صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 24

الموضوع: عـــودة الفـِـــل الضـــال

عضو برونزي الصورة الرمزية Planet Hemp

Thumbs up عـــودة الفـِـــل الضـــال

تعديل بواسطة المشرف

احتراماً لحاجات كتير منها سنَك و التاريخ و اللقب اللي تحت اسمك أنا مش هأديلك مخالفة و هأكتفي بالتقييم السلبي.
    عيب أوي تدخل تكتب رد بالشكل ده, و متوقع من صاحب الموضوع و من المشرفين القائمين على المكان يقولوا لك "برافو, كفيت و وفيت".
    سواء كانت فكرة الأخ نواف قديمة أو من ابتكاره, يجب تشجيعه و الثناء عليه بسبب ما بذله من مجهود, و الأهم بسبب شجاعته و إقدامه على هكذا عمل مع بطاقة غالية الثمن.
    ليس معنى أن أحدهم قام بنفس التجربة من قبل أن من قام بها متأخراً شخص غير مبدع أو غير مبتكر.
    لا أدري ما السبب, و لكن ذكرتني مشاركتك بحماقة أبي العلاء المعري عندما تفاخر و قال:

وإني وان كنت الاخير زمانه ... لآت بما لم تستطعه الاوائل

صحيح, ياريت تقرأ موضوع الأخ نواف كمان مرتين (رغم إني متأكد إنك درسته كويس و قريته أكثر من مرة, كما تقرأون كافة مراجعاتنا و مشاركاتنا) و تقرأ موضوعكم

و اعتبر إن دي مناسبة علشان تعرفوا الفرق في المستوى بيننا و بين غيرنا.

محمد الجوهريّ
    [COLOR=#000000]
    [/COLOR]

عضو ذهبي الصورة الرمزية محمد الجوهري

رد: تعالوا لنشاهد اداء المشتت المائي CORSAIR H100 مع بطاقة GTX580 DirectCU II !

رسالة إلى العضو Planet Hemp

احتراماً لحاجات كتير منها سنَك و التاريخ و اللقب اللي تحت اسمك أنا مش هأديلك مخالفة و هأكتفي بالتقييم السلبي.
    عيب أوي تدخل تكتب رد بالشكل ده, و متوقع من صاحب الموضوع و من المشرفين القائمين على المكان يقولوا لك "برافو, كفيت و وفيت".
    سواء كانت فكرة الأخ نواف قديمة أو من ابتكاره, يجب تشجيعه و الثناء عليه بسبب ما بذله من مجهود, و الأهم بسبب شجاعته و إقدامه على هكذا عمل مع بطاقة غالية الثمن.
    ليس معنى أن أحدهم قام بنفس التجربة من قبل أن من قام بها متأخراً شخص غير مبدع أو غير مبتكر.
    لا أدري ما السبب, و لكن ذكرتني مشاركتك بحماقة أبي العلاء المعري عندما تفاخر و قال:

وإني وان كنت الاخير زمانه ... لآت بما لم تستطعه الاوائل

صحيح, ياريت تقرأ موضوع الأخ نواف كمان مرتين (رغم إني متأكد إنك درسته كويس و قريته أكثر من مرة, كما تقرأون كافة مراجعاتنا و مشاركاتنا) و تقرأ موضوعكم

و اعتبر إن دي مناسبة علشان تعرفوا الفرق في المستوى بيننا و بين غيرنا.

محمد الجوهريّ

كنت انتوى كتابة رد مفصل ومطول
    لكنى وجدت ان افضل رد هو الصمت
    ياريت يا سيد محمد يا فضيلة المشرف
    حذف عضويتى بالكامل ليس فقط حذف اللقب حتى تكون على حريتك اذا كان اللقب هو فقط ما يمنعك
    ربنا يخليلكم المنتدى والسبوبة
    [COLOR=#000000]
    [/COLOR]

عضو برونزي الصورة الرمزية DaRk L0rD

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Planet Hemp مشاهدة المشاركة
    حذف عضويتى بالكامل ليس فقط حذف اللقب حتى تكون على حريتك اذا كان اللقب هو فقط ما يمنعك
    استاذي الفاضل انا مبحبش ادخل في المواضيع دية بس تسمحلي رد حضرتك الاولاني الي فيه الموقع وانا مشترك في الموقعين وليه مشاركات هنا وهناك وكنت ممكن احط لنك الموضوع بس عاوز اعرف ايه الهدف من المشاركه الي عامل الموضوع نواف مش فريق المراجعات او الموقع طيب ايه دخل الدنيا في بعضيها بقي ردك هو رد مستفز ميتفهمشي منه غير
    1-تقليل من شان نواف وان موضوعه قديم او مسروق من فكرة شخص تاني
    2-دعايه لمنتدي تاني
    3-انا بعتبره رد مستفز لان نواف او اي حد لم يذكر انه اول شخص او الاول عربيا او اي حاجه مع انه يكفيك انك تخش ترد لو الموضوع عجبك ولو معجبكشي متردش اما رد حضرتك و لنك الموضوع ده ملوش علاقه بالدنيا اساسا - الراجل خاطر ببطاقه تمنها فوق جنيه 3000 و التبريد مختلف تماما ونتايج للعمليه يعني الموضوع لو من اي حد هيقولك الراجل يستوجب الشكر للمخاطرة ولتعبه في الاختبارات مش اكتر يبقي رد حضرتك مكنشي له داعي من الاساس غير انه رد استفزازي ليس إلا
    [URL="https://www.facebook.com/dark.lord.Reviews"] صفحتي الشخصيه علي الـFACEBOOK

عضو ذهبي الصورة الرمزية محمد الجوهري

ممم... نفس السطور اللي توقعتها من امبارح, و كويس إنك عملت كدة علشان أنا ماشي كمان يومين و مش هأفضى أرد عليك.

و لا يشغلني!
    ترد... ما تردش... تسافر بلاد الواك واك, أو حتى كوالالامبو... و لا يشغلني.
    لا إنت و لا غيرك ممن هم أمثالك يشغلوني أو يهزوني في شيء... عارف كدة و لا لأ؟
    لو مش عارف أنا بقولها لك صريحة أهه... ردك و فكرتك و وجهة نظرك و كلامك لا يهمني في شيء, أظن مش محتاج أوضح أكتر من كدة.

الصمت أو التسريب هو الشيء الوحيد اللي تقدر تعمله سواء دلوقت أو في الماضي, لكن غير كدة ما تقدرش تعمل حاجة... مفهوم طبعاً؟

للأسف طلبك و رجاءك مرفوض جملة و تفصيلاً, مش هأقدر أحذف عضويتك, و لا هأحذف اللقب حتى, التاريخ عمره ما بيتحذف يا سيد إبراهيم.
    و محاولة استفزازي علشان أرتكب تصرف زي ده هيخليك تمارس دور الشهيد (اللي بتكونوا مبدعين كلكم في تمثيله) مش هتنفع.

ربنا يخلي المنتدى و أهله و ناسه, و بالنسبة للسبوبة, السبوبة دي ممكن تستخدمها مع عم عبده البقال أو عم خليل بتاع الخضار اللي على أول الشارع.
    أما إحنا فبنشتغل بشكل نظامي و بـ "راتب" ثابت شهرياً و بشروط و اتفاقيات و عقود و حاجات كتير كدة مش عاوز أطلعك عليها.

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد الجوهري مشاهدة المشاركة
    ممم... نفس السطور اللي توقعتها من امبارح, و كويس إنك عملت كدة علشان أنا ماشي كمان يومين و مش هأفضى أرد عليك.

و لا يشغلني!
    ترد... ما تردش... تسافر بلاد الواك واك, أو حتى كوالالامبو... و لا يشغلني.
    لا إنت و لا غيرك ممن هم أمثالك يشغلوني أو يهزوني في شيء... عارف كدة و لا لأ؟
    لو مش عارف أنا بقولها لك صريحة أهه... ردك و فكرتك و وجهة نظرك و كلامك لا يهمني في شيء, أظن مش محتاج أوضح أكتر من كدة.

الصمت أو التسريب هو الشيء الوحيد اللي تقدر تعمله سواء دلوقت أو في الماضي, لكن غير كدة ما تقدرش تعمل حاجة... مفهوم طبعاً؟

للأسف طلبك و رجاءك مرفوض جملة و تفصيلاً, مش هأقدر أحذف عضويتك, و لا هأحذف اللقب حتى, التاريخ عمره ما بيتحذف يا سيد إبراهيم.
    و محاولة استفزازي علشان أرتكب تصرف زي ده هيخليك تمارس دور الشهيد (اللي بتكونوا مبدعين كلكم في تمثيله) مش هتنفع.

ربنا يخلي المنتدى و أهله و ناسه, و بالنسبة للسبوبة, السبوبة دي ممكن تستخدمها مع عم عبده البقال أو عم خليل بتاع الخضار اللي على أول الشارع.
    أما إحنا فبنشتغل بشكل نظامي و بـ "راتب" ثابت شهرياً و بشروط و اتفاقيات و عقود و حاجات كتير كدة مش عاوز أطلعك عليها.
    فعلا شر البلية ما يضحك
    منين انت متوقع ردى دة انت مكشوف عنك الحجاب
    منين كويس انى ماردتيش علشان مفيش وقت عند جنابك علشان ترد ولا خايف اقول حاجه ماتعرفش ترد عليها
    وتفضح الجانب الاسود للادارة امام الاعضاء وتظهر استغلال الادارة وفريق المراجعات الاعضاء ونشاطهم للترويج للموقع لدى شركات الهاردوير المختلفة لجلب عينات وعمل مراجعات فى الاونطة وفى النهاية الغرض بيعها ودفع راتبك الشهرى المنتظم ابو عقود واتفاقيات
    ولا التجسس على الرسائل الشخصية للاعضاء مثلا
    ولا الكذبة الكبيرة بتاعه متاجر عرب هاردوير و بعد المعركة الكبيرة فى النهاية علشان صاحب التوكيل اياه قلكم حدفع للشركة بتاعتى اللى بتوزع منتجى
    عملت موضوع طويل عريض ونرحب بالاخوة مرة اخرى بيننا ولا كان اى حاجه حصلت المهم الفلوس وصلت
    مش عايز اكمل علشان ماسربش بجد

على فكرة مش كلام مرسل زى كلامك بدون دليل
    مش جديد عليك انت او فريق المراجعات
    لانى كنت مختلف معاكم وقلت كدة صراحه يبقى تلقائيا انا المتهم الاول فى التسريب
    الكلام قاله قبل منك محمد سعد على الادارى ورجع اعتذر عنة لما لقى الكلام بدون دليل
    لو عندك او عند غيرك دليل او حتى شبهة دليل واجهنى بها
    والا حط لسانك جوة بقك واقعد ساكت
    واتعلم تحترم اللى اكبر منك
    على فكرة
    اسلوبك فى الحوار وضيع جدا ويدل على مستوى التربية ودى مش اول مرة منك
    ومش حسمح لك تكمل بالاسلوب دة معايا
    قله الادب اللى ممكن ترهب بيها الناس وتعمل بيها راجل ماتكلش معايا على فكرة
    دور على اساوب محترم فى تربيتك ممكن تتعامل بية وتعالى أتعامل بية معايا احسن
    [COLOR=#000000]
    [/COLOR]

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DaRk L0rD مشاهدة المشاركة
    استاذي الفاضل انا مبحبش ادخل في المواضيع دية بس تسمحلي رد حضرتك الاولاني الي فيه الموقع وانا مشترك في الموقعين وليه مشاركات هنا وهناك وكنت ممكن احط لنك الموضوع بس عاوز اعرف ايه الهدف من المشاركه الي عامل الموضوع نواف مش فريق المراجعات او الموقع طيب ايه دخل الدنيا في بعضيها بقي ردك هو رد مستفز ميتفهمشي منه غير
    1-تقليل من شان نواف وان موضوعه قديم او مسروق من فكرة شخص تاني
    2-دعايه لمنتدي تاني
    3-انا بعتبره رد مستفز لان نواف او اي حد لم يذكر انه اول شخص او الاول عربيا او اي حاجه مع انه يكفيك انك تخش ترد لو الموضوع عجبك ولو معجبكشي متردش اما رد حضرتك و لنك الموضوع ده ملوش علاقه بالدنيا اساسا - الراجل خاطر ببطاقه تمنها فوق جنيه 3000 و التبريد مختلف تماما ونتايج للعمليه يعني الموضوع لو من اي حد هيقولك الراجل يستوجب الشكر للمخاطرة ولتعبه في الاختبارات مش اكتر يبقي رد حضرتك مكنشي له داعي من الاساس غير انه رد استفزازي ليس إلا
    اة صحيح
    نسيت ارد عليك
    مع انة كان فى رد قديم ليك وطبعا ا تحذف لحين رد البعبع بتاعكم الاول وبعدين تدخل تتطبل وراة و وتصقف
    بص يا غالى
    لما حطيت ردى ماكنش قصدى الهجوم على نواف او موضوعه ولا غرضى مهاجمه فريق المراجعات اللى انت قلبك علية قوى لان احد افراده حبيبك قوى
    كان غرضى اقول ان الموضوع مجرب قبل كدة وعلى كارت اقل بردة وردى كان واضح
    الموضوع قديم وادى رابط الموضوع
    مش صح كدة
    بدون الاساءة لصاحب الموضوع او التقليل من مجهودة
    مش كل رابط يتحط لمنتدى عربى يبقى دعاية لية طيب ما هو كل الناس هنا عارفة المنتدى دة ومش محتاج اكلم عنه لانى لا صالح لى فية ولانى ظننت ان من بالمنتدى الاخر خرجوا بدون صراع سيكون طبيعى ان استشهد برابط منة لكن من الواضح ان النفوس هنا كلها سيئة و ويدعون ان كل الناس عداهم شياطين او هكذا يظنون
    ممكن يكون ردى مستفز ليك او لغيرك مش قضيتى لكنى اتعودت اقول رأيى بصراحه وبدون مجاملة لانى مش مستنى حاجه من حد زى بعضكم
    حتة هاردوير مثلا من معمل فريق المراحعات تتباع لى بسعر حلو او تتفوت لى فى ابو بلاش مثلا فاهمنى طبعا
    سواء استفزيتك انت او غيرك مش مهم لان الحق دايما مستفز للى بيكرة الحق
    حقلك حاجة بسيطة
    ماتسلمش دماغك لحد علشان يملى عليك تصرفاتك حتى لو كان فى مكسب الان
    فى القريب العاجل اول من استفادوا من تطبيلك وتصقيفك اول من سيبعوك
    والامثلة فى المنتدى كتير ولو مش مصدق دور فى القسم العام على شهداء عرب هاردوير وافهم اللى بين السطور
    يعنى من الاخر ( لا تكن امعه) كما قال الرسول الكريم
    [COLOR=#000000]
    [/COLOR]

وتفضح الجانب الاسود للادارة امام الاعضاء وتظهر استغلال الادارة وفريق المراجعات الاعضاء ونشاطهم للترويج للموقع لدى شركات الهاردوير المختلفة لجلب عينات وعمل مراجعات فى الاونطة وفى النهاية الغرض بيعها ودفع راتبك الشهرى المنتظم ابو عقود واتفاقيات
    ولا التجسس على الرسائل الشخصية للاعضاء مثلا
    بصراحه الكلام الباقي ده مليش اني اتكلم فيه وانتو احرار مع بعض انا كل الي يهمني حاجتين بالظبط ؟
    1-وتظهر استغلال الادارة وفريق المراجعات الاعضاء ونشاطهم للترويج للموقع لدى شركات الهاردوير المختلفة لجلب عينات
    2-ولا التجسس على الرسائل الشخصية للاعضاء مثلا
    ممكن توضيح بالنسبه للنقطتين الي فوق دولة لو سمحت
    حاجه بسيطه لازم اي حد يبقي عارفها اي مشروع او موقع او خدمه تقدم بيبقي هدفها الربح ودية حاجه لن يختلف عليها اثنانا بيع القطع او عدم بيعها متفرقشي مع حد من الاساسا لان قلتلك ان مفيش حد بيشتغل ببلاش بصراحه علشان اكون معاك مهو انا مش هسيب مثلا حياتي وااقعد اعمل مراجعات بدون مقابل ودية حاجه متزعلشي بيبيعو او مبيبيعوش مش دية مربط الفرس انا الي يهمني اني افهمه النقطتين المذكورتين ليس الا بقي الكلام لا يعنيني بشيء
    [URL="https://www.facebook.com/dark.lord.Reviews"] صفحتي الشخصيه علي الـFACEBOOK

اة صحيح
    نسيت ارد عليك
    مع انة كان فى رد قديم ليك وطبعا ا تحذف لحين رد البعبع بتاعكم الاول وبعدين تدخل تتطبل وراة و وتصقف

اظن انا اتكلمت باسلوب محترم مع حضرتك ومغلطش وانا ولا ليا عداوه معاك او اي شيء فعيب اوي كلمه داخل تتطبل وراه وتسقف ابقا قولي كده انا سقفت فين او طبلت وشكرا علي اسلوبك المحترم جدا في الكلام ده

بص يا غالى
    لما حطيت ردى ماكنش قصدى الهجوم على نواف او موضوعه ولا غرضى مهاجمه فريق المراجعات
    اللى انت قلبك علية قوى لان احد افراده حبيبك قوى بص بقي علشان تبقي فاهم حاجه كل الي في الموضوع هنا اعرفه معرفه شخصيه بلا استثناء تمام فمظنش يخصك ان كنت حبيب حد او مش حبيبه او يخصني في شئ والرد ده علشان اسلوب كلامك عرفت منين حبيه ولا مش حبيبه ودية حاجه متخصكشي في شيء
    كان غرضى اقول ان الموضوع مجرب قبل كدة وعلى كارت اقل بردة وردى كان واضح
    تمام حضرتك كنت ممكن تكتب ردك ده وتحط اللنك جميل جدا ومكنتش هتسمح لحد انه يفهم غلط مش رامي لنك وخلاص المفروض افهمها انا لوحدي لأ لو فرضت ان ده قصدق او نيتك ربنا واحده الاعلم بالنيات +كلامك صح لما تيجي مثلا تعمل تبريد تاني مثل لكارت شاشه اخش اجبلك فكرة التبريد وارمهالك في الموضوع واسيبك من غعير اي رد هتفهمها ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    او لما تيجي تعمل مراجعه وعامل فيها فكره ااقوم داخل حططلك لنك منتدي تاني عرب او اجنبي لنفس الفكره طيب زي الفل اخش عرب بي سي ورلد مثلا واحط لنك ده في الموضوع بتاع الدكتور ايمن واسيبه وامشي واشوف هيفهمه الذاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ومشكروش حتي علي موضوعه وعاوزني افهم بقي

الموضوع قديم وادى رابط الموضوع
    مش صح كدة
    بدون الاساءة لصاحب الموضوع او التقليل من مجهودة
    مش كل رابط يتحط لمنتدى عربى يبقى دعاية لية طيب ما هو كل الناس هنا عارفة المنتدى دة ومش محتاج اكلم عنه لانى لا صالح لى فية ولانى ظننت ان من بالمنتدى الاخر خرجوا بدون صراع سيكون طبيعى ان استشهد برابط منة لكن من الواضح ان النفوس هنا كلها سيئة و ويدعون ان كل الناس عداهم شياطين او هكذا يظنون طيب حضرتك حاطط الرابط ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ممكن يكون ردى مستفز ليك او لغيرك مش قضيتى تكفيني الكلمه دية وي واشكرك عليها انك ولا راعية كلامي ولا فهمت كلامي صح اساسا
    لكنى اتعودت اقول رأيى بصراحه وبدون مجاملة لانى مش مستنى حاجه من حد زى بعضكم وانا مستني ايه الحلم اني ابقا مشرف مثلا مش عاوز واررفضها لاني مبحبش الاشراف ووجع قلبه برضو حضرتك غلطتني وعرفت الي في نيتيمكشوف عنك الحجاب راجع اسلوب كلامك وبيقولك انت حر فيما لم تضر صح ولا انا غلطان بس دية اسمها حرية راي مفيش مشاكل بس انت كده بتغلط في الكلام وده غلط عليك لانك واحد اكبر مني للاسف فانا مش هرد عليك باسلوبك ده
    حتة هاردوير مثلا من معمل فريق المراحعات تتباع لى بسعر حلو او تتفوت لى فى ابو بلاش مثلا فاهمنى طبعا
    سواء استفزيتك انت او غيرك مش مهم لان الحق دايما مستفز للى بيكرة الحق عندك حق بس انا مش مدايق من كلامك والله لانه لا يعنيني بشيء للاسف لما تقول الحق ابقا ازعل انا لما تتهجم عليا دية ممكن يبقي فيها كلام تاني
    حقلك حاجة بسيطة
    ماتسلمش دماغك لحد علشان يملى عليك تصرفاتك حتى لو كان فى مكسب الان
    فى القريب العاجل اول من استفادوا من تطبيلك وتصقيفك اول من سيبعوك
    والامثلة فى المنتدى كتير ولو مش مصدق دور فى القسم العام على شهداء عرب هاردوير وافهم اللى بين السطور
    يعنى من الاخر ( لا تكن امعه) كما قال الرسول الكريم
    عليه افضل الصلاة والسلام حضرتك مين الي املي عليا كلام نفسي اعرف قلي بس او هات دليل بدل الكلام ده مبحبش حد يظلمني في حاجه للأسف
    تم الرد داخل الاقتباس يا اساذي الفاضل اكبر دليل اني رديت علي اخر مشاركه ليك ومكنتش شوفت ردك ده والله العظيم مكنت شوفته
    متتهمشي حد ومعندكشي دليل اثبات عليه علي حاجه او هاتلي دليل اثبات ان باخد كلام من حد او رشاوي منا مش عارف هقول ايه وانا علي استعداد كتابه اعتزار ليك علي العام

مخالف للقوانين

أخي أبراهيم.. أولاً أنا كعضو لم أمس نشاطك في السنين السابقة أشكرك جزيل الشكر على كل ما قدمته لمنتدى.
    أنا كعضو عادي أعرف تماماً ما هي الأدارة في المنتدى و أعرق تقريباً كل شيء عن الأدارة و المشروع من كثر ما سمعت عنها و رأيته بأم عيني في ردود المشرفين.

عرب هاردوير رغم كل ما نسمعه و نقرأه عنه بأم أعيننا يبقى منتدى نُكلل له كل الأحترام و التقدير لمشرفيه و أدارته.
    أذا لم يعجبك المنتدى لا تدخل عليه بعد, لن تحذف عضويتك و لكن أرحمنا من هذه النقاشات التي واجهتنا سابقاً.. نريد أن يهدء المنتدى و لو مدة بسيطة جداً.

اسلوبك فى الحوار وضيع جدا ويدل على مستوى التربية ودى مش اول مرة منك
    و أنت أدللت على مستوى تربيتك من ردك الأخير. الأخ المسلم لا يفضح أخاه المسلم مهما كانت الضروف.
    الله يهديك لم يحبه و يرضاه.

عضو برونزي

إبراهيم, انا قرات كلامك كويس جدا, اكتر من مرة فى الحقيقة, انت سببت لنفسك كل ده بطريقة رد سيئة من الأول, بخصوص الادارى واللى بيحصل جواه كان فى مثال لطيف جدا سمعته مرة من واحد كبير يعنى , انه اللى بيحصل فى ادارى اى منتدى او حتى كلام فى شركات كبيرة - انت راجل كبير سنا وفاهم كلامى كويس , بيكون شبه اللى بيحصل ما بين رجل وزوجته فى غرف النوم , اللى يطلع اللى بيحصل ما بينهم , أكيد انت فاهم يبقى ايه , مش مشكلتك نهائيا وانا اسف انك اضطريتنى اقول كده انك تتكلم على فريق المراجعات, حكلمك سريعا فى النقطة دى:

1 - مش شغلك نهائيا بنجيب ايه منين وازاى , Mind your business , انا اسف انى بتكلم كده لكن انت عايز رد يكون كده من أسلوبك فى الحوار, انا مش حتكلم على جوهرى لكنى حتكلم على نقاشك انت على فريق انت حرفيا تجهل أموره ماشية ازاى, بتجهل مصدر دخله, بتجهل كل حاجة عنه, حتى لو انت تملك معلومات ما انا عارف انت شخص ذكي, قيمتها ماتت مع الوقت, مش كل حاجة انت شفتها تقوم مصدقها , عندك حاجة تحب تقولها , قول!

1 - بخصوص التعليق التقني على المراجعات, أحب فعلا اشوف نقاش حد معانا على طريقة المراجعة بشكل حضارى او كويس, حتى لو احنا سيئين للدرجة , كل شركة حتفضل تبعت لنا؟ فكر شوية فى الكلام قبل ما تقوله واوزنه , كلامك كله متناقض وشكله طفولى جدا, حتى الراجل اللى سرب وحاول يوقع الدنيا فى بعضها , أثبت للناس كلها انه فى مستويات اخرى من ال....., أقولك , بلاش كلام فى الحتة دى مش موضوعنا, تقنيا لو حد يملك كلام ضد الفريق , يقول , سيبك من الخرافات اللى ماشية بألها فترة :D , أى شخص بيحترم نفسه مش بيسيب حاجة والا قدر المستطاع بيتقنها ومرة انت سألتنى السؤال ده لو انت فاكر, انا ايه يضمن لى حيادية مراجعتكم , قالت لك وقتها اثبت انى غلط وقتها انت حققت مكسبين , اثبت صحة وجهة نظرك! انت راجل تمام! واثبت انى غير جدير بمكانى فى شغلى , برافو , اى حاجة عكس ذلك Big Fart , إلي هنا واى كلام ضد الفريق حيتقلب ضد المتكلم بيه, ونفس نصيحة احمد اللى انت قلتها له حقولها لك وعيب لما شخص كبير زيك ينساها رغم انك قلتها من شوية فوق "مش كل شخص يقول لك كلمة تصدقه" , واضح انه فى حد كلمك كويس جدا وشحنك تمام , انا مش حدخل فى نفسك واعرف ما فيها , مش أسلوبى للأسف وميصحش, لكن عموما You are old enough.

أنت سببت لنفسك كل ما سبق من ردود , ومتقولش كلامى كنت لا اقصد بيه 1 2 3 , ردك كان قمة فى الاستفزاز لأى شخص, احب اهنيك على نجاح طريقك , وللمرة التانية you brought this on yourself, داخل تقول انا لا اقصد التقليل ولا اقصد حاجة , راجع ردك يا ابراهيم وحط نفسك اضعف الايمان مكان صاحب الموضوع, سيبك انه انت اساسا مش بتخش المكان خلاص هنا , انت قررت تمشى , داخل بس ترمى رد اقرب للبصاق وماشى , انا تعجبت شوية من طريقتك لأنك شخص كبير سنا مش تطلع منك حركة مشابهة , لكنك عملتها, well done.

متزودش الطين بلة وتستمر فى الكلام على فريق المراجعات, كلامك اشبه بالنحيب على حاجة انت بتقول ملكش فيها فائدة, بس داخل بتقول انا بوضح 1 2 3, فى حين لا تملك دليل واضح, متاخدش كلامى بشكل عدوانى , no offense , انت تصرفت تصرف طفولى جدا , متلمش الا نفسك,

لو تحب ترد على او تناقشنى او تكلم اى حد فى اى حاجة , على الخاص, هنا وانتهى النقاش على العام تماما, تحب تعمل موضوع ادارى او تراسل شخص ما مش مشكلة, لكن هنا وانتهى النقاش واعتقد انت اول شخص مدين لنواف باعتذار لأنه شكل الموضوع باظ بسبب ردك.

نواف, شوف تحب الردود يحصل لها ايه وبلغنى على الخاص لو امكن.

شكرا.

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HuLkY مشاهدة المشاركة

نواف, شوف تحب الردود يحصل لها ايه وبلغنى على الخاص لو امكن.

شكرا.
    ممكن خدمه انا عايز اعرف رد استاذ ابراهيم علي كلامي لو سمحت الردرود ما تتحزفشي :mad:

عضو فضي الصورة الرمزية Danteroid

الردرود :mad:
    :D

تقييم

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dante007 مشاهدة المشاركة
    :D

تقييم
    وده من ايه يابني حضرتك داخل تهزر مثلا غلطه في سرعة الكتابه

عضو فضي الصورة الرمزية Danteroid

وده من ايه يابني حضرتك داخل تهزر مثلا
    الرد عجبني فمن حقي اقيمه عادي يعني مفهاش حاجه دي

صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة

المفضلات