صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 23

الموضوع: فكره وياريت تعجبكم بخصوص ccnp

  1. #1
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Jan 2011
    المشاركات
    78
    معدل تقييم المستوى
    0

    فكره وياريت تعجبكم بخصوص ccnp



    السلام عليكم اولا انا كتبت الموضوع ده لاسباب كتيره منها :

    1-الكسل ربنا يبعد عندكم الكسل للناس اللى زى حالاتى بيذاكرو ccnp لوحدهم ساعات بيجلهم شويه كسل وممكن يقعد يوم او اتنين ميذاكرش حاجه

    2- الاحباط بردو ربنا يبعده عنكم ممكن الواحد وهو بيذاكر وشغال تمام مش فى الايام اللى مكسل فيها والعميله حلاوه


    يجى واحد ابن حلال يقولك سيسكو ايه ياعم اللى شغال دلوقتى هو الجرافك والتصميمات والشغل فيها على ودنه

    ومراخيروه يهبطك وتقعد تفكر من جديد ياترى المجال ده كويس ولا اغيره وتبتدى تكتب اساله غريبه زى سيسكو

    افضل ولا مايكروسوفت ولا الجرافك ولا علم النفس ولا الطب احسن ونلعب لعبه البيضه والفرخه والناس مشكوره ترد عليك:ah34:

    3- ثالثا انا اعرف ناس غيرت المجال بتاعها اكتر من مره وبردو مفلحتش فى حاجه منهم

    طيب كويس انا عارف بعد ده كله هتقولى روح اتعالج احسن هقولك لا اعذورنى وخليك معايا

    كل الكلام اللى قلته والله حقيقى وبيحصل لكل الشباب فى كل ساعه ودقيقه انت عارف ليه علشان انت لوحدك

    والمثل بيقول ايد لوحدها متسءفش مش عارف بتتكتب ازاى :D المهم لو انت مع جروب يعنى اصحابك مثلا 4 كمان

    غيرك وقولتو يا معين وذاكرتو هتخلصو اسرع ما انت شغال لوحدك وهدفك هيفضل ثابت علشان كلكم مجتمعين

    على هدف واحد لذلك قررت التالى انا لسه مخلص ccna وامتحنت كمان الحمد لله وخلصت شويه فى ccnp يلا نكون

    جروب نعمل كل حاجه مع بعض من مذاكره تبادل معلومات تبادل ماتيريال وحتى ننزل مع بعض ندور على شغل

    ونقدم cv مع بعض وده هيكون عن طريق الميل وممكن يكون على ارض الواقع وانا جاهز والشاى علياطبعا لو

    احنا سكنين قريب من بعض يلا ياشباب لو اجتمعنا مع بعض ممكن نعمل حاجه كويسه يعنى نكون مع بعض فصل

    السسكاويه اللى عجباه الفكره يبعتلى على الخاص الاميل وانا هضيفه وربنا معانا كلنا بالتوفيق للكل واشكرك

    استاذى احمد نبيل والمهندس ياسر ونفسى والله اشفهم على الطبيعه والسلام ختام

    وياريت الاخوه الادامن يقولو لو ينفع اضع الاميل بتاعى ولا

  2. #2
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    المشاركات
    246
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    10

    رد: فكره وياريت تعجبكم بخصوص ccnp

    الفكرة جميلة طبعا وانا معاك بس المشكلة هتبقي في الناس اللى ساكنة بعيد وهتبقي صعب انها تيجى وهو المكان فين بالظيط يعنى ممكن نتجمع مثلا في مكان معين زى ساقية الصاوى او رسالة ولا فين بالظبط وبعت لحضرتك الميل بتاعى وشكرا للفكرة.

  3. #3
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Jan 2011
    المشاركات
    78
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: فكره وياريت تعجبكم بخصوص ccnp

    يامسهل يارب اهى بدءت تندى يلا يا شباب . اخى الفاضل انا ضفتك عندى

    خلى بالكم اول الناس اللى هتكلمنى ليهم مفاجاءه وهدايا :ah7:

  4. #4
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    المشاركات
    246
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    10

    رد: فكره وياريت تعجبكم بخصوص ccnp

    ان شاء الله تتم علي خير يابشمهندس وانا متفاءل بأذن الله وعلي فكرة انا جبت معايا واحد كمان وممكن نجيب شباب تانى بس عايزين نعرف هو المكان هيبقي فين بالضبط يعنى هيببقي عند حد معين ولا احنا نختار المكان زى ساقية الصاوى او جمعية رسالة عايزين نعرف بس عشان نرتب ولو كده ان شاء الله نكمل اول مجموعة وجزاكم الله كل خير علي الفكرة الجميلة

  5. #5
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Jan 2011
    المشاركات
    78
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: فكره وياريت تعجبكم بخصوص ccnp

    والله فرحتنى انا كنت ناوى اعملها فى الساقيه انت سبقتنى زى ما انت قولت ممكن نعملها فى الساقيه او رساله احنا مش هنغلب يعنى طالما هدفنا واحد والله ينور على الشغل ايوه كده شوف اى حد ويشترك معانا ياراجل دا انا كنت خلاص هدخل مجال تصميم الويب :D بس يا شباب فينكم واحد بس اللى رد عليا يعنى عايزين تفهمونى انه الوحيد فى هذا المنتدى اللى بيذاكر ccnp حاليا مش معقول وبعدين حتى لو بتاخد كورس فى سينتر تعالى ونشجع بعض ولو فى حاجه مش فهمنها اشرحها لينا يا جماعه الخلاصه احنا عايزين نعمل ورشه عمل مع بعض ومش شرط نتقابل كل يوم

  6. #6
    مشرف سابق الصورة الرمزية A Beautiful Mind
    تاريخ التسجيل
    Aug 2009
    المشاركات
    2,613
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    34

    رد: فكره وياريت تعجبكم بخصوص ccnp

    طيب انا لسه بدرس ف ccna ينفع اشترك معاكم
    Closed

  7. #7
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Jan 2011
    المشاركات
    78
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: فكره وياريت تعجبكم بخصوص ccnp

    تشرفنا بوجودك معنا اكيد طبعا تشترك معنا وياريت كمان تاخد الفكره دى وتطرحها فى قسم ccna وهنساعدكم بالخبره اللى مرينا بيها والسلبيات والايجابيات

    يلا ياشباب شدو حيلكم ان شاء الله هنكون فريق ضخم وانا عندى افكار تانيه كتير

  8. #8
    عضو الصورة الرمزية سعيد يوسف
    تاريخ التسجيل
    Feb 2010
    المشاركات
    524
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    9

    رد: فكره وياريت تعجبكم بخصوص ccnp

    ربنا يوفقكم يا شباب

  9. #9
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    المشاركات
    246
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    10

    رد: فكره وياريت تعجبكم بخصوص ccnp

    ان شاء الله تتم علي خير وتكمل وانا معاك للاخر ياباشا

  10. #10
    alieldein
    زائر

    رد: فكره وياريت تعجبكم بخصوص ccnp

    انا اسف انى اتاخرت بس انا شايف الموضوع لسه دلوقتى يا ريت تضيفونى معاكم ويا ريت يكون القاء اون لاين لانى مش ف القاهره وانا اخدت الكورس قبل كده بس لسه هبدا تانى معاكم وربنا الموافق

  11. #11
    عضوية جديدة
    تاريخ التسجيل
    Dec 2009
    المشاركات
    7
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: فكره وياريت تعجبكم بخصوص ccnp

    فكرة ممتازه جداً - لكن انا من السعودية بأدرس 640-802 ينفع اشترك معاكم يابشمهندسين؟

  12. #12
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Jan 2011
    المشاركات
    78
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: فكره وياريت تعجبكم بخصوص ccnp

    السلام عليكم بالنسبه للموضوع احنا لسه ما فيش حد بدء بسبب الظروف اللى فاتت وعادى لسه الباب مفتوح لاى حد من مصر او خارج مصر بس ياريت كل واحد يرسل الاميل بتاعه على الخاص عندى علشان نحدد عمليه التواصل هتكون ازاى ؟بالتوفيق للكل

  13. #13
    عضوية جديدة
    تاريخ التسجيل
    Dec 2009
    المشاركات
    7
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: فكره وياريت تعجبكم بخصوص ccnp

    ممكن يابشمهندس MD5*طريقة ارسال إيميلي على الخاص؟

  14. #14
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Jan 2011
    المشاركات
    78
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: فكره وياريت تعجبكم بخصوص ccnp

    اخى انا بالفعل ارسلت ليك اميلى على الخاص

  15. #15
    عضوية جديدة
    تاريخ التسجيل
    Dec 2009
    المشاركات
    7
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: فكره وياريت تعجبكم بخصوص ccnp



    وصلني وراح اتواصل معاك .... شكراً

صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 26-06-2012, 21:28
  2. فكره بخصوص عمل لابات
    بواسطة ahmedscondo في المنتدى منتدى الشهادات العام
    مشاركات: 17
    آخر مشاركة: 30-03-2012, 10:50
  3. مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 26-12-2008, 17:23
  4. صورة من تصميمى ويا رب تعجبكم
    بواسطة CaSaNoVa في المنتدى البرمجه والتصميمات الفنيه ( الجرافيكس )
    مشاركات: 14
    آخر مشاركة: 20-07-2006, 02:50

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •