انا ياجماعه اشتريت رمات ocz من ماكس مم هرد وير في سوق العصر اشتريت 3 رمات بكت كامل علي بعضه وطلع في رامه فيهم فيها مشكله وودتهاله ورجع يقلي هيتعملك مرتجع 400 جنيه بسعر الرامه التالفه والتنين التنيين هيرجعهملي ازاي مش عارف رغم ان البكت 3 اتشنل يا يكون علي بعضه يا يرجع علي بعضه ولو اخت الرمات كده هخسر فلوسي عشان الرمات باص 1866 ومش هلقي رامه لوحدها نفس الباص وكده كفات المازر بورد هتقل ومش هينفع ابيع الرمات يعني هخسر 1100 جنيه عشان الرمات ب 1500 ولما حولت اتكلم مع صاحب المحل قلي ملكش ضمان عندي روح للوكيل رغم اني اشتريت الرمات من عنده ازيد حوالي 100 جنيه عشان القي احترام في الضمان وفي الاخر يقلي روح الوكيل انا اصلا معرفش مين الوكيل ولو اعرفه هيقول مشترتش من عندي حاجه وده صح عشان لو شريها من عنده اكيد هيكون السعر اقل انا مش عارف اعمل ايه انا بنص الكل بحكتين الاول ان محدش يتعامل مع ماكس مم عشان سؤ المعمله وسؤ الضمان ومحدش يشتر رمات ocz تمامنعشان مش كويسه وكمان ضمنها كده مش مضمون لو في حل لمشكلتي يار ت حد يجاوبني يارت اسم المحل بالاانجليزي maximum hardware سوق العصر محل 203 سارت ياجماعه خله بلكه انا بجد بنصحكم عشان محدش يحصله اللي حصلي ونا في انتظار رضكم شكرا جدا لحسن اهتمامامكم واسف اني ازعجتكم