النتائج 1 إلى 4 من 4

الموضوع: اخواني اللي يقرا عنوان موضوعي يغيثني برد لائق لاني محتار ارجوكم وربنا يكرمكو

Bassem-Vfx
    زائر

Unhappy اخواني اللي يقرا عنوان موضوعي يغيثني برد لائق لاني محتار ارجوكم وربنا يكرمكو

دلوقتي انا لما جربت SUB Creative 4.1 M4500طلعت الصب ولكن الستاليت كانت في الكياس هل لما الستلايت تخرج من الكياس هتعطي صوت اوضع ثانيا انا لما جيت اعلي الباس عالاخر صوت الباس قوي لدرجه مزعجه جداااااااا لاني جربت الصب في الغرفه لما وطيت الباس خالص كانت الستاليت صوته اصلا باااااااااس وسطنت الباس بقا الصوت احلي واحلي لكن لما رفعت الباس عالاخر كان عالي ومتضخم جدااااااا لدرجه اني مش سامع غير صوت الدبه والستاللايت صوت الاغنيه بسيط الدبه كانت اعلي هل هذا عيب ام هو الصب ده كده بس الصب شغال الحمد لله والاربعه ستالايت شغالين الحمد لله اشكر ربنا واحمد فضله

عضو برونزي الصورة الرمزية ayma4d

رد: اخواني اللي يقرا عنوان موضوعي يغيثني برد لائق لاني محتار ارجوكم وربنا يكرمكو

اخى تأكد اولا من التوصيلات بكارت الصوت لدين انك موصلهم صح وتأكد تانية على انك اخترك 4.1 من اعدادات السماعات

ولا تقم مطلقا اللعب فى اكولايزر او اعدادات الصوت حتى تقوم بالتجربة

وشكرا
    [CENTER][IMG]https://www.arabhardware.net/forum/picture.php?albumid=271&pictureid=971[/IMG][/CENTER]

[SIZE="3"][CENTER][COLOR="Red"]سبحان الله وبحمده **** سبحان الله العظيم[/COLOR][/CENTER][/SIZE]

عضو الصورة الرمزية phenomII

رد: اخواني اللي يقرا عنوان موضوعي يغيثني برد لائق لاني محتار ارجوكم وربنا يكرمكو

انا عندي نفس نوع السماعات دي ..
    بص ياباشا هتلاقي فيه سلكيه واحد اخضر وواحد اسود .. وصلهم بنفس الوانها في البورده
    تاني حاجه هتلاقي علامة الساعه البرتقاني جنب الساعه .. بتاعة الريال تك .. مش بتاعة الويندوز
    هات digital output
    اختار Rock
    الغي صدي الصوت
    وعلي اليمين هتلاقي علامات الكابلات الي متوصله .. الاخضر والاسود دوس عليهم وخلي الاتنين front speaker out
    وهتلاحظ ان في الاربع سماعات في اتنين صوتهم عالي واتنين صوتهم واقل .. دا عادي هي كدا
    ومتعليش الصب علي الاخر .. وان شاء الله الصوت هايظبط عندك .. واتأكد من توصيل السماعات الصغير بالصب في الاماكن الصحيحه

عضو ذهبي الصورة الرمزية mohammed_kamal

حاول تخرج الستالايت من الاكياس عشان انا اعتقد ان دا غلط وخطر
    والبيس لا انصحك بتعليته على الاخر
    [CENTER][IMG]https://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/184158_360621420679617_414523508_n.jpg[/IMG]
    [SIZE=4][COLOR=#0000cd][B][URL]https://www.youtube.com/watch?v=1tTDqT-WXRc&feature=related[/URL][/B][/COLOR][/SIZE]
    [SIZE=4][COLOR=#ff0000]خبِأ قصائِدكـ القديمة كلها
    مـزق دفاتِركـ القديمة كلها [/COLOR]
    [COLOR=#006400]واكتب لمصر اليوم شـعراً مثلها
    لاصمت بعد اليوم يفرض خوفه[/COLOR]
    فاكتب سلام النيل مصر وأهلها [/SIZE]
    [/CENTER]