النتائج 1 إلى 4 من 4

الموضوع: ارجوا الافادة فى التجميعة دى ضرورى

  1. #1
    عضوية جديدة
    تاريخ التسجيل
    Sep 2010
    المشاركات
    75
    معدل تقييم المستوى
    0

    ارجوا الافادة فى التجميعة دى ضرورى



    السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

    - أقصى ميزانية محددة: 1500 جنية مصرى

    - استخدامك للجهاز:
    انا استخدم الانترنت والعب العاب مثل نيد فور سبيد لانى اواجة مشكلة اثناء اللعب بها مع بعض المزرات واستخدم ايضا برامج التصميم مثل الفوتوشوب وبرامج التكويد مثل الاكسبرشن ويب وما الى ذلك ودروس اغلبها فيديوهات خاصة بالتصميم

    - حجم الشاشة و الدقة (Resolution) التي تستخدمها: لدى شاشة سامسونج 19 بوصة

    - القطع التي تنوي شراءها:
    لوحة ام : Gigabyte GA-G41MT-S2P
    معالج : Intel Pentium Dual Core 3GHz 2MB E5700
    رامات : Kingston 2G DDR3 1333 CL9
    قرص تخزين : ويسترن ديجيتال 1 تيرا (1024) جيجا
    مشغل اقراص : ؟؟؟؟؟
    الكيسة : تجارى اى شىء مش مهم


    - القطع التي ستعيد استخدامها من الجهاز القديم: لا يوجد

    - ميعاد شراء الجهاز: اى وقت بعد ما تفيدونى

    - مكان الشراء: مصر

    - محل سكنى:
    مصر


    اية اغيرة واية ازودة
    بالنسبة لاستخدامى
    واية رايك من الاخر
    انا فى انتظاركم



  2. #2
    عضوية جديدة
    تاريخ التسجيل
    Aug 2011
    المشاركات
    10
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: ارجوا الافادة فى التجميعة دى ضرورى

    يمكن اكون جديد معاكم هنا بس المثل بيقول اسال مجرب ولا تسال طبيب

    تقريبا استخدامك للجهاز زي استخدامي

    الجهاز تمام كدا مع رامات 2 جيجا عدا شئ واحد

    المازر Gigabyte GA-G41MT-S2P مش هتفيدك ف الالعاب قد كدا

    انا هقولك ع الجهاز بتاعي ولك حرية الاختيار

    amd athlon II X2 245
    ga-78lmt-s2p
    ddr3 2g kingston
    ]
    الباقي براحتك خالص يعني

    الجهاز الحمد لله مشغل عليه العاب حديثة 2011 باعلي امكانيات وبعض الالعاب التقيلة اووووووي بخليها ميديم علشان تبقي سريعه

    متهيالي مش هتحتاج اكتر من كدا وف انتظار اصحاب الخبرة بردو يفيدونا اكتر

  3. #3
    عضو برونزي الصورة الرمزية muradsharm
    تاريخ التسجيل
    Feb 2009
    المشاركات
    753
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    11

    رد: ارجوا الافادة فى التجميعة دى ضرورى

    [LEFT]



    [/LEFT]
    [LEFT][IMG]http://www.arabhardware.net/forum/picture.php?albumid=68&pictureid=976[/IMG]
    [/LEFT]
    [CENTER]


    [/CENTER]

  4. #4
    عضو برونزي الصورة الرمزية EL-MARIACHY
    تاريخ التسجيل
    Jan 2008
    المشاركات
    4,135
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    69

    رد: ارجوا الافادة فى التجميعة دى ضرورى



    اخى الكريم

    من فضلك قم بالإطلاع على قوانين هذا القسم ثم قُم بتطبيقها و تعديل المشاركه الأساسيه حتى لا يتعرض الموضوع للحذف

    http://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=137126

    و من أهمها ذكر الميزانيه و الأشياء التى ستعيد إستخدامهما من الجهاز القديم و مكان و ميعاد الشراء
    [CENTER][FONT=lucida sans unicode][SIZE=4][B][COLOR=#B22222]>>> كرسى الأعتراف <<<[/COLOR][/B][/SIZE][/FONT]
    [/CENTER]
    [CENTER][FONT=franklin gothic medium][B][SIZE=3][URL="http://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=254978"][COLOR=#008000]الموضوع الموحد للإستفسارات البسيطة للأعضاء حول البطاقات الرسومية.[/COLOR][/URL][/SIZE][/B][/FONT]
    [/CENTER] [CENTER][COLOR=#ff0000][SIZE=3][B][FONT=century gothic] -----------------------------------[/FONT][/B][/SIZE][/COLOR][B][FONT=book antiqua][SIZE=3][URL="http://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=256185"]
    [/URL][/SIZE][/FONT][/B][I][B][FONT=book antiqua][SIZE=3][URL="http://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=256185"][COLOR=#0000ff]Acer 27 3D vision ready + Nvidia 3D [/COLOR][COLOR=#008000]wireless[/COLOR][COLOR=#0000FF] & [/COLOR][COLOR=#008000]wired[/COLOR][COLOR=#0000FF] glasses + GTX 570 TWIN FROZR II[/COLOR][/URL][/SIZE][/FONT][/B][/I]
    [COLOR=#ff0000][SIZE=3][B][FONT=century gothic]
    [/FONT][/B][/SIZE][/COLOR][/CENTER][CENTER][FONT=verdana][B][URL="http://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=253989"][COLOR=#0000ff][SIZE=2]Thermal-take Challenger Ultimate gaming keyboard >> REVIEW[/SIZE][/COLOR][/URL][/B][/FONT]

    [/CENTER]
    [CENTER][COLOR=#4b0082][SIZE=3][B][URL="http://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=251564"]ASUS XONAR DX unboxing and small review[/URL][/B][/SIZE][/COLOR][COLOR=#ff0000][SIZE=3][B][FONT=century gothic]
    [/FONT][/B][/SIZE][/COLOR][/CENTER][CENTER][SIZE=3][COLOR=#2f4f4f][FONT=times new roman]-----------------------[/FONT][/COLOR][/SIZE][FONT=Palatino Linotype][SIZE=3][B][COLOR=Blue][I]
    ربي اسقي أمي الفرح دون اكتفاء - فإني احبها فلا تريني فيها بأسا يبكيني[/I][/COLOR][/B][/SIZE][/FONT]
    --------
    [/CENTER] [CENTER][FONT=Times New Roman][B][COLOR=Black][I][URL="http://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=176384"][SIZE=3][COLOR=DarkGreen]طرائف و فكاهات مضحكه:D[/COLOR][/SIZE][/URL][/I][/COLOR][/B][/FONT]
    [/CENTER]

المواضيع المتشابهه

  1. مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 09-08-2011, 00:05
  2. ضروري ضروري دعوة الان ل Bitgamer ..لدي ratio proof للمشككين
    بواسطة silent guy في المنتدى الارشيف
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 26-07-2011, 18:11
  3. مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 03-07-2011, 14:22
  4. مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 30-06-2011, 13:59

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •