صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2
النتائج 16 إلى 18 من 18

الموضوع: مرجع سريع لمفهوم الطي وطريقة الاشتراك به وتشغيله على جهازك .

عضوية جديدة

رد: مرجع سريع لمفهوم الطي وطريقة الاشتراك به وتشغيله على جهازك .

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ،
    فعلاً موضوع أكثر من رائع ، والمساعده فيه شئ أبسط مايكون ليس محتاج إلى عناء المتابعه ، فعلاً كان نفسي اشارك في أي عمل خيري حتى ولو بجزء قليل زي كدااااا وإن كان في مضمونة والتكاتف وعمل فريق عمل له فيه كبير ... بس ياريت لو في دعم خاص بجهاز آبل او نظام الماكنتوش لاني حملت البرنامج الرئيسي من الموقع الرئيسي إشتغل معايا وبعدين انا كنت بصراحة بتحرك في طريق الذهاب للمنزل قفلت الشاشه بس ووصلت البيت بفتحة مش عايز يشتغل ياريت حد يفيدنا فيه ،، وربنا يجزيك كل خير يا أخي الكريم

عضوية جديدة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ،
    أولاً :- انا كنت عايز اضيف معلومة جديدة انا إستفدتها من البرنامج وداااا بخصوص تعليقي السابق بإن في مشكلة عندي بإن البرنامج توقف ، وكان هذ التوقف بسبب بطارية اللاب توب ، لان هما عاملين خاصية بإن البرنامج يتوقف عن العمل لو إنت او انا او اي حد فصل الشاحن الخاص باللاب توب فالبرنامج لازم يتوقف عن العمل وبمجرد إنك توصل الشاحن مره أخرى يبتدي البرنامج بالعمل واستكمال المهمة داااا طبعاً في البرنامج اللي موجود على الموقع الرئيسي بتاع المؤسسة وكمان النسخة الخاصه بالماكنتوش ،طبعاً في إختيار لإستكمال المهمة بدون توصيل الشاحن بس دااا ممكن يعمل مشكله في البحث او هيأخر النتائج وانا لاحظت عندى بإن المهمة الواحدة بتأخد 8 ساعات تقريباً ، وكمان بيعطيك نقاط بعد كل إنتهاء عملية ، وكمان في تسجيل عدد الأيام اللي انت خلصت فيها المهام ونشاطك يعني على سبيل المثال بيسجل انت دخلت 7 ايام متواصلين ، او كنت نشيط لمدة 50يوم في عملية إستكمال المهام ، طبعاً هو فيه معلومات كتير يكثر القول عنها ، بس لو في حد شغال على البرنامج دااا على جهاز الماكنتوش وعنده خبره فيه ومعلومات وفيرة ياريت يفيدنا أكتر .

ثانياً :- بخصوص الفريق العربي إللي الأخ الكريم heartms98 إتكلم عليه وخصوصاً إني شايف العضوية بتاعته بإسم "قائد فريق الطي العربي " ازاي ننضم للفريق دااااا وايه اللي نقدر نقدمه أكتر من كداااا ؟؟؟ ،أسف للإطاله بس بصراحة متحمس للمشروع او حتى للمشاركة فيه

عضوية جديدة

شكرا .................................................. ..

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2