النتائج 1 إلى 4 من 4

الموضوع: ( مصر ) استفسار عن احسن كارت شاشة بسعر لا يزيد عن 700 جنيه

  1. #1
    عضوية جديدة
    تاريخ التسجيل
    Mar 2010
    المشاركات
    14
    معدل تقييم المستوى
    0

    Post ( مصر ) استفسار عن احسن كارت شاشة بسعر لا يزيد عن 700 جنيه



    اخوتي الكرام
    استفسار بسيط عن احسن كرت شاشة يمكن شراءه بملغ لا يزيد عن 700 جنيه
    استخدامي للجهاز في الالعاب الثقيلة مثل

    alien vs predator
    warhammer 40000 dawn of war 2
    batman arkan assylum
    just cause 2

    و ايضا انا طالب في هدنسة و محتاج جدا لكارت يشغل ال 3dmax بفعالية

    مواصفات جهازي

    Operating System MS Windows 7 Ultimate 64-bit SP1
    CPU Intel Core i7 940 @ 2.93GHz

    RAM 6.0GB Triple-Channel DDR3 @ 532MHz (7-7-7-20)

    Motherboard Gigabyte Technology Co., Ltd. EX58-UD4P (Socket 1366) 41 °C

    Graphics display M2294A (1680x1050@60Hz)
    الكارت الحالي 1024MB GeForce 9400 GT (Gigabyte) 55 °C

    Hard Drives 977GB Western Digital WDC WD10EADS-00L5B1 ATA Device (SATA) 33 °C




    اشكركم مقدما و ارجو من اخوتنا الافاضل
    لو حد عنده معلومة عن الاسعار محدثة اول بأول يفيدنا و على راي المثل متأكلنيش كل يوم سمك اديني شبكة اصرف

  2. #2
    عضوية جديدة
    تاريخ التسجيل
    Mar 2010
    المشاركات
    14
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: ( مصر ) استفسار عن احسن كارت شاشة بسعر لا يزيد عن 700 جنيه

    اضافة بسيطة
    يفضل ان يكون ddr5
    و شكرا

  3. #3
    عضوية جديدة
    تاريخ التسجيل
    Nov 2008
    المشاركات
    17
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: ( مصر ) استفسار عن احسن كارت شاشة بسعر لا يزيد عن 700 جنيه

    السلام عليكم اخى
    اخوك محمود كلية الهندسة برده
    ب انا لسة محدث كارتى من 3 اسابيع فقط وهو شغل كل الالعاب اللى بتقول عليها وكل الناس هنا فى المنتدى رشحهولى اول حاجة
    اسمه
    ATI Raedon HD 5670
    وبـ 660 جنية فقط
    ولو تزود انت الفلوس شوية لحد 900
    تقدر تجيب 5770 افضل طبعا
    بس الكارت بتاعى كويس وشغال ومية مية

  4. #4
    عضوية جديدة
    تاريخ التسجيل
    Nov 2008
    المشاركات
    17
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: ( مصر ) استفسار عن احسن كارت شاشة بسعر لا يزيد عن 700 جنيه



    وللاضافة دة اسمه بالكامل
    Sapphire HD5670 FLeX Edition 1GB GDDR5



    PRICE 670

المواضيع المتشابهه

  1. مصر كارت شاشة لا يزيد عن 1000 جنيه للالعاب الحديثه
    بواسطة Mohammed98 في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 9
    آخر مشاركة: 12-06-2013, 20:00
  2. ايه احسن كارت شاشة فى حدود 900 جنيه
    بواسطة darknessomar في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 06-08-2012, 13:25
  3. ايه احسن lcd بسعر لا يزيد عن 1000 جنيه+ HDMI In
    بواسطة هشام الخياط في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 13-04-2011, 14:24
  4. مشاركات: 28
    آخر مشاركة: 05-08-2009, 22:40

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •