النتائج 1 إلى 5 من 5

الموضوع: طلب عاجل وهام ارجو التواصل من فضلكم

عضوية جديدة الصورة الرمزية كوم امبو

طلب عاجل وهام ارجو التواصل من فضلكم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا احمد من مدينة الزقازيق سنى 21 سنه عايز اتعلم صيانة الكمبيوتر علشان افتحح مركز صيانه انا الحمد لله الامكانيات تسمح بس عايز اتعلم الصيانه واعتقد انا افضل طريقة انى اشتغل مع مهندس كمبيوتر وانا مش عارف اوصل ازاى لمهندس كويس اتمنى من اعضاء هذا المنتدى الرائع مساعدتى وتقديم النصائح او مساعدتى فى تعلم الصيانه عن طريق الممارسه انا مؤهلى الدراسى بعيد عن مجال الكمبيوتر ولكن اتا الحمد لله عندى خلفية كويسه وحاليا انا بقدر اصلح اغلب اعطال الجهاز بتاعى ياريت اى حد يقدر يساعدنى يضيفنى على ايميلى ده matrixx1919@yahoo.com
    dont leave me again:):):):

عضو برونزي الصورة الرمزية bebo_007

رد: طلب عاجل وهام ارجو التواصل من فضلكم

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كوم امبو مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا احمد من مدينة الزقازيق سنى 21 سنه عايز اتعلم صيانة الكمبيوتر علشان افتحح مركز صيانه انا الحمد لله الامكانيات تسمح بس عايز اتعلم الصيانه واعتقد انا افضل طريقة انى اشتغل مع مهندس كمبيوتر وانا مش عارف اوصل ازاى لمهندس كويس اتمنى من اعضاء هذا المنتدى الرائع مساعدتى وتقديم النصائح او مساعدتى فى تعلم الصيانه عن طريق الممارسه انا مؤهلى الدراسى بعيد عن مجال الكمبيوتر ولكن اتا الحمد لله عندى خلفية كويسه وحاليا انا بقدر اصلح اغلب اعطال الجهاز بتاعى ياريت اى حد يقدر يساعدنى يضيفنى على ايميلى ده matrixx1919@yahoo.com
    حضرتك ممكن تذاكر شهادة ال A+ وتمتحن فيها او تذاكرها بس ( بس انا بفضل انك تاخدها ) و تذاكر كتب الصيانة و تتفرج على الفديوهات حتبقى ممتاز فى صيانة الكمبيوتر و كله ده حتلاقيه فى الموضوع ده

كيف تذاكر +A مع جامعة عرب هاردوير ؟ How To Study A+ With Arabhardware University

بالنسبة انك تشتغل مع مهندس صيانة حاول تشوف مركز محترم عندك فى الزقازيق و تقوله شغلنى بدون اجر
    بغرض تتعلم منه او اعرض عليه انك تديلة فلوس مقابل تعليمك بس انت لو ذكرت الشهادة دى من كتب الانجليزى
    والفديوهات الانجليزى حتبقى محترف فعلاً صيانة لاب توب ودسك توب
    ده رأى قد يحتمل الصواب وقد يحتمل الخطأ

بالتوفيق اخى واى استفسار نحن متواجدون
    [CENTER][IMG]https://img13.imageshack.us/img13/3851/ahmed2k.jpg[/IMG][/CENTER]

شكر جزيلا اخى العزير على الافاده ومشكور على مجهودك تقبل شكرى وامتنانى

مخالف للقوانين

أخى العزيز بعد مذاكرة هذه الفيدديوهات الموجودة سوف تكون قادر إن شاء الله على صيانة أغلب الأعطال و على درجة جيدة جدا من فهم التعامل مع الكمبيوتر و المشاكل المحتملة بس بجد لازم خبرة عملية قبل ما تبدأ فى مشروعك لأن فعلا سوف تجد مشاكل مش مفهومة أصلا لو فى مهندس خبرة تعرفه توكل على الله و أفتح المشروع علشان لو فى أى مشكلة أنت ما تعرفش حل ليها هو يكون معاك و تتعلم منه أو فى حل ثانى توكل على الله و أفتح المشروع و عند وجود مشكلة غير مفهوم و أنت مش عارف حل ممكن تقول على المنتدى و لو مافيش حل ممكن تشوف مركز صيانة كويس يحل هو المشكلة و تزود شوية فى فلوس الصيانة

شكرا جزيلا لكم بصراحه انا استفدت كتير منكم وان كنت اتمنى انى ااقدر عن طريقكم الاقى مهندس صيانه محترم ااقدر اتعامل معاه لان عندنا فى الزقازيق فى مراكز صيانه كتير بس للاسف معظمهم مبيحبش ان حد يتعلم منهم وده لما سالت فالواحد محتار يعمل ايه ؟