صفحة 1 من 14 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 201

الموضوع: أئتمنت ناس و في الأخر أتسرقت

  1. #1
    عضو الصورة الرمزية LEONCHIP
    تاريخ التسجيل
    Nov 2011
    المشاركات
    577
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    14

    أئتمنت ناس و في الأخر أتسرقت



    لأسف الشديد أئتمنت عضو و في الأخر سرقني و هو AMRMOVIE

    أول تعامل ليا معاه كان من 6 شهور و اشترت منه بور 500 و هو كان كرمني فسعره فرديدهاله ببور تجاري ببلاش و من هينه أبتدت صادقتنا

    و بعديه ب 5 شهور حبت أحدث جهازي فبعت البور ال500 و جبت 700 و كرت 450 نفيديا بعيد عن عمرو تماما
    و بعدن لأت البور قوي علي الكرت و الكرت كان ضعيف فبعت الأتنين لعمرو ب900 و لكن لما قبلني قلي معيش غير 875 و هديك 25 في و وقت أخر فوافقت لأني بثق فيه

    و أشتريت في نفس اليوم بور 600 و كرت 6870 بس الكرت كان فيه عيب الحرارة العالية و عمرو قلي هاجي معاك عشان نرجعوا عشان هو عندو خبره اكتر و دخلت لCOMPUNIL علي اساس انه أخويا الكبير و سيبتوا عند الفرع عشان يعملوا تست و قالوا أجي بعد يومين عشان أخد كرت جديد
    فروحت يوم الثلاثاء عند الفرع فقالوا اخوك الكبير أخذة في نفس اليوم ألي رجعتوا فيه فروحت أكلم عمرو لأت كل موبيلاته أتغيرت و بعدين لما بلغت عن السريال ف الوكيل QDS قالوا دة جاء عندنا و طلب أرتجاع الكرت بأي مبلغ من المال فصاحب الشركة قالوا الكرت بدون أي عيوب و بعدين فين الفاتورة فقالو خلاص هات الكرت و انا هتصرف فيه ومن ساعتها مش عارف أوصلوا يا ريت أي حد يعرف أي معلومات عن السارق يبلغني و انا نازل دلوقتي أبلغ و أعمل محضر

    و ياريت المشرفيين يحققوا في الموضوع و يغلقوا العوضوية كما فعل مشرفيين DVD4ARAB
    و دي صورة للفاتوره بأسمي
    IMG_0337.jpg
    و لو هو راجل يكلمني و يوجهني

    و ده رقمي 01111414080


    Capture z.JPG

  2. #2
    عضوية جديدة
    تاريخ التسجيل
    Jul 2011
    المشاركات
    34
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: أئتمنت ناس و في الأخر أتسرقت

    كان الله في عونك يا أخي هو خلاص مبقاش فيه أمانه بين الناس وبعضها

  3. #3
    عضو
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    المشاركات
    251
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: أئتمنت ناس و في الأخر أتسرقت

    صدق المثل اللي قال حرص ولا تخونش

    الله يعوض عليك و تقدر ترجع حاجتك ان شاء الله

  4. #4
    عضو الصورة الرمزية LEONCHIP
    تاريخ التسجيل
    Nov 2011
    المشاركات
    577
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    14

    رد: أئتمنت ناس و في الأخر أتسرقت

    هو انا علشان اعتبرته اخ كبير واستامنته على الكرت يروح بعد ما سلمت الكرت فى كمبيونيل والعاملين هناك شهود راح فى نفس اليوم وقالهم اخويا خلاص عايز الكرت واحنا هانوديه الوكيل واخد الكرت منهم على اساس انه اخويا زى ما انا قلتهم وهو معايا وراح للوكيل وعمل مشكله هناك والجميع شهود وكل ده بدون علمى لان الفاتوره كانت معايا وعمل عضويه جديده من كام يوم للبيع كارت 6870 لحد يوم الثلاثاء فارجو من الجميع اى حد يعرفه يبلغنى برقم تليفونه او عنوانه لان الموضوع مش بيع وشراء ده نصب واستغلال.

  5. #5
    مخالف للقوانين
    تاريخ التسجيل
    Oct 2010
    المشاركات
    1,429
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: أئتمنت ناس و في الأخر أتسرقت

    ارجو من المشرفيين وقف عضوية هذا الشخص و حفظ ال IP بتاعه عشان ما يدخلش يشهر بالناس كده بدون اى اساس و ايضا اغلاق الموضوع نهائيا عشان مش كل عضو يدخل يتكلم فيه و يقول اى كلام .

    اولا هذا الشخص بينى و بينه مشكله شخصيه بعيدا عن المنتدى خالص

    ثانيا هو عمل عضويه جديده خالص عشان هو عارف انى عضو فى المنتدى ده و بتعامل مع اعضاء كتير فى الهارد وير و بيحاول يشهر بيا على الفاضى

    ثالثا كلامه ده ما يدلش على اى شئ و مش عايز اتكلم كتيير عشان ما اعملش موضوع على الفاضى و كل واحد يدخل يقول اى كلام

    رابعا ناس كتيييير اتعاملوا معايا و محدش اشتكى منى خالص و ممكن تتأكدوا بالدخول على مواضيعى السابقه و تخاطبوا الاعضاء اللى اتعاملوا معايا

    خامسا انا اتلغت عضويتى فى الدي فى دى بسبب مشاده مع المشرف فراح وقف عضويتى مش بسبب تانى

    سادسا ارجو غلق الموضوع نهائيا عشان المنتدى مالوش اى دخل بالموضوع ده اطلاقا و اصلا مفيش موضوع و ده كله كلام فارغ

    سابعا لو الموضوع ده فضل مفتوح من جانب الاداره اعتبرونى سيبت اليوزر ده و الغوه لانى مش حادخل المنتدى تانى لو استمر الكلام عليا بدون وجه حق

  6. #6
    مخالف للقوانين
    تاريخ التسجيل
    Oct 2010
    المشاركات
    1,429
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: أئتمنت ناس و في الأخر أتسرقت

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة باسم مدحت مشاهدة المشاركة
    كان الله في عونك يا أخي هو خلاص مبقاش فيه أمانه بين الناس وبعضها
    لو سمحت ما تقولش اى كلام و حضرتك مش عارف الموضوع من اساسه

  7. #7
    عضو برونزي الصورة الرمزية محمد حسن احمد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2010
    المشاركات
    1,641
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    11

    رد: أئتمنت ناس و في الأخر أتسرقت

    اولا والله انا قلبي معاك وثانيا اسمحلي اقسو عليك شويه انت بصراحه غلطااااان مفيش حاجه اسمها اخويا حاجتك معاك وبنفسك تعمل اللي انت عايزه لا تتكل علي فلان ولا علان ... عموما قدر الله وماشاء فعل وديه دعوه لاي عضو في المنتدي عنده امانه وشرف لو يعرف مكانه يوصله ونشوف ايه الحكايه بالضبط علشان كل واحد ياخد حقه ... واطمن باذن الله حتاخد حقك ....

  8. #8
    عضوية جديدة
    تاريخ التسجيل
    Oct 2011
    المشاركات
    46
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: أئتمنت ناس و في الأخر أتسرقت

    اتارية بعتلى بوم 13 الشهر دة رسالة على الخاص نصها هو ( موجود كارت سافير 6870 جديد بكل مشتملاته ) من غير ماكلمة علية خالص ولا حتى كان عامل عرض بية اكيد هو كارتك ربنا يعوض عليك

  9. #9
    مخالف للقوانين
    تاريخ التسجيل
    Oct 2010
    المشاركات
    1,429
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: أئتمنت ناس و في الأخر أتسرقت

    بذمتكوا عمركوا شوفتوا حد اتنصب عليه بالشكل ده فى المنتدى .

    النصب بيكون فى سلعه بايظه او بتكون خارج الضمان مش واحد انتحلت صفة اخوه و رخت واخد الكارت منه

    طب لما تيجى تعمل قصه اعمل قصه متقنه شويه

    ارجو من الاداره اتخاذ الازم

  10. #10
    مخالف للقوانين
    تاريخ التسجيل
    Oct 2010
    المشاركات
    1,429
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: أئتمنت ناس و في الأخر أتسرقت

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hoshos2020 مشاهدة المشاركة
    اتارية بعتلى بوم 13 الشهر دة رسالة على الخاص نصها هو ( موجود كارت سافير 6870 جديد بكل مشتملاته ) من غير ماكلمة علية خالص ولا حتى كان عامل عرض بية اكيد هو كارتك ربنا يعوض عليك
    اخر كلام حاقوله الواد ده عشان مش بيعرف يتصرف قالى انا الكارت ده مش عايزه اتصرفلى فيه روحت قولت اخدمه و اعرضهوله على الناس فى المنتدى عشان هو مش عضو فيه و انا عضو ليا سوابق كتيير فى البيع و الشراء
    و عيب نقول اى كلام من غير ما نعرف اصله ايه

  11. #11
    عضو برونزي الصورة الرمزية محمد حسن احمد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2010
    المشاركات
    1,641
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    11

    رد: أئتمنت ناس و في الأخر أتسرقت

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmovie مشاهدة المشاركة
    ارجو من المشرفيين وقف عضوية هذا الشخص و حفظ ال IP بتاعه عشان ما يدخلش يشهر بالناس كده بدون اى اساس و ايضا اغلاق الموضوع نهائيا عشان مش كل عضو يدخل يتكلم فيه و يقول اى كلام .

    اولا هذا الشخص بينى و بينه مشكله شخصيه بعيدا عن المنتدى خالص

    ثانيا هو عمل عضويه جديده خالص عشان هو عارف انى عضو فى المنتدى ده و بتعامل مع اعضاء كتير فى الهارد وير و بيحاول يشهر بيا على الفاضى

    ثالثا كلامه ده ما يدلش على اى شئ و مش عايز اتكلم كتيير عشان ما اعملش موضوع على الفاضى و كل واحد يدخل يقول اى كلام

    رابعا ناس كتيييير اتعاملوا معايا و محدش اشتكى منى خالص و ممكن تتأكدوا بالدخول على مواضيعى السابقه و تخاطبوا الاعضاء اللى اتعاملوا معايا

    خامسا انا اتلغت عضويتى فى الدي فى دى بسبب مشاده مع المشرف فراح وقف عضويتى مش بسبب تانى

    سادسا ارجو غلق الموضوع نهائيا عشان المنتدى مالوش اى دخل بالموضوع ده اطلاقا و اصلا مفيش موضوع و ده كله كلام فارغ

    سابعا لو الموضوع ده فضل مفتوح من جانب الاداره اعتبرونى سيبت اليوزر ده و الغوه لانى مش حادخل المنتدى تانى لو استمر الكلام عليا بدون وجه حق
    ايه ده هوه انت ياعمرو اللي عليك الموضوع طيب اديك موجود عايزك ترد علي الاخ ده ويتفتح الحوار قدام الناس كلها علشان لو ثبت اتهامك بالباطل تاخد حقك برضه ...

  12. #12
    مخالف للقوانين
    تاريخ التسجيل
    Oct 2010
    المشاركات
    1,429
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: أئتمنت ناس و في الأخر أتسرقت

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حسن احمد مشاهدة المشاركة
    اولا والله انا قلبي معاك وثانيا اسمحلي اقسو عليك شويه انت بصراحه غلطااااان مفيش حاجه اسمها اخويا حاجتك معاك وبنفسك تعمل اللي انت عايزه لا تتكل علي فلان ولا علان ... عموما قدر الله وماشاء فعل وديه دعوه لاي عضو في المنتدي عنده امانه وشرف لو يعرف مكانه يوصله ونشوف ايه الحكايه بالضبط علشان كل واحد ياخد حقه ... واطمن باذن الله حتاخد حقك ....
    شكرا يا عم محمد . بسرعه نسيت انك كنت حتاخد كارت مفكوك قبل كده و انا اللى نبهتك

    الاصاله ليها ناسها فعلا

  13. #13
    عضو برونزي الصورة الرمزية محمد حسن احمد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2010
    المشاركات
    1,641
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    11

    رد: أئتمنت ناس و في الأخر أتسرقت

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmovie مشاهدة المشاركة
    شكرا يا عم محمد . بسرعه نسيت انك كنت حتاخد كارت مفكوك قبل كده و انا اللى نبهتك

    الاصاله ليها ناسها فعلا
    ياعمرو والله ماكنت اعرف انك انت ثم انا اتكلمت بشكل عام بعيد عن اي تجريح ... وفوجئت انك انت ... وحقول كلمة حق لوجه الله تعالي استاذ عمرو قبل كده انقذني من كرت كنت حلبسه بدون مايكزن ليه اي مصلحه خاااالص وانا بعترفله بالجميله ديه ويعلم ربنا من يوميها وانا بعتبره اخ ليا ... واسف جدا ياعمرو وربنا يعلم اني بعزك وبحترمك قد ايه ...

  14. #14
    مخالف للقوانين
    تاريخ التسجيل
    Oct 2010
    المشاركات
    1,429
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: أئتمنت ناس و في الأخر أتسرقت

    الموضوع من الاخر و مدش يرغى فيه تانى

    الواد ده اشترى الكارت و بعد فتره مش عايزه راح قالى تعالى معايا نرجعه روحت معاه راح المحل قاله سيبهولى اسبوع و لما نزلنا قالى انا مش حاينفع اروح الصيانه الصبح روح انت و حاول ترجعه و حايدينى جزء من المبلغ و فعلا روحت على الوكيل عملتلهم هيصه و برضه مارضوش . روحت سوقتهوله عند الناس فى المنتدى و بعتهوله راح اخد الفلوس و ادانى نصيبى و باين الفلوس ضاعت او اتسرقت منه و ابوه حايضربه فراح عامل حوار و كمان عشان كان واخد منى باور و بعد اسبوع بوظه و عايز يرجع فلوسه فقولتله طبعا ما اعرفكش راح قايلى انى حافضحك و عمل الحوار ده

    و ده و الله اخر كلام حاقوله و مش حادخل المنتدى ده تانى لو المهزله دى استمرت اكتر من كده

  15. #15
    عضو فضي
    تاريخ التسجيل
    Mar 2009
    المشاركات
    551
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    10

    رد: أئتمنت ناس و في الأخر أتسرقت



    طيب اخ عمرو متوضح القصه طالما ان الكارت معاك انتا بتقول انو ادهولك علشان تتصرف فيه؟؟؟؟معني كده ان الكارت بتاعه
    علشان سمعتك الطيبه داخل المنتدي برجاء توضيح الامر
    اللهمّ آرزقني بـفرحة تجعلنيّ آسجد لك بآكياً



صفحة 1 من 14 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. أسعار فلاشات من الآخر
    بواسطة كومن في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 21
    آخر مشاركة: 10-05-2012, 07:34
  2. شوف صورة نصفك الآخر ....
    بواسطة الأميرة في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 21
    آخر مشاركة: 04-05-2007, 16:43
  3. الوجه الأخر للعملة
    بواسطة NaAZoOR في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 13-11-2005, 00:32

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •