صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 18

الموضوع: warning(تحذير):Your account has been disabled.Torrent Damage

  1. #1
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Sep 2009
    المشاركات
    75
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    9

    Unhappy warning(تحذير):Your account has been disabled.Torrent Damage



    :ah34:
    اولا:
    فى الاول عوضى على ربنا وربنا يعوضنى بزيه او احسن ان شاء الله
    الفكرة انا بس عايز اقول للاعضاء هنا ان الاكونت بتاعى على torrent damage واللى للاسف عملت المستحيل علشان اعمل عليه اكونت اتقفل لان ال ratio عندى اصبحت 118 والسبب على ما اعتقد هو برنامج RatioMaster-1.9.1 لانى حريص جدا فى الرفع و محدد فى البرنامج ال رفع ب 5 gb وسرعة الرفع 120 KB فاعتقد ان ديه غلطة من البرنامج بس الصراحة مش متاكد بس حبيت احذر الاعضاء فى الموقع الجميل ده من الموضوع ده وانهم ياخدوا بالهم وهما بيرفعوا
    وثانيا:
    عايز اشكر الناس الموجودة هنا واللى مش بتبخل بمعلومة جزاكم الله كل خير


    ودى صورة للكارثة والله صعبان عليا المنظر ده يارب ارزقنى بيه تانى او باخوه الكبير TL:


  2. #2
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Sep 2009
    المشاركات
    75
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    9

    رد: warning(تحذير):Your account has been disabled.Torrent Damage

    نسيت بس انى اقول ان بالصلاة على النبى كده ال upload عامل 2.2 TB ايوة بالظبط كده زى ما مكتوبة كدة وان الحوار قعد كده بتاع 3 ايام لحد ال disable محصل لا وايه من جهلى كنت فاكر الغلطة من ال torrent damage مش منى
    وعلى رأى المثل " قطيعة محدش بياكلها بالساهل"

  3. #3
    عضو برونزي الصورة الرمزية drnemo6
    تاريخ التسجيل
    Jan 2010
    المشاركات
    734
    معدل تقييم المستوى
    11

    رد: warning(تحذير):Your account has been disabled.Torrent Damage

    ممكن صورة من اعدادات rm الى حصرتك استخدمتها على ال TD

  4. #4
    عضو ذهبي الصورة الرمزية deplome
    تاريخ التسجيل
    Sep 2009
    المشاركات
    1,795
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    15

    رد: warning(تحذير):Your account has been disabled.Torrent Damage

    انت بتهرج صح

    وانت اللي مرفعك 2200 جيجا ايه بالصلاه ع النبي كده لما انت كل اللي محمله اصلا 20 جيجا

    :eek:

    يلا معلش
    ربنا يعوض عليك

  5. #5
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Sep 2009
    المشاركات
    75
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    9

    رد: warning(تحذير):Your account has been disabled.Torrent Damage

    @drnemo6
    الاعدادات :


    @deplome
    اكيد مش بهرج
    اكيد انا مرفعتش الكمية دى كلها علشان كده انا عامل الموضوع ده ولا انت ايه رايك:confused:
    وربنا يعوض عليا بقا
    بس تفتكر ابعت email لل staff بتاع ال site ولا بلاش كفاية بس لما يعرفوا انى مصرى
    ربنا كريم

  6. #6
    عضو برونزي الصورة الرمزية drnemo6
    تاريخ التسجيل
    Jan 2010
    المشاركات
    734
    معدل تقييم المستوى
    11

    رد: warning(تحذير):Your account has been disabled.Torrent Damage

    انا مش شايف اى حاجة غلط فى الصور
    مش عارف ايه السبب :confused:
    ربنا يعوض عليك بتراكر احسن منه

  7. #7
    عضو الصورة الرمزية TheManFire
    تاريخ التسجيل
    Nov 2009
    المشاركات
    204
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    9

    رد: warning(تحذير):Your account has been disabled.Torrent Damage

    يا جماعة متغشوش كدة التراكرات هتبند مصر

  8. #8
    عضو برونزي الصورة الرمزية BlacK ShaDoW
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    المشاركات
    3,291
    معدل تقييم المستوى
    28

    رد: warning(تحذير):Your account has been disabled.Torrent Damage

    طبيعي انك تتكشف !

    سرعة الابلود اعلى من الدونلود, الرشيو عالي جدا على الملف و 2 تيرا مرة واحد على ملف 4.1 جيجا !!
    [CENTER]
    [/CENTER]

  9. #9
    عضو برونزي الصورة الرمزية event88
    تاريخ التسجيل
    Aug 2009
    المشاركات
    5,423
    الدولة: Sudan
    معدل تقييم المستوى
    46

    رد: warning(تحذير):Your account has been disabled.Torrent Damage

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BlacK ShaDoW مشاهدة المشاركة
    طبيعي انك تتكشف !

    سرعة الابلود اعلى من الدونلود, الرشيو عالي جدا على الملف و 2 تيرا مرة واحد على ملف 4.1 جيجا !!
    وأضف إليه أهم شئ وهو : المدة اللي أنت سجلت فيها يعني علشان ترفع ال 2 تيرا ديت لازم أقل مدة مقنعة للإستف بتاع التراكر هي 15 أسبوع لأنك عربي وهما عارفين إيه أخبار العرب وسرعة الأبلود بتاعتنا .
    ثانيا هما عندهم كل السانتيش ليست اللي انت رفعت فيها 2 تيرا وطالما أنك منزل 2 جيجا فأكيد السانتيش ليست بسيطة وهتتعرف علي طول أنك كنت بتغش.

    وفي حاجة ثالثة وأخيرة لازم ننتبه ليها انك لما تنزل تورنت وتغش عليه مثلا التورنت ده عليه 78 ليشرز و356 سيدرز انا كمشرف في التراكر بيظهرلي ليست جدول عليه كل الليشرز والسيدرز وبعرف فلان رفع كام وفلان نزل كام فانت لو بتغش بغباء هتبان هنا بوضوح , فأنت فاكر نفسك هنا مش هتعدي فهتفضل تسيد وتعمل بفر كويس بس البفر ده مع ان ال (anti cheater ) ما كشفهوش الاستف هيلاحظ ان رفع كمية شاذة عن بقية الناس فتلقي الناس اللي عمالة بتسيد لمدة 4 شهور رافعة 14 جيجا وانت جيت في يومين رافعلهم نفس ال 13 جيجا ديت :ah42: أكيد هتتكشف.

    فعلشان كدا محدش يحط الغلط ويقول ده من البرنامج بتاع الراشيوماستر :rolleyes:

  10. #10
    عضوية مزدوجة الصورة الرمزية world speed
    تاريخ التسجيل
    Aug 2010
    المشاركات
    343
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: warning(تحذير):Your account has been disabled.Torrent Damage

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BlacK ShaDoW مشاهدة المشاركة
    طبيعي انك تتكشف !

    سرعة الابلود اعلى من الدونلود, الرشيو عالي جدا على الملف و 2 تيرا مرة واحد على ملف 4.1 جيجا !!
    ممكن بسهولة غش بسرعة ابلود اعلى من داونلود انا اقوم بتحميل بسرعة من 50 الى 80 كيلو واغش بسرعة ابلود 92 كيلو يجب ان يكون فارق لايتجاوز 20%ولكن يجب ان يكون فارق لايقل عن 30 دقيقة وليس مباشرة حسب صورة راشيو ماستر فارق 70 %عن سرعة ابلود عن داونلود وهناك امر هام لكل ملف تقوم بتحملية راشيو خاص يجب ان لايتجاوز 2.0 عن تجربة مع تورنت ليش وايبي تورنت وحتى مع الاسف btn لئن سرعة ابلود عندي لاتتجاوز 3 كيلو والان لدي عضوية في btn معي 8 دعوات وعضوية لم تتجاوز 45 يوم وليس لدي هت ان رن كل ماقوم بتحميل ملف ارفع 85%من حجمة الاصلي وبذلك لايتجاوز راشيو ملف 1.30

  11. #11
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Sep 2009
    المشاركات
    75
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    9

    رد: warning(تحذير):Your account has been disabled.Torrent Damage

    انا بس عايز اوضح انى اولا مش هو ده الملف اللى كان موجود ساعة المشكلة ده كان ملف تورنت تانى غيره حوالى 1.36 GB وانى نزلت الملف كله فى الاول وبعد كده عملت ال fake يعنى كنت نزلت وبعد كده هرفع بالبرنامج وانا كنت محدد كمية ال uplode ب 5gb وبعد كده يقف يعنى المشكلة على ما اعتقد مش فى السرعة لكن هو ليه عدى الحد اللى كنت محدده
    وشكرا لكل اللى رده على الموضوع

  12. #12
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Sep 2009
    المشاركات
    75
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    9

    رد: warning(تحذير):Your account has been disabled.Torrent Damage

    ونسيت اقول ان البرنامج كده كده بقفله قبل ما يرفع ال 5GB كلهم لانه بياخد وقت كبير فانا الفترة اللى قاعد فيها بس هيا اللى بيبقا شغال فيها

  13. #13
    عضو برونزي الصورة الرمزية event88
    تاريخ التسجيل
    Aug 2009
    المشاركات
    5,423
    الدولة: Sudan
    معدل تقييم المستوى
    46

    رد: warning(تحذير):Your account has been disabled.Torrent Damage

    ازاي أنت رفعت ال 2 تيرا ديت ؟؟!

  14. #14
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Sep 2009
    المشاركات
    75
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    9

    رد: warning(تحذير):Your account has been disabled.Torrent Damage

    @event88
    والله يا باشا مش عارف حاجة غريبة علشان كده كان تفكيرى انها مشكلة من البرنامج او ال torrent damage
    اللى عملى damage فى دماغى انا قلت دى حاجة غلط فى ال algorithm بتاع البرنامج او ال tracker

  15. #15
    عضو برونزي الصورة الرمزية event88
    تاريخ التسجيل
    Aug 2009
    المشاركات
    5,423
    الدولة: Sudan
    معدل تقييم المستوى
    46

    رد: warning(تحذير):Your account has been disabled.Torrent Damage



    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Eng Enigma مشاهدة المشاركة
    @event88
    والله يا باشا مش عارف حاجة غريبة علشان كده كان تفكيرى انها مشكلة من البرنامج او ال torrent damage
    اللى عملى damage فى دماغى انا قلت دى حاجة غلط فى ال algorithm بتاع البرنامج او ال tracker

    والله يا أخي هيكون السبب واضح وهو عدم استخدام البرنامج الاستخدام الصحيح وده سبب المشكلة دي , استخدم ال mr مع التراكر ده أنا رفعت عليه 1 تيرا وشغال معايا اكثر من رائع

صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. BitGamer<<This account has been disabled.
    بواسطة TORCH'D في المنتدى الارشيف
    مشاركات: 12
    آخر مشاركة: 22-12-2012, 11:48
  2. ساعدوني في تراكر account disabled ) HDME.eu )
    بواسطة The Big Boss في المنتدى الارشيف
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 01-12-2011, 17:59
  3. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 06-08-2011, 09:18
  4. أواجه مشكلة (your account has been disabled) على النطاق (Domin)
    بواسطة nawar areeb في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 18-05-2010, 10:45
  5. أواجه مشكلة (your account has been disabled) على النطاق (Domin)
    بواسطة nawar areeb في المنتدى مشاكل الحاسب وحلولها
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 18-05-2010, 10:45

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •