    عضوية جديدة
    تاريخ التسجيل
    Aug 2010
    المشاركات
    28
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: بخصوص الرامات

    احسنت لكن كان الهدف من سؤالى هو بعض التحارب الشصية من قبل الاعضاء مع هذه الانواع
    المثل بيقول أسال مجرب ولا تسأل طبيب
    عموما انتا بتفضل أيه؟
    تحياتي

  5. #5
    ممثل شركة Cairo Computer - مصر الصورة الرمزية S@M
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    المشاركات
    17,266
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    26

    رد: بخصوص الرامات

    عموما انتا بتفضل أيه؟
    المسألة ليست افضلية ...

    بقدر ما هو سعر مقابل التوقيت والتردد وتبريد ودعم فنى ...

    اللى يوفرلى كل هذا اشترية لو كنت بحاجة الى شراء رامات بالطبع :D

    تعاملت مع العديد من الماركات ....كانت اخرها كينجستون ظلت تعمل معى حوالى 4 سنوات متواصلة فى جهازى القديم

    ولما انتقلت الى منصة core i7 ..واحتجت الى شراء رامات للمنصة الجديدة ...كانت OCZ هى اختيارى

    لآنها كانت افضل الموجودين وقتها فى السوق ...وكان اختيارى الى الآن فى محلة ...فهى تعمل معى فى منتهى الثبات

    وكمان فيها كسر سرعة مميز ....

    دى كانت تجربتى مع OCZ ...

  6. #6
    عضوية جديدة
    تاريخ التسجيل
    Aug 2010
    المشاركات
    28
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: بخصوص الرامات



    مشكور أخي وربنا يباركلك فيها

المواضيع المتشابهه

  1. بخصوص الرامات
    بواسطة ehab7bob في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 16-11-2013, 02:09
  2. بخصوص الرامات
    بواسطة سعيد عمر22 في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 26-06-2013, 15:27
  3. مشاركات: 39
    آخر مشاركة: 19-12-2011, 00:20
  4. بخصوص رفع الرامات
    بواسطة kimohw في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 01-01-2003, 18:00
  5. بخصوص الرامات
    بواسطة kimohw في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 23-12-2002, 16:46

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •