النتائج 1 إلى 2 من 2

الموضوع: ارجو الدخول والمساعده ن الخبراء

عضو ذهبي

ارجو الدخول والمساعده ن الخبراء

انا عندى كارت شاشه PowerColor HD 5670 1GB عايز برنامج لى اوفر كلوك يكون بيكسر السرعه غير محدوده لان البرنامج المعا الهو CATALYST CONTROL CENTER كان بيكسر السرعه محدوده جدا وكان بيزيد حاجات بسيطه جدا لكن ياريت الخبراء لو تعرفو برنامج لتكسير السرعه غير محدوده مفتوحه ومش عايز برنامج ATI TRAY TOOLS لانى جربتو وبرنامج رخم جدا مع التعامل مع الكروت الحديثه ياريت برنامج غيرو لانو كان بيلغبط وانا جربتو وكان بيعمل مشاكل مع CATALYST CONTROL CENTER ياريت برنامج جيد لهذه العمليه تكسير السرعه غير محدوده مفتوحه ويكون برنامج مدعم لكروت ATI الحديثه لو لو فى حد يعرف طريقه لتكسير سرعه يقولى عليهه ولو خايفين على الكارت بتاعى محدش يخاف انا هخلى بالى انا واعى فى الحاجات دى وعلى ضمنتى انا مش مفترى انا بس عايز ارفع MEMORY CLOCK وعايز كمان ارفع GPU CLOCK

عايز ارفع MEMORY CLOCK مش اقل من 1150 MHZ لو اعلى خير وبركه يعنى لو 1200 كويس مش هينفع خلاص 1150 كويس وعايز ارفع GPU CLOCK الى مش اقل من 900 MHZ ولو ينفع اعلى من كده ياريت يعنى لو ينفع لغايه 1000 يبقى كويس جدا وتمام ياريت وياريت الرد سريعا عليه بسرعه عايز برنامج غير ATI TRAY TOOLS لانو وحش مع كروت الحديثه وبيعمل مشاكل عايز برنامج يكون جامد او طريقه لكسر السرعه لجعلهه غير محدوده ياريت من حضرتكم المساعده وعلى ضمنتى الكارت انا حريص جدا فى الحاجات دى يعنى هزودو على اد مايقدر يستحمل ويكون مستريح ولم يتسبب فى مشاكل مش هفتيرى يعنى وياريت ارجو المساعده من حضرتكم ومعلش انا هتعبكم معايا وانا قرفكم كتير

عضو برونزي الصورة الرمزية CR@N$H

رد: ارجو الدخول والمساعده ن الخبراء

العنوان الذي وضعته مبهم ولا يعبر عن محتوى الموضوع لذلك هو مبهم
    لذلك أرجو منك مراجعة قوانين المنتدى كي لا تعرض نفسك لمخالفة أكبر
    [CENTER][COLOR=#800000][/COLOR][/CENTER][CENTER][COLOR=#b22222][SIZE=3][URL="https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=251887"]أ ب هاردوير "المعالج" الجزء الثاني[/URL][/SIZE][/COLOR]
    [/CENTER]
    [CENTER][COLOR=#800000][B]
    =====================
    [URL="https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=249113"]أ ب هاردوير...[/URL]
    ============
    مدونتي
    [URL="https://black0dreams.wordpress.com"] Black0Dreams[/URL]
    [/B][/COLOR]
    The Dreams are the fake hope of our pointless life
    [/CENTER]