النتائج 1 إلى 3 من 3

الموضوع: فكرة جميله واتمنى ان تطبق

  1. #1
    مشرف سابق الصورة الرمزية A Beautiful Mind
    تاريخ التسجيل
    Aug 2009
    المشاركات
    2,613
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    34

    Thumbs up فكرة جميله واتمنى ان تطبق



    السلام عليكم اولا انا كتبت الموضوع ده لاسباب كتيره منها :


    1-الكسل ربنا يبعد عندكم الكسل للناس اللى زى حالاتى بيذاكرو ccna لوحدهم ساعات بيجلهم شويه كسل وممكن يقعد يوم او اتنين ميذاكرش حاجه

    2- الاحباط بردو ربنا يبعده عنكم ممكن الواحد وهو بيذاكر وشغال تمام مش فى الايام اللى مكسل فيها والعميله حلاوه

    يجى واحد ابن حلال يقولك سيسكو ايه ياعم اللى شغال دلوقتى هو الجرافك والتصميمات والشغل فيها على ودنه


    ومراخيروه يهبطك وتقعد تفكر من جديد ياترى المجال ده كويس ولا اغيره وتبتدى تكتب اساله غريبه زى سيسكو


    افضل ولا مايكروسوفت ولا الجرافك ولا علم النفس ولا الطب احسن ونلعب لعبه البيضه والفرخه والناس مشكوره ترد عليك
    :ah34:


    3- ثالثا انا اعرف ناس غيرت المجال بتاعها اكتر من مره وبردو مفلحتش فى حاجه منهم
    طيب كويس انا عارف بعد ده كله هتقولى روح اتعالج احسن هقولك لا اعذورنى وخليك معايا

    كل الكلام اللى قلته والله حقيقى وبيحصل لكل الشباب فى كل ساعه ودقيقه انت عارف ليه علشان انت لوحدك


    والمثل بيقول ايد لوحدها متسءفش مش عارف بتتكتب ازاى
    :D المهم لو انت مع جروب يعنى اصحابك مثلا 4 كمان

    غيرك وقولتو يا معين وذاكرتو هتخلصو اسرع ما انت شغال لوحدك وهدفك هيفضل ثابت علشان كلكم مجتمعين


    على هدف واحد لذلك قررت التالى انا لسه مخلص ccna وامتحنت كمان الحمد لله وخلصت شويه فى ccnp يلا نكون


    جروب نعمل كل حاجه مع بعض من مذاكره تبادل معلومات تبادل ماتيريال وحتى ننزل مع بعض ندور على شغل


    ونقدم cv مع بعض وده هيكون عن طريق الميل وممكن يكون على ارض الواقع وانا جاهز والشاى عليا
    طبعا لو

    احنا سكنين قريب من بعض يلا ياشباب لو اجتمعنا مع بعض ممكن نعمل حاجه كويسه يعنى نكون مع بعض فصل


    السسكاويه اللى عجباه الفكره يبعتلى على الخاص الاميل وانا هضيفه وربنا معانا كلنا بالتوفيق للكل واشكرك


    استاذى احمد نبيل والمهندس ياسر ونفسى والله اشفهم على الطبيعه والسلام ختام


    وياريت الاخوه الادامن يقولو لو ينفع اضع الاميل بتاعى ولا


    انا الحمدلله تواصلت مع صاحب الموضوع وهو موافق ان احنا ممكن نبدا معاهم لان هما ف CCNP
    واحنا فى CCNA
    وبكده ممكن نستفيد من خبراتهم ونختصر كتيييير جدا ايه رايكم اتمنى التواصل





    الموضوع الاصلى على هذا الرابط اتمنى ان اعرف راى الاداره وايضا الاخوة الاعضاء الكرام

    هنااااااا

    يلا نشارك بعضنا البعض فى التقدم
    Closed

  2. #2
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Jan 2011
    المشاركات
    78
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: فكرة جميله واتمنى ان تطبق

    يلا يا شباب شدو حيلكم الاخ كلمنى وهو لسه بيبتدى ccna والتوبك اللى كنت عامله خاص ب ccnp واقترحت عليه انه ينقل التوبك هنا ويكون معاكو جروب واحنا بردو معاكو ونكون ورشه عمل ضخمه بضم ccna and ccnp ولو عايزين اى مساعده احنا تحت امركم اللى حابب الفكره يكلم اخونا على الخاص وهو هيبلغنى وبالتوفيق .

  3. #3
    مشرف سابق الصورة الرمزية A Beautiful Mind
    تاريخ التسجيل
    Aug 2009
    المشاركات
    2,613
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    34

    رد: فكرة جميله واتمنى ان تطبق



    همتكم معانا يا شباب فين شباب وطلاب عرب هاردوير يلا نبدا مفيش وقت
    Closed

المواضيع المتشابهه

  1. نظرية تحديد فولت ذواكر DDR3 تطبق لمعالجات Intel Core i7 !!
    بواسطة The_Wolf88 في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 16
    آخر مشاركة: 24-04-2011, 11:14
  2. مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 17-02-2011, 03:23
  3. صور جميله
    بواسطة nemo7 في المنتدى البرمجه والتصميمات الفنيه ( الجرافيكس )
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 11-06-2010, 11:47
  4. مطلوب نسخة 2003 server تكون كاملة عشان تطبق شروحات كورس windows
    بواسطة وحيدالشوق في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 11
    آخر مشاركة: 30-10-2009, 18:10
  5. كيف IBM تطبق الــــITSM
    بواسطة mo7ram9 في المنتدى منتدى الشهادات العام
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 13-02-2009, 17:00

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •