راوتر SpeedTouch 510
تقريبا v5 إللي هو 4 بورت وليس 1 فقط

لينك بالمواصفات والصورة من هنا

المتعلقات:
كل حاجة، الكرتونة والأدابتور الأصلي والسبلتر الأصلي وكابل الشبكة الأصلي إللي جايين معاه
*السبلتر من المفترض إنه مش بيركب على فيشة التليفون بتاعت مصر بس أنا عامل افتكاسة كدة بركبه بيها وهو نضيف جدا على فكرة مش زي الفلتر أبو 5 جنيه ولا الـdlink أبو 20 جنيه والكلام ده نهائي

خارج الضمان لأنه عندي بقاله سنتين تقريبا وكنت مشتريه ب280 جنيه من السخاوي

صحيح أنا كنت عامل Upgrade للـfirmware بتاعه لأحدث إصدار.

سعر البيع 150 جنيه نهائي نهائي ورجاء لو حد هيبعت على الخاص يبعت يتفق على كيفية اتمام الصفقة فقط
محدش يفاصل لأني مش هنزل فيه مليم. ولو سعره كدة عالي ومش هيجيب السعر ده مش هبيعه هحتفظ بيه
أنا أساسا حاسس إني برميه.
إللي عاوز يدفع أقل من كدة يروح يشتري راوتر tplink مع كامل احترامي.

سبب البيع إني اشتريت راوتر جديد wireless والراوتر المعروض للبيع يعمل بكفاءة تامة وكنت بشغله أيام وأسابيع بدون فصله نهائي
وأنا عملت موضوع هنا مرة في المنتدى وسألت ناس كتير لأني كان عندي مشاكل في النت وكنت شاكك إن العيب من الراوتر
لكن العيب طلع من الخط والراوتر لا غبار عليه بمنتهى الصدق.

أنا اشتريت راوتر netgear DGN1000. والله خامة البلاستيك بتاعته حتى زي الزفت بالنسبة للسبيد تاتش.
ربنا يسترها ويعمر معايا

إللي هياخد الراوتر يطمن خالص. هديله ضمان يومين أو 3 يوصل الراوتر فيهم ومايفصلوش نهائي ويجربه براحته.
كان بودي أخلي الضمان شهر والله بس للأسف الفلوس إللي هاخدها هكمل عليها وأشتري حاجة

أنا ممكن أقابل المشتري في أي محطة مترو قريبة من الجيزة أو جامعة القاهرة. أو حسب الاتفاق
التواصل هنا في المنتدى من خلال الرد في الموضوع أو الرسائل اخاصة لأني مش هبيعه إلا لعضو في عرب هاردوير :D