النتائج 1 إلى 4 من 4

الموضوع: رجاء عاجل ومهم

عضوية جديدة

Thumbs up رجاء عاجل ومهم

بسم اله الرحمن الرحيم
    ارجوكم المساعدة .... بسرعه
    انا حابب دراسة الشبكات يعني ccna دورت علي اماكن للدراسة لقيت مكان في المنصورة اسمة I Tec مدة الدراسة 120 ساعة ب1200 جنية + الامتحانات وانا سالت علي امتحان سيسكو ccna لقيتة 1050 جنية يعني هما هيكسبو اية 150 جنية بس ولا اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بصراحة انا خايف من الكلام ده ياريت حد يفيدني ... وفي اماكن اخري الشرح بس ب2500 نيو هورايزون والمدة80 ساعة من غير امتحان كمان وغيرها كتييييييييييييييييييييييييييييييير:ah34::ah34::ah3 4::ah34::ah34::ah34::ah34::ah34::ah34::ah34::ah34:

عضو برونزي الصورة الرمزية mezomora123

رد: رجاء عاجل ومهم

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صياد النجوم مشاهدة المشاركة
    بسم اله الرحمن الرحيم
    انا حابب دراسة الشبكات يعني ccna دورت علي اماكن للدراسة لقيت مكان في المنصورة اسمة I Tec مدة الدراسة 120 ساعة ب1200 جنية + الامتحانات وانا سالت علي امتحان سيسكو ccna لقيتة 1050 جنية يعني هما هيكسبو اية 150 جنية بس ولا اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بصراحة انا خايف من الكلام ده ياريت حد يفيدني ... وفي اماكن اخري الشرح بس ب2500 نيو هورايزون والمدة80 ساعة من غير امتحان كمان وغيرها كتييييييييييييييييييييييييييييييير:ah34::ah34::ah3 4::ah34::ah34::ah34::ah34::ah34::ah34::ah34::ah34:
    ================================================== ==
    بالنسبة للمنصورة...
    Harvest Training Center
    أو
    Perfect Training Center
    الاتنين دول اثبتوا كفاءفة وخاصة Perfect فى الفترة الأخيرة...
    وأنا لا أنحاز لأحد....وكما ترى ف أنا فضلت Perfect على Harvest اللى هوا أساساً مركز الامتحانات المعتمد فى المنصورة...لكن دا رأيى الشخصى.
    وفى منحة كويسة جداً...وأعتقد هتوفر كتييير عليك....
    فى حال قررت تنزل المنصورة كلمنى وان شاء الله أفيدك.
    وبالتوفيق ان شاء الله...
    يارب.
    [LEFT][SIZE=3][I][COLOR=Purple][COLOR=Blue][B][COLOR=Navy]
    [/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/I][/SIZE][SIZE=3][I][COLOR=Purple][COLOR=Blue][B][COLOR=Navy]Cisco [/COLOR][/B]: CCNA - CCDA - CCNP - CCIP [SIZE=3]- [/SIZE][/COLOR][/COLOR][/I][/SIZE][SIZE=3][I][COLOR=Purple][COLOR=Blue][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3]CSE -[/SIZE][/SIZE][/SIZE][/COLOR][/COLOR][/I][/SIZE][SIZE=3][I][COLOR=Purple][COLOR=Blue][SIZE=3][SIZE=3]CCIE[/SIZE][/SIZE][/COLOR][/COLOR][COLOR=#ff0000][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=2]#written[/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/COLOR][/I][/SIZE]
    [SIZE=3][I][COLOR=Purple][COLOR=Blue][B][COLOR=Navy]Microsoft [/COLOR][/B]: MCP - MCTS - MCSA - MCSE
    [FONT=Tahoma][SIZE=4][COLOR=Navy][B][SIZE=3]Red Hat [/SIZE][/B] [/COLOR][/SIZE][/FONT] : RHCE [SIZE=2][COLOR=Red]Training[/COLOR][/SIZE]
    [/COLOR][/COLOR][/I][/SIZE][SIZE=3][B][COLOR=Red][I]Linux [/I][/COLOR][/B][I][COLOR=Purple][COLOR=Blue]Registered User # 528113
    [B][COLOR=Red]Ubuntu [/COLOR][/B]Registered User# 32879
    [COLOR=Red]
    [/COLOR] [/COLOR][/COLOR][/I][/SIZE]

[CENTER][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=236216"][SIZE=4][B][COLOR=#006400]شرح كورس CCNP فيديو - عربى - متجدد[/COLOR][/B][/SIZE][/URL]

[B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=228130"][COLOR=#000000][SIZE=3]تجميع لمعظم الشروحات والخبرات الخاصة بكورس CCNP[/SIZE][/COLOR][/URL][COLOR=#000000]
    [/COLOR][/B]

[/CENTER]
    [/LEFT]

عضوية جديدة

انشاء الله انا قررت انزل المنصورة ازاي اكلمك واتواصل معاك

عضو فضي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صياد النجوم مشاهدة المشاركة
    بسم اله الرحمن الرحيم
    معلش أنت متأكد من حوار أن الأمتحان ب 1050
    ahmednegm.4shared.com
    www.Negm.ourtoolbar.com