النتائج 1 إلى 5 من 5

الموضوع: والله اني صبور

  1. #1
    عضو برونزي الصورة الرمزية Gawad
    تاريخ التسجيل
    Nov 2009
    المشاركات
    1,933
    معدل تقييم المستوى
    18

    والله اني صبور



    بسم الله الرحمن الرحيم

    الــســلام عــلــيــكــم ورحــمــة الــلــه وبــركــاتــه



    أبشر فإن فرج الله قريب


    والله اني صبورٍ واصبر من الجمل=اظهر الضحك واخفي في ضميري جروح

    لاتكالب زماني ارتكي للحمل=مثل ضلع طويل شامخ له سفوح

    الهبايب تلوفه ما يكل ويمل=ثابت في مكانه والجبل ما يبوح

    الرجال الظواري مثل هاك الجبل=عزوة اللي تعزوا من جروحه ينوح

    طيبين السجايا ماضيين الفعل=بالصبر والعزيمة كم بنوا من صروح

    ارفع الراس دايم لو حصل ماحصل=لا تزعزع كيانك خلي عنك طموح

    اتبع اللي يعزك واترك اللي يذل=رافق اللي يودك وللمشورة نصوح

    من حكالك حكابك مثل قول المثل=من ضحكلك ضحكبك لوتشوفه مزوح

    المكر والخيانة من صفات الثعل=والحرارة الأصيلة للثريا تلوح

    لو صفالك زمانك مايدوم العسل=الله اللي يدوم وغير وجهه يروح

    يالله اغفر ذنوبي عن جميع الزلل=الخطايا كثيرة والله اللي سموح


    بصوت عبد الله المهيدب

    بسم الله


    وصلي الله وسلم وبارك علي المصطفي وآله وصحبه وإخوانه وسلم
    [CENTER][SIZE=4][COLOR=Blue]اللهم صلي على محمد وعلى آل محمد كما صليت على آل إبراهيم وبارك على محمد وعلى آل محمد كما باركت على آل إبراهيم في العالمين إنك حميد مجيد[/COLOR][/SIZE]

    [B][SIZE=4]اللهم احفظ مصر آمنة مطمئنة وسائر بلاد المسلمين
    اللهم قنا الفتن ما ظهر منا وما بطن
    [/SIZE][/B]
    [/CENTER]

  2. #2
    عضو ذهبي الصورة الرمزية warior10
    تاريخ التسجيل
    Nov 2005
    المشاركات
    1,991
    الدولة: Saudi Arabia
    معدل تقييم المستوى
    25

    رد: والله اني صبور

    هههههههههههههه
    تاني مايكل ويمل يا سلفي
    انت بتجيب سيرة مايكل ويمل ليه عايز تعمل فتنة طائفية هنا
    ربنا يسامحك
    [SIZE=3][COLOR=red]الحــــر يعـــرف مــــــا تــريـــد المحـــــــكمة [/COLOR][/SIZE]
    [SIZE=3][COLOR=red]وقضــــاتها سلفا قـــــد ارتشفوا من دمــــه [/COLOR][/SIZE]
    [SIZE=3][COLOR=red]لا يرتجي دفعا لبهتــــــان رماه به الطغــــاة [/COLOR][/SIZE]
    [SIZE=3][COLOR=red]المجرمون الجالسون فوق كراسي القضاة[/COLOR][/SIZE]

  3. #3
    عضو برونزي الصورة الرمزية Gawad
    تاريخ التسجيل
    Nov 2009
    المشاركات
    1,933
    معدل تقييم المستوى
    18

    رد: والله اني صبور

    اللهم آمين

    عم احمد حبيبي فينك يعمي، شوفت العجلة و اللي عملته فية، ا ه ه ه ه ه ه ه
    ولا الكلاب ، مش عارف هما مخنوقين من العجل ليه؟ يكونش ماتلهم كلب تحت عجلة قبل كده؟؟؟؟
    [CENTER][SIZE=4][COLOR=Blue]اللهم صلي على محمد وعلى آل محمد كما صليت على آل إبراهيم وبارك على محمد وعلى آل محمد كما باركت على آل إبراهيم في العالمين إنك حميد مجيد[/COLOR][/SIZE]

    [B][SIZE=4]اللهم احفظ مصر آمنة مطمئنة وسائر بلاد المسلمين
    اللهم قنا الفتن ما ظهر منا وما بطن
    [/SIZE][/B]
    [/CENTER]

  4. #4
    عضو ذهبي الصورة الرمزية warior10
    تاريخ التسجيل
    Nov 2005
    المشاركات
    1,991
    الدولة: Saudi Arabia
    معدل تقييم المستوى
    25

    رد: والله اني صبور

    هههههههههههههههه
    اسمع الكلام واشتري توكتوك احسن لك
    على الاقل رجلك هتكون جوة ومفيش كلب هيعرف يعضك
    [SIZE=3][COLOR=red]الحــــر يعـــرف مــــــا تــريـــد المحـــــــكمة [/COLOR][/SIZE]
    [SIZE=3][COLOR=red]وقضــــاتها سلفا قـــــد ارتشفوا من دمــــه [/COLOR][/SIZE]
    [SIZE=3][COLOR=red]لا يرتجي دفعا لبهتــــــان رماه به الطغــــاة [/COLOR][/SIZE]
    [SIZE=3][COLOR=red]المجرمون الجالسون فوق كراسي القضاة[/COLOR][/SIZE]

  5. #5
    عضو برونزي الصورة الرمزية Gawad
    تاريخ التسجيل
    Nov 2009
    المشاركات
    1,933
    معدل تقييم المستوى
    18

    رد: والله اني صبور



    لاأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ

    العجلة عزيزة اوي علية

    [CENTER][SIZE=4][COLOR=Blue]اللهم صلي على محمد وعلى آل محمد كما صليت على آل إبراهيم وبارك على محمد وعلى آل محمد كما باركت على آل إبراهيم في العالمين إنك حميد مجيد[/COLOR][/SIZE]

    [B][SIZE=4]اللهم احفظ مصر آمنة مطمئنة وسائر بلاد المسلمين
    اللهم قنا الفتن ما ظهر منا وما بطن
    [/SIZE][/B]
    [/CENTER]

المواضيع المتشابهه

  1. الأغطية الذكية للآيباد2 أصلية من أبل ستور Smart Cover
    بواسطة إيهاب في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 31
    آخر مشاركة: 08-03-2012, 06:58
  2. والله اني صبور
    بواسطة Gawad في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 08-01-2011, 15:52
  3. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 07-11-2009, 14:23
  4. مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 11-02-2008, 09:37
  5. كيف اعمل ستور بوينت ( store points)
    بواسطة happyness44 في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 06-07-2006, 00:44

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •