ياجماعه ايه الحل فى شاشتى حجمهه 19 بوصه والكارت شاشه hd 5670 1 جيجا بايت شغال على اخرو وهل ده هيعمل اى مشاكل فى الاداء وكده ولا بس هيشغل ريزوليشن زى 512 ومش هيعمل اى مشاكل

1600x1200 لان حجم الشاشه 19 بوصه غير كده حاجه غريبه بتحصل ان بشغل عليه فيفا 2011 ولعبه gta iv ولعبه redient evil 5 ولعبه assassinc creed 2 هم تقال اوى وشغالين عليه كويس جدا جدا جدا وباعلى اداء لكن عند العبه الخفيفه جدا اخف واحده فيهم الهى pes 2010 ولعبه pes 2011 شغال سئ جدا ووحش على اى تعريف بتهنج وتقيله ازاى ده ودول اخف لعبتين فى العندى يعنى التقال شغالين كويس وهى فيهه مشكله وانا الصراحه تعبت ياجماعه جدا نزلت ويندوز 7 وجربت النسختين 64 ونسخه 32 يمكن كذه مره وكمان روحت جربت كذه تعريف فى الاخر الشغال كويس ومفعل opencl هو التعريف ده ati_catalyst_10.7b_opencl1.1_win7_vista_sep17 بس طبعا بنزل تعريف opencl لوحدو المهم ده شغال احسن واحد ومش بيعمل مشاكل بس ليه لعبه pes 2010 ولعبه pes 2011 بطئ دى حاجه عجيبه ازاى تدخل العقل والعاب التقيله جدا شغال زى الفول لما كان عندى كارت التعبان hd4350 كان بيشغلهم كويس الهم pes 2010 pes 2010 انا قربت اجنن ياجماعه وانا اتقرفت من الكارت ياريت تقولو ليه الحل ايه ومش عايز تعريفات جربت بجد كل انواع التعريف مفيش فايده انا هجنن بالشكل ده وحاسس الكارت فى مشاكل والفلوس الدفعتهه عليه راحت خساره ملهاش يعنى كان عندى hd 4350 كان بيحاول يشتغل بكل مجهودو مش زى ده بيعمل حجات غير طبيعيه وعجيبه انا محتار ومش عارف اعمل ايه ياريت الحل من الخبراء