النتائج 1 إلى 7 من 7

الموضوع: ليه الطالب بيسقط؟

  1. #1
    عضو ذهبي الصورة الرمزية mohammed_kamal
    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    المشاركات
    2,412
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    20

    ليه الطالب بيسقط؟





    الطالب ليه بيسقط في الامتحانات
    مش ذنب الطالب إذا سقط لأن فيه 356 يوماً فقط في السنة



    و هذا تفصيل عن حياة الطالب في هذه الايام
    ...


    أيام الجمعات : 52 جمعة في السنة




    حيث يتبقى من السنة 313 يوم




    العطلة الصيفية 50




    يتبقى 263 يوم




    8
    ساعات نوم يومية



    وده معناه 122 يوم




    يتبقى بس 141
    يوم





    ساعة واحدة لللعب يومياً




    (مفيدة للصحة)




    مما يعني 15 يوماً إضافياً




    يتبقى



    126



    يوم




    ساعتين يوميا للأكل مع المضغ جيداً على قولة



    مريم نور للحفاظ على الطاقة



    أي



    30



    يوم



    يتبقى 96 يوم





    ساعة يومية للكلام والتحدث




    (فالإنسان مخلوق إجتماعي)




    وبذلك نضيف 15يوم ,يتبقى



    81



    يوم







    أيام الامتحانات في السنة على الأقل 35 يوم




    يتبقى 46 يوم





    العطل النصفية والربعية وأيام الأعياد الدينية والوطنية والإنسانية والقومية


    40


    يوم



    باقي 6 أيام





    أيام المرض السنوية على أقل تقدير 3 أيام، يتبقى3 أيام





    متابعة الأفلام وبقية الفعاليات الترفيهية



    عايزين نعيش حياتنا برضه



    على أقل تقدير يومين







    باقي ....... يوم واحد
    !!











    و اليوم ده هوّ بالضبط




    عيد ميلادك .... ألف مبروك





    وكل سنة وانت طيب


    هههههههههههههههههههههههههههه

    منقول
    [CENTER][IMG]http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/184158_360621420679617_414523508_n.jpg[/IMG]
    [SIZE=4][COLOR=#0000cd][B][URL]http://www.youtube.com/watch?v=1tTDqT-WXRc&feature=related[/URL][/B][/COLOR][/SIZE]
    [SIZE=4][COLOR=#ff0000]خبِأ قصائِدكـ القديمة كلها
    مـزق دفاتِركـ القديمة كلها [/COLOR]
    [COLOR=#006400]واكتب لمصر اليوم شـعراً مثلها
    لاصمت بعد اليوم يفرض خوفه[/COLOR]
    فاكتب سلام النيل مصر وأهلها [/SIZE]
    [/CENTER]

  2. #2
    عضو برونزي
    تاريخ التسجيل
    Dec 2009
    المشاركات
    1,637
    الدولة: Andorra
    معدل تقييم المستوى
    25

    رد: ليه الطالب بيسقط؟

    هل أفهم أن هذا العذر سيفيدني يوم السبت في امتحان الكيمياء ؟ :p
    [CENTER]

    [COLOR=#0000cd][SIZE=3][B]لعمرك لو أغنى عن الحق أنه ... هو الحق ماكان الرسول يقاتل[/B][/SIZE][/COLOR][/CENTER]

  3. #3
    عضو برونزي الصورة الرمزية moriatte
    تاريخ التسجيل
    Aug 2006
    المشاركات
    2,057
    معدل تقييم المستوى
    29

    رد: ليه الطالب بيسقط؟

    ربنا يوفقك أخى ابراهيم ان شاء الله
    و كما قال المثل.....ذاكر يا بن أدم مذاكرة الوحوش.....ييجى الامتحان من اللى ما ذاكرتوش :ah50:
    [CENTER][B][SIZE=4][COLOR=blue]ولا تهنوا ولا تحزنوا وأنتم الأعلون ان كنتم مؤمنين[/COLOR][/SIZE][/B][/CENTER]
    [CENTER][SIZE=4][COLOR=blue]--------------------[/COLOR][/SIZE][/CENTER]
    [CENTER][B][SIZE=4][COLOR=blue]لكي لا تأسوا على مافاتكم ولا تفرحوا بما آتاكم والله لا يحب كل مختال فخور[/COLOR][/SIZE][/B][/CENTER]

  4. #4
    عضو برونزي
    تاريخ التسجيل
    Dec 2009
    المشاركات
    1,637
    الدولة: Andorra
    معدل تقييم المستوى
    25

    رد: ليه الطالب بيسقط؟

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moriatte مشاهدة المشاركة
    ربنا يوفقك أخى ابراهيم ان شاء الله
    و كما قال المثل.....ذاكر يا بن أدم مذاكرة الوحوش.....ييجى الامتحان من اللى ما ذاكرتوش :ah50:
    أنا ذاكرت مذاكرة القطط , و الامتحان جاء من اللي ذاكرته فقط ... هههههه

    الحمد لله انتهينا من هذه السنة الكئيبة !
    [CENTER]

    [COLOR=#0000cd][SIZE=3][B]لعمرك لو أغنى عن الحق أنه ... هو الحق ماكان الرسول يقاتل[/B][/SIZE][/COLOR][/CENTER]

  5. #5
    مشرف سابق الصورة الرمزية A Beautiful Mind
    تاريخ التسجيل
    Aug 2009
    المشاركات
    2,613
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    34

    رد: ليه الطالب بيسقط؟

    جميل جدا يا محمد يعنى كده الواحد معاه عذرو لو حصل لا قدر الله
    انت بتجيب الكلام ده منين
    Closed

  6. #6
    عضو برونزي الصورة الرمزية MrEhabYoussrey
    تاريخ التسجيل
    Aug 2009
    المشاركات
    682
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    9

    رد: ليه الطالب بيسقط؟

    يبقى ماتأكلش ، وماتشربش ، وما تتكلمش ، وما تنامش ، وما تأجزش ، وماتلعبش لحـد ما المذاكرة تخلص الأول...

  7. #7
    مشرف سابق الصورة الرمزية A Beautiful Mind
    تاريخ التسجيل
    Aug 2009
    المشاركات
    2,613
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    34

    رد: ليه الطالب بيسقط؟



    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MrEhabYoussrey مشاهدة المشاركة
    يبقى ماتأكلش ، وماتشربش ، وما تتكلمش ، وما تنامش ، وما تأجزش ، وماتلعبش لحـد ما المذاكرة تخلص الأول...
    ههههههههههههههه
    انت كده بتطلب شئ مستحيل
    لا دا انا اسقط احسن
    Closed

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •