صفحة 7 من 12 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 91 إلى 105 من 172

الموضوع: حصريا الكورس الجديد بالكامل للمهندس أحمد سرحان لشهادة MCSE الذى وعد به سابقاا

عضو

رد: حصريا الكورس الجديد بالكامل للمهندس أحمد سرحان لشهادة MCSE الذى وعد به سابقاا

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mahmoud_Khalil مشاهدة المشاركة

بعد متنزل كورس الاكتيف الى مرفوع على الميديا فاير اخر محاضرة فية اسمها
    8-Group Policy
    حط الفيديوهين دول بقة بهذا الترتيب
    9- Global Catalog
    10- Back up Active Directory
    جزاك الله كل خير اخي الكريم علي الرد السريع بس انا كنت عايز اطلب طلب تقيل شويه من حضرتك ممكن حضرتك توصل للبشموهندس احمد سرحان اننا نفسنا نستمتع بشرحه البسيط الرائع في كورس mctip ولك جزيل الشكر اخي الكريم:ah7:

عضو الصورة الرمزية hu_waly

رد: حصريا الكورس الجديد بالكامل للمهندس أحمد سرحان لشهادة MCSE الذى وعد به سابقاا

جزاك الله خيراا اخى انت والمهندس احمد سرحان وكل من شارك في الرفع على ما تقدموه للامة الاسلامية
    أتمني من الله ألعلي القدير أن يوفقني إلى ما يحبة ويرضاه
    أتمني دعوة صالحة من الجميع وشكرا لكم
    ابتسم تبتسم لك الدنيا ولا تجعلها اخر همك :)
    Hu_Waly
    CCNA-Certified-
    CCNA Security-In Progress-

Mohamed Elsaih
    زائر

ياريت يا جماعه الناس الي كانت بتاخد كورسات مع المهندس الكبير احمد سرحان وكورس الاكتف عندهم كامل يرفعولنا الاجزاء الناقصه و جزاكم الله كل خير عنا ان شاء الله

1 - Tree
    2 - Global Catalog
    3 - Back up Active Directory

لان اكيد لما يكون مشروح مع كورس الاكتف نفسه هيكون افضل

شكرا جزيرا وجزاكم الله كل خير

عضو

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammed885 مشاهدة المشاركة
    والهى زعلت اما م /احمد سرحان سابنا بس غن شاء الله ربنا هيكرموا قوى لإننا دعيناله كتير ربنا يباركله ويجزيه خير لإنه نفعنا قوي و كان نفسي أشوفه و أشكره بنفسي على مجهوده الرائع و اكيد ربنا كرمه و بقى إستشاري فى الكويت لإنه مخلص جدا و حب ينفع الناس يا رب يوفقك يا بشمهندس احمد و يعلي مراتبك و يارب متنسناش و يا أهل تاكويت يا بختكوااااااااااا
    يا جماعة انا كنت بكلم المهندس أحمد سرحان وهوا قال لي انه بيذهب الكويت من اسبوع ل 10 ايام و باقى الشهر فى القاهرة فا مفيش مشكلة خالص و الكورسات مستمرة عادي جدا جدا

عضو

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed.attia مشاهدة المشاركة
    يا جماعة انا كنت بكلم المهندس أحمد سرحان وهوا قال لي انه بيذهب الكويت من اسبوع ل 10 ايام و باقى الشهر فى القاهرة فا مفيش مشكلة خالص و الكورسات مستمرة عادي جدا جدا

كت عاوز اعرف هو كورسات ايه اللى هيكملها ان شاء الله
    ال MCITP ولا ايه

وبعد اذنكم كت عاوز اعرف ضغط ISA & Exchange وصل لقد ايه انا مستنيها ان شاء الله

عضو الصورة الرمزية eslam zorina

السلام عليكم

طبعا مجهود عظيم ونشكر كل من ساهم فى بناء هذا الموضوع الكبير

وربنا يجزى المهندس احمد سرحان عنا خير ان شاء الله

بس كان ليا استفسار يا جماعة

انا عندى كورسات مهندس احمد سرحان اللى كان بيسجلها لما كان بيحاضر مع مجموعة من الشباب وعندى بقالها ييجى سنة تقريبا , هل هى دى نفس المجموعة اللى مرفوعة فى موضوعنا ده

هل دى نفسها عشان بس منحملش حاجه موجودة اصلا

وجزاكم الله خيرا جميعا

والاخوة اللى بيطالبوا بشرح كورس ال mcitp , الموضوع مش بالبساطة دى يا اخوانى , الكورس ده طويل جدا وعايز حد متفرغ ليه او على الاقل يتابع كل فترة والتانية , وده صعب على مهندس احمد لظروف عمله , فترفقوا به

والسلام عليكم

عضو الصورة الرمزية eslam zorina

فعلا الفيديوهات اللى مرفوعة هنا مختلفة عن الفيديوهات السابقة اللى كان مسجلها مع مجموعة تانية
    "هذه المشاركة بواسطة الهاتف الجوال"

عضو

جزاة اللة عنا كل خير

اعتقد ان المهندس احمد سرحان ومهندس سلامة فى نيوهرايزون ومهندس احمد عبد الله هما افضل من شرحوا الشبكات باللغة العربية

عضو

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dark light مشاهدة المشاركة
    أعجز أن أكتب شيء لأن كلمات تعجز عن تعيبر مدى شكري وامتناني لأخي أحمد سرحان و لأخوة الذين قاموا برفع أقول رحم الله والديكم وجزاكم الله خيرا ويسر الله أموركم في دنيا وأخرة

بوركت اخي و جزاك الله خيرا و علمك ما ينفعك و نفعك بما علمك

عضو

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_timoon مشاهدة المشاركة
    شرح عبقرى ماشاء الله للمبدع المهندس احمد سرحان
    شرح احترافى يا جماعة
    انصح الجميع اللى اول مرة يذاكر الكورس و حتى اللى ذاكر الكرس قبل ذلك انو يستمع بكل تركيز للكورس الجديد
    هايجد كم من المعلومات الهائلة فى الكورس دا ماشاء الله بصراحة شى متميز جدا جدا
    مع العلم ان الفيديوهات هذة المرة مختلفة عن سابقها

والشكر طبعا موصول الى اخى الكريم محمود خليل على المجهود الجبار الذى بذلة لى اخراج لكم الفيديوهات بهذا الحجم
    الذى صدقا كان سابقا الفيديو الواحد يتعدى الواحد جيجا و اكثر
    جزاك الله كل الخير اخى احمد على ماتبذلة من اجل مساعدة اخوانك و توصيل العلم للجميع
    و ايضا الف شكر لى الرافع محمد عطية جزاة الله كل الخير على ما تحملة من عناء رفع كل هذة الفيديوهات

بارك الله فيكم
    جزاك الله خير الجزاء علي الأيضاح يا بشمهندس لأن كان فيه ناس ما تعرفش ان فيه تغيير في المحتوي و الجودة و كل شئ المهندس أحمد سرحان ربنا يبارك له علي الرغم من انشغالة الا ان الحمد لله ربنا كرم و ظبط الكورس تظبيطه ما حصلتش والله يعلم بذلك و الاخ محمود خليل ربنا يجازيه الف خير ...

عضوية جديدة

مجهود رائع بجد من المهندس احمد سرحان

مجهود ارئع من مهندسنا الكبير احمد سرحان و ربنا يجازيك خير . سلام عليكم

عضو

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eslam zorina مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم

طبعا مجهود عظيم ونشكر كل من ساهم فى بناء هذا الموضوع الكبير

وربنا يجزى المهندس احمد سرحان عنا خير ان شاء الله

بس كان ليا استفسار يا جماعة

انا عندى كورسات مهندس احمد سرحان اللى كان بيسجلها لما كان بيحاضر مع مجموعة من الشباب وعندى بقالها ييجى سنة تقريبا , هل هى دى نفس المجموعة اللى مرفوعة فى موضوعنا ده

هل دى نفسها عشان بس منحملش حاجه موجودة اصلا

وجزاكم الله خيرا جميعا

والاخوة اللى بيطالبوا بشرح كورس ال mcitp , الموضوع مش بالبساطة دى يا اخوانى , الكورس ده طويل جدا وعايز حد متفرغ ليه او على الاقل يتابع كل فترة والتانية , وده صعب على مهندس احمد لظروف عمله , فترفقوا به

والسلام عليكم

حضرتك يا باشا بتقول الكلام دة بناء عن وجهه نظرك الشخصية (ان الكورس صعب) و لا بناء على إنك طلبت من المهندس الكورس و هو قال لك لا ولا ايه بالضبط عشان بس الناس ما تفهمش غلط وعلي فكرة المهندس أحمد سرحان شارح 2008 كتير و مسجله كمان لكن مش هينزله قبل المونتاج و الكلام دا مش من دماغي دا لأني لسة مكلمة أمبارح .

عضو

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed.attia مشاهدة المشاركة
    حضرتك يا باشا بتقول الكلام دة بناء عن وجهه نظرك الشخصية (ان الكورس صعب) و لا بناء على إنك طلبت من المهندس الكورس و هو قال لك لا ولا ايه بالضبط عشان بس الناس ما تفهمش غلط وعلي فكرة المهندس أحمد سرحان شارح 2008 كتير و مسجله كمان لكن مش هينزله قبل المونتاج و الكلام دا مش من دماغي دا لأني لسة مكلمة أمبارح .
    {يبنا يكرمك يااخي الكريم ايوه كده طمنت قلبي يارب يطمن قلبك انا فعلا مستني الكورس ده بقالي كتير قوي من المهندس احمد سرحان بالذات ربنا يكرموه ويكرم كل العاملين علي هذا العمل وانشاء الله ينزل الكورس قريب

عضوية جديدة

كان عندى سوال ضرورى
    امتى هنشوف كورس الايزا كامل
    الصراحه محتاجينه ضرورى

عضو

ياجماعه عندى استفسار صغير وسورى عشان انا لسه جديد فى عالم الشبكات
    التراك السابع فى mcse الاكستنشانج ولا ال design 70-298
    عشان متلخبط بجد
    وايه هى تراكات mcse security ,mcse messaging
    وايه الفرق بينهم
    ارجو الرد

صفحة 7 من 12 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 الأخيرةالأخيرة