انا عندى power supply Transmedia atx p4-400 wat
هو طبعا ملكه بتاعتو تجاريه مش من شركه عاليه وانا مكن اشتيرى بور سبلاى Cooler Master Extreme Power Plus 390w PSU

هل تشجعونى اشتيرى البور سبلاى ده لان تمنو معايا هو سعرو 190 جايب سعرو من موقع ده تبع المول https://www.********.com/product.php?id=5027

هل لو اشتريتو هيكون فى فرق فى اداء جهازى بنسبه لامكنيات بتاعتى ولا البور سبلاى العندى كافى مدام شغال وملهوش لازمه الشتيرى وانا بعمل اوفركلوك للبروسيسور من 2.53 الى 3.50 بس ساعات الاوفركلوك بيتقفل لوحدو وبدخل على البيوس ارجعو اوفر كلوك كارت شاشه مش بينفع يزيد عن الحدود بتاعتو جربت ازودو ببرنامج ati tray tools عمل مشاكل حيرنى احيانا يزيد واحيانا لا واحيانا يزيد ومع الوقت يهنج وحتى بعمل عليه اختبار تيست يقولى انو نفع يتزود وتطلع النتيجه ناجحه مع الوقت يعمل مشاكل او اثنا تشغيل العاب كبيره عليه هل لو اشتريت هذا البور سبلاى Cooler Master Extreme Power Plus 390w PSU هيشتغل كويس الجهاز والاوفركلوك بتاع البروسيسور ميتقفلشى لوحدو احيانا بيعملهه كل فين وفين لما اطفى الجهاز واشغلو يرجع البروسيسر يتقفل اوفركلوك ويرجع 2.53 وهل كارت شاشه هيشتغل بكل كفائتو وامكنياتو هيشتغل يعنى افضل ومش هيحصل مشاكل ومكن اعملو اوفر كلوك واكسر سرعت الكارت اخليهه غير محدوده ببرنامج ati tray tools وهل الاداء الجهاز هيزيد مع هذا البور سبلاى ولا ملهوش لازمه مفيش فرق والبور سبلاى العندى كويس واسيبو احسن وانا علفكره ميزانيه معايا فقط 200 جنيه وطبعا لو مفيش فرق ومش وهو هو البور سبلاى طبعا مش هجيبو لان حرام اشتيرى واضيع فلوس عليه وهو ملهوش لازمه والعندى شغال كده كويس لكن لو هيكون ليه لازمه وهيشتغل الجهاز احسن وافضل من الاول وهينفع اعمل اوفركلوك مستريح هشتيرى ياريت تنصحونى عايز نصيحتكم