النتائج 1 إلى 5 من 5

الموضوع: رسالة جائتني عبر الإنترنت اتمنى الاهتمام بها

إداري سابق

رسالة جائتني عبر الإنترنت اتمنى الاهتمام بها

لو ممكن ياخي انا عندي مشكله صغيره الحمد لله بعد ما نزلت البرنامج وعملت عمليه ال setup وحددت تردد القناه اللي هاعمل منها download وبعد ما ضغطت sky net وجاتلي الشاشه الزرقاء وفيها السرعه شغاله والعداد cc بيعد بس علي الفاضي مفيش حاجه بتنزل ياريت اعرف cc بيعمل ايه واعرف ليه مافيش حاجه بتنزل وشكرا

عضو

مشاركة: رسالة جائتني عبر الإنترنت اتمنى الاهتمام بها

يااخي انا اسمي كريم وانا اللي بعتلك الايميل ده انا عندي مشكله في برنامج الsky net زي ماشرحت لحضرتك ياريت ترد عليا فس اقرب وقت ممكن واكون شاكر لك

عضو برونزي الصورة الرمزية hamody

انت تامر اخى مبارك

و اهلا بك اخى كريم

طب ممكن صورة لما يحدث عندك للتوضيح اكثر
    [B][FONT="Comic Sans MS"][SIZE="1"][LEFT][COLOR="RoyalBlue"]AMD Athlon64 3500+[/COLOR]|| [COLOR="Green"]MSI K8n Neo4 pe[/COLOR] || [COLOR="DarkRed"]2*512MB KingSton DDR 400[/COLOR] || [COLOR="DarkOrchid"]ATI Radeon X1800 XL[/COLOR] || [COLOR="Sienna"]250 GB WD 7200 Sata + 120 GB WD 7200 USB2[/COLOR] || [COLOR="DarkSlateGray"]Mitsumi CD-RW[/COLOR] || [COLOR="DarkOrange"]Creative Sound Blaster Live! 24bit[/COLOR] || [COLOR="Navy"]Visionplus 1020[/COLOR]|| [COLOR="Olive"]Aspire 520W[/COLOR] || [COLOR="Sienna"]Windows XP Pro/Sp-2[/COLOR][/LEFT][/SIZE][/FONT][/B]

[URL=https://www.zhangduo.com/UnknownDeviceIdentifier.exe][B][COLOR="DarkSlateBlue"][CENTER]برنامج لمعرفة انواع الكروت لديك حتى لو Unknown Device[/CENTER][/COLOR][/B][/URL]

عضو

انا تركت اخي العزيز هذه الشاشه اربع ساعات شغاله حتي وصل العداد cc الي 4 جيجا بس مفيش حاجه بتنزل وانا بشكر حضرتك علي الاستجابه السريعه والاهتمام باستفسارات الاعضاء
    الصور المرفقة الصور المرفقة
    • نوع الملف: jpg kimo.JPG‏ (33.9 كيلوبايت, 8 مشاهدات)

عضو برونزي الصورة الرمزية hamody

البرنامج لا يعمل و انهظر بجانب السرعة لتعرف لنه لا يكتب ولا يقرأ شىء

تأكد من تظبيط البرنامج و انشاء ملفاته على الجهاز بشكل صحيح
    [B][FONT="Comic Sans MS"][SIZE="1"][LEFT][COLOR="RoyalBlue"]AMD Athlon64 3500+[/COLOR]|| [COLOR="Green"]MSI K8n Neo4 pe[/COLOR] || [COLOR="DarkRed"]2*512MB KingSton DDR 400[/COLOR] || [COLOR="DarkOrchid"]ATI Radeon X1800 XL[/COLOR] || [COLOR="Sienna"]250 GB WD 7200 Sata + 120 GB WD 7200 USB2[/COLOR] || [COLOR="DarkSlateGray"]Mitsumi CD-RW[/COLOR] || [COLOR="DarkOrange"]Creative Sound Blaster Live! 24bit[/COLOR] || [COLOR="Navy"]Visionplus 1020[/COLOR]|| [COLOR="Olive"]Aspire 520W[/COLOR] || [COLOR="Sienna"]Windows XP Pro/Sp-2[/COLOR][/LEFT][/SIZE][/FONT][/B]

[URL=https://www.zhangduo.com/UnknownDeviceIdentifier.exe][B][COLOR="DarkSlateBlue"][CENTER]برنامج لمعرفة انواع الكروت لديك حتى لو Unknown Device[/CENTER][/COLOR][/B][/URL]