صفحة 1 من 7 1 2 3 4 5 6 7 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 91

الموضوع: الان وحصريا على عرب هاردوير شرح كورس mcitp 2008 وهيكون كامل بأذن الله ومتجدد !!

عضوية جديدة

الان وحصريا على عرب هاردوير شرح كورس mcitp 2008 وهيكون كامل بأذن الله ومتجدد !!

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ،،

انا المهندس احمد حمدى سوف اقوم بشرح كورس2008 mcitp كامل والكمال لله وحده وهيكون الشرح على هيئه دروس مسجله انا اللى عاملها وهنزلها بصفه دوريه ان شاء الله

والنهارده كدا انا عامل ليكو مقدمه عن كورس الاكتيف دايركتورى

المقدمه
    https://www.2shared.com/file/QSa6lc_I/active_1.html

الدرس الاول
    https://www.2shared.com/file/M8R77y_o/active_less1.html
    انتظرو باقى الدروس قريبا جدا

وياريت لو فى اى استفسارات تكتبوها هنا وانا تحت امركم ف اى حاجه
    والسلام عليكم .

عضو

رد: الان وحصريا على عرب هاردوير شرح كورس mcitp 2008 وهيكون كامل بأذن الله ومتجدد !!

ربنا يجعله في ميزان حسناتك يا بشموهندس احمد علي العمل الرائع ده ويجازيك عنه خير بس انا كان عاندي سوئل:confused: بعد اذن حضرتك هو الكورس الحضرتك هاتتفضل وتشرحه باذن الله وهو mcitp 2008ليه علاقه بكورس mcse:confused: اصل انا حاليا بذاكر كورس mcse للمهندس احمد سرحان ربنا يكرمه ويجزيه عنا خير :ah2: وهل لو انا نزلت الكورس وذكرته مع حضرتك هتلغبط بينه وبين كورس المهندس احمد سرحان:ah1::ah26: وما هو كورس mcitp 2008وما الذي يتحدث عنه:ah3: وان اسف علي الاطاله وربنا يجعله في ميزان حسانتك وميزان حسنات كل القائمين علي هذا العمل الخير والجميل

عضو

رد: الان وحصريا على عرب هاردوير شرح كورس mcitp 2008 وهيكون كامل بأذن الله ومتجدد !!

انا اسف انا نسيت اقول لحضرتك انا سمعت جزاء من الدرس والمقدمه لقيت ان شرح حضرتك جميل جدا بسم الله ما شاء الله وسهل جدا اني اكتسب المعلومه من حضرتك بس انا برده عاندي طلب تاني يابشموهندس وبرده انا اسف انا حولت اسمع صوتك حضرتك في الفديو بوضوح بس للاسف الصوت مش واضح هو مسموع وكل حاجه بس المشكله انا مش ناقي بدرجه حلوه حاسس ان صوت حضرتك مكتوم او حضرتك مقرب من المايك بعد اذن حضرتك ممكن الفديو الجي انشاء الله يكون الصوت اوضح عشان الكل يقدر يستفيد وانا اسف جدا وربنا يجعله في ميزان حسنات حضرتك وجازيك هما خير

عضو

بسم الله ما شاء الل هشرح حضرتك جميل جدا وسهل جدا تابع الى امام

ربنا يساهلك لاكماله و يجعله في ميزان حسانتك وميزان حسنات كل القائمين علي هذا العمل الخير والجميل

المشكلة الوحيد هي في الصوث بمعنى مسموع ولكن مش نقي على
    عموم شكرا

عضو الصورة الرمزية hu_waly

جزاك الله خيرااا اخى
    وجارى التحميل ولى عودة بعد المشاهده ان شاء الله :ah2:
    أتمني من الله ألعلي القدير أن يوفقني إلى ما يحبة ويرضاه
    أتمني دعوة صالحة من الجميع وشكرا لكم
    ابتسم تبتسم لك الدنيا ولا تجعلها اخر همك :)
    Hu_Waly
    CCNA-Certified-
    CCNA Security-In Progress-

عضو

جزاك الله كل خير

عضوية جديدة

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sh3poz مشاهدة المشاركة
    ربنا يجعله في ميزان حسناتك يا بشموهندس احمد علي العمل الرائع ده ويجازيك عنه خير بس انا كان عاندي سوئل:confused: بعد اذن حضرتك هو الكورس الحضرتك هاتتفضل وتشرحه باذن الله وهو mcitp 2008ليه علاقه بكورس mcse:confused: اصل انا حاليا بذاكر كورس mcse للمهندس احمد سرحان ربنا يكرمه ويجزيه عنا خير :ah2: وهل لو انا نزلت الكورس وذكرته مع حضرتك هتلغبط بينه وبين كورس المهندس احمد سرحان:ah1::ah26: وما هو كورس mcitp 2008وما الذي يتحدث عنه:ah3: وان اسف علي الاطاله وربنا يجعله في ميزان حسانتك وميزان حسنات كل القائمين علي هذا العمل الخير والجميل
    بص ياباشا
    كورس ال mcitp هوا عباره عن ويندوز سيرفر 2008 اما ال mcse هيا عباره عن ويندوز سيرفر 2003

عضوية جديدة

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sh3poz مشاهدة المشاركة
    انا اسف انا نسيت اقول لحضرتك انا سمعت جزاء من الدرس والمقدمه لقيت ان شرح حضرتك جميل جدا بسم الله ما شاء الله وسهل جدا اني اكتسب المعلومه من حضرتك بس انا برده عاندي طلب تاني يابشموهندس وبرده انا اسف انا حولت اسمع صوتك حضرتك في الفديو بوضوح بس للاسف الصوت مش واضح هو مسموع وكل حاجه بس المشكله انا مش ناقي بدرجه حلوه حاسس ان صوت حضرتك مكتوم او حضرتك مقرب من المايك بعد اذن حضرتك ممكن الفديو الجي انشاء الله يكون الصوت اوضح عشان الكل يقدر يستفيد وانا اسف جدا وربنا يجعله في ميزان حسنات حضرتك وجازيك هما خير
    ان شاء الله اظبط الموضوع دا ف المرات القادمه
    اى استفسار او تعليق انا تحت امرك .

عضوية جديدة

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mouradwac مشاهدة المشاركة
    بسم الله ما شاء الل هشرح حضرتك جميل جدا وسهل جدا تابع الى امام

ربنا يساهلك لاكماله و يجعله في ميزان حسانتك وميزان حسنات كل القائمين علي هذا العمل الخير والجميل

المشكلة الوحيد هي في الصوث بمعنى مسموع ولكن مش نقي على
    عموم شكرا
    ربنا يكرمك ياباشا وان شاء الله هظبط الصوت فى المرات القادمه

عضوية جديدة

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hu_waly مشاهدة المشاركة
    جزاك الله خيرااا اخى

وجارى التحميل ولى عودة بعد المشاهده ان شاء الله :ah2:
    منتظر رئيك ياباشا

عضوية جديدة

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
    جزاك الله خيرا يابشمهندس أحمد و جعله الله في ميزان حسناتك ووفقك إلى مافيه خير البلاد و العباد
    أنا حابب أقول ملاحظة في هذا المنتدى العظيم و الكبير
    أنه كلما بدأ عمل بشرح أحدى كورسات شهادة MCITP 2008 لا يكتمل و لا نعرف ماهي الأسباب حتى أنا شخصيا أضفت كثيرا من الردود و التعليقات حول أسباب الإنقطاع المفاجئ عن إكمال ما تم البدأ به
    لا تتم الإجابه على الردود تلك و أنا حابب أن أحيطك علما يابشمهندس أحمد أنه لحد الآن و إلى هذه اللحظة لم يكتمل أي كورس من كورسات الشهادة و لانعرف ماهي الأسباب و نحن و الله و الله و الله نتظر هذه الأعمال المباركة بفارغ الصبر و الكثير الكثير الكثير من الأشخاص متعلق مستقبلهم بأيدي المهندسين العظماء في هذا المنتدى الكبير و ينتظرون بفارغ الصبر إكمال ما تبقى من هذه الأعمال لكي ينطلقو إلى المستقبل الذي ينتظرهم
    و أنا بأسمي و بأسم الآلاف من الأشخاص نتوسل إليك و نرجوك أن يتم إكمال عملك العظيم بإذن الله سبحانه و تعالى و بأقرب و قت ممكن و الأهم من ذالك أن يكون هذا العمل خالصا لوجهه سبحانه و تعالى و أنا أعتذر عن الإطالة في هذا الرد و لكن الواقع الذي نعيش فيه جدا أليم وليس لي في هذا المنتدى الكبير غير الصبر لأن الصبر مفتاح الفرج و إن شاء الله الفرج قريب على يديك يابشمهندس أحمد ووفقك الله و رعاك وجزاك الحسنات بعملك هذا
    و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

عضوية جديدة

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yaser198 مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
    جزاك الله خيرا يابشمهندس أحمد و جعله الله في ميزان حسناتك ووفقك إلى مافيه خير البلاد و العباد
    أنا حابب أقول ملاحظة في هذا المنتدى العظيم و الكبير
    أنه كلما بدأ عمل بشرح أحدى كورسات شهادة MCITP 2008 لا يكتمل و لا نعرف ماهي الأسباب حتى أنا شخصيا أضفت كثيرا من الردود و التعليقات حول أسباب الإنقطاع المفاجئ عن إكمال ما تم البدأ به
    لا تتم الإجابه على الردود تلك و أنا حابب أن أحيطك علما يابشمهندس أحمد أنه لحد الآن و إلى هذه اللحظة لم يكتمل أي كورس من كورسات الشهادة و لانعرف ماهي الأسباب و نحن و الله و الله و الله نتظر هذه الأعمال المباركة بفارغ الصبر و الكثير الكثير الكثير من الأشخاص متعلق مستقبلهم بأيدي المهندسين العظماء في هذا المنتدى الكبير و ينتظرون بفارغ الصبر إكمال ما تبقى من هذه الأعمال لكي ينطلقو إلى المستقبل الذي ينتظرهم
    و أنا بأسمي و بأسم الآلاف من الأشخاص نتوسل إليك و نرجوك أن يتم إكمال عملك العظيم بإذن الله سبحانه و تعالى و بأقرب و قت ممكن و الأهم من ذالك أن يكون هذا العمل خالصا لوجهه سبحانه و تعالى و أنا أعتذر عن الإطالة في هذا الرد و لكن الواقع الذي نعيش فيه جدا أليم وليس لي في هذا المنتدى الكبير غير الصبر لأن الصبر مفتاح الفرج و إن شاء الله الفرج قريب على يديك يابشمهندس أحمد ووفقك الله و رعاك وجزاك الحسنات بعملك هذا
    و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
    وعليكم السلام ،،

ياباشا انا ناوى ان شاء الله انى اكمل ليكم الكورس كامل بأذن الله وربنا يقدرنى على كدا
    واتمنا منكم الدعاء .

عضو

جزاك الله خيرا
    و رزقك اتمامه
    عَنْ اَلْمِقْدَادِ قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: https://www.taimiah.org/MEDIA/B2.gifإِنَّ اَلسَّعِيدَ لَمَنْ جُنِّبَ اَلْفِتَنَ,إِنَّ اَلسَّعِيدَ لَمَنْ جُنِّبَ اَلْفِتَنَ,إِنَّ اَلسَّعِيدَ لَمَنْ جُنِّبَ اَلْفِتَنَ, وَلَمَنْ اُبْتُلِيَ فَصَبَرَ فَوَاهًا https://www.taimiah.org/MEDIA/B1.gif رواه أبو داوود و هو صحيح.

مواقع أنصح بزيارتها :

عضوية جديدة

جزاك الله خيراً دكتور أحمد ... ولكن ياحبذا لو ترفع الملفات على موقع آخر غير ال2shared والله عانيت حتى استطعت تحميل الملفات وأنا أقترح mediafire فهو أسرع في الرفع أسهل في التحميل

وإذا كان الموضوع صعباً فأتمنى من أحد الأعضاء من أصحاب الخطوط السريعة اعادة رفع الملفات على سيرفر آخر

ولكم الشكر
    تقبلو تحياتي

عضو

بسم الله الرحمن الرحيم

أولاً : أحب اشكرك على الموضوع والفكره .. وأتمنى ان تكون كاملة ان شاء الله

ثانياً : ليه كل واحد بيعمل موضوع زي ده يضع الدروس واحد واحد .. مينفعش لما يكمل الكورس يترفع مرة واحدة .. انا شفت مواضيع كتير اوي بتحمل نفس الفكرة .. ولكنها للاسف مش كاملة ..

ردي لا يقلل من الموضوع في شيء .. ولكنني اتعجب من نظام العرض الذي يوحي بدعاية لمدرس المادة .. أكثر منه خدمة للأعضاء ..

صفحة 1 من 7 1 2 3 4 5 6 7 الأخيرةالأخيرة