بعد انقطاع طويل من مشاركتي بالجيفات اريد ان اقوم بإحياء العروق , حتي لا تنسي الناس اهمية مشاركتهم بالجيفات ويتوقفوا من عملها .. لاحظت ملاحظة أن اغلب مواضيع القسم في المبادلة ودا شئ سئ جدا والله يا جماعة يعني عيب اللي بيحصل ده واللي اغرب من ده ان القسم كان ماشاء الله قمة في النشاط والجدية .. وكل يوم جيف ومنافسة بين الأعضاء أين أنتم يا فرسان التورنت !! .. إنتهت امتحاناتكم وانتهت مشاغلكم ما الذي يمنعكم من المشاركة الآن :confused::confused: يعني علي الأقل الواحد يشارك اخواته بأكاونت واحد .. المشكلة كتر كلامنا عن الغش ونسينا نعمل مواضيع نافعة للناس , انا مش عايز اقولكم ما تغشوا لأني انا كمان بغش بس ما يكون هدفنا الاساسي اللي احنا عايزنه اننا نستفيد من التراكرات دي يعني اغلب الناس اللي بتغش حاليا علشان تظبط حالتها في التراكر وتترقي وانا أؤكدلك انهم مش هيستفيدوا من التراكر .. قلنا نغش مش لدرجة اننا نبوظ سمعتنا كعرب , انا بحيي فعلا بعض الأعضاء اللي انا بجد انا فرحت بصحبتهم والتعلم منهم بجد هما علموني قبل ان اعلمهم .. اه شئ في التورنت يا جماعة الإستفادة والإفادة .. يعني انت لو عندك خط عليه ابلود 0.50 ميجا ما اعتفد انك هتعتمد علي الغش لأنك تملك وسائل اخري غيرها يمكنك الإستفادة منها
مش عاوز اطول كتير دعواتي متواضعة حاليا فإعذروني لكن يجب المشاركة ويجب تنشيط الأعضاء ...

2x Torrent-Damage =
https://www.arabhardware.net/forum/s...&postcount=168

1x Waffles.fm
1x awesome-hd
2x freshon
3x IPT
13x Bit-HDtv
3x bithq
2x TTi.nu
2x myxz
1x hdme.eu
4x preto.me
2x ethor
11X Bitspyder
هذا شئ بسيط واعرفه انه ولا شئ .. لكن اليد قصيرة والعين بصيرة ..شروطي يا شباب بسيطة لكن اهم شرط عندي بس علشان تكون الغاية من الجيف واضحة الأعضاء النشيطين ليهم الأحقية + الأعضاء اصحاب الأخلاق الراقية + الأعضاء الذين لم يحصلوا علي مخالفات من قبل .. كذلك الأقدمية تلعب دورها

باقي الشروط :
2 راشيو بروف حسب قوانين القسم
1 سبيدتست
ان لا تكون حصلت علي اكاونت ضيعته , وفي اشياء قد اسئلك عنها في الخاص وأهم شئ ان لا تحمل ما يغضب الله ..