النتائج 1 إلى 5 من 5

الموضوع: طلب

عضوية جديدة

Question طلب

حد يعرف المركز ده حلو ام لا عشان ابدء فى mcitp و لو وحش اقتراحتكم لل اماكن بس مش غالىة ؟

https://www.next-eg.com/Aboutus.aspx

عضو

رد: طلب

self study self study self study self study self study self study self study self study self study self study self study self study self study self study

عضوية جديدة

مع احترامى لحضرتك يا باش مهندس بس فى ناس كتير مش بتعرف تذاكر self study وانا واحد من الناس دى
    اما بخصوص لو عاوز تبدا فى الكورس انا برشحلك It academy انا اخذت ال ccna هناك وكل الناس الى هناك كويسة سعر الكورس 3500 بالامتحانات وفى مجموعة هتبدا قريب
    https://www.itacademy-eg.com/offer/

عضوية جديدة

فعلا انا مبعرفش ازاكر self study كويس ......... بس فى حجة غريبة ال center الى انا كنت بقول عليه مدة الكورس 312 ساعة و ال center الى حضرتك جايبه نفس الكورس بالظبط بس 160 ساعة بس . الضعف غالبا ...... بتفرق فى ايه الوقت ده ؟؟

عضوية جديدة

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedtalal مشاهدة المشاركة
    فعلا انا مبعرفش ازاكر self study كويس ......... بس فى حجة غريبة ال center الى انا كنت بقول عليه مدة الكورس 312 ساعة و ال center الى حضرتك جايبه نفس الكورس بالظبط بس 160 ساعة بس . الضعف غالبا ...... بتفرق فى ايه الوقت ده ؟؟
    والله مش عارف بس موضوع الساعات دة متقلقشى منة يعنى انا فى ال CCNA كان 240ساعة وكان مدتة 4 شهور انا خلصتة فى 6اشهر اصل كان اكاديمى انا مش بعمل دعاية للمكان انا زى زيك وانا حجزت قبل العيد بيوم وبلغونى ان مدة الكورس 4 اشهر اعتقد ان 150 ساعة 4اشهر كتير عليهم كمان هو الى بيدرس الكورس اسمة باش مهندس مصطفى حماد اسال علية راجل كويس جدا جدا وكل الناس انا هناك كانت بتشكر فى كمان السنتر الى انت بتقول على (5800 L.E.) انا شايف انة غالى اوى كمان انه من غير الامتحانات

المفضلات