صفحة 1 من 4 1 2 3 4 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 47

الموضوع: شرح Exchange 2010 sp1 and sp2

  1. #1
    مخالف للقوانين
    تاريخ التسجيل
    Oct 2010
    المشاركات
    6
    معدل تقييم المستوى
    0

    فيديوهات شرح Exchange 2010 SP2 بالكامل (صوت وصورة نقية جدا)



    اخوتى الاعزاء اليكم شرح فيديوهات الExchange 2010 SP2 بالكامل، وهذا من خلال فيديوهات بدرجة نقاء عالية من حيث الصوت والصورة وفيها شرح جميع مواضيع الاكستشنج من خلال حالات عملية

    فى حالة اى سؤال او استفسار عن الفيديوهات او اسئلة خارجية برجاء مكالمتى على
    01222197292
    01011344524



    لقد رفعت جميع ملفات الاكستشنج على ميديا فير وتكرم احد الزملاء بخرق الموقع وحذف الملفات ... جزاة الله كل خير
    برجاء الدخول على اليوتيوب وكتابة Haytham SHaraf Exchange
    سوف تجد كل الملفات كاملة وباذن الله سوف ارفع الفيديوهات على موقع ثانى

    Haytham Sharaf
    haytham.sharaf@hotmail.com
    www.haythamsharaf.com
    01222197292


    Password haythamsharaf

    باذن الله اول دورة تدريبية تبدا يوم 9 يونيو 2013 وخاصة Exchange 2013 وهى 3 ايام اسبوعياً وسعر الدورة للفرد 500 جنية وستكون فى منطقة مدينة نصر عمارات الفردوس بجوار نادى السكة الحديد
    والدورة الثانية تبدأ يوم 10 يونيو 2013 وخاصة Windows Server 2012 وهى ايضا 3 ايام اسبوعيا وسيتم تقسيمها الى 4 دورات هم:
    Windows Server 2012 Deployment
    Windows Server 2012 Active Directory
    Windows Server 2012 Network Infrastructure
    Windows Server 2012 Advanced Services

    وسيكون سعر كل دورة منهم 500 جنية، وسيتم البدأ باول دورة يوم 10 يونيو Windows Server 2012 Deployment ، ويمكن ان تختار الدورة التى تفيدك بغير التقيد بالبرنامج ككل

    شكراً

    م. هيثم شرف
    haytham.sharaf@hotmail.com
    01222197292
    01011344524
    التعديل الأخير تم بواسطة haytham.sharaf ; 12-05-2013 الساعة 09:36 سبب آخر: تغيير عنوان

  2. #2
    عضو ذهبي
    تاريخ التسجيل
    Mar 2009
    المشاركات
    1,756
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    15

    رد: شرح Exchange 2010 sp1 and sp2

    رائع يا بشمهندس
    اسلوب ممتاز فى الشرح
    ربنا يجزيك كل خير
    ياريت لو عندك شرح عربى لل Data Protection Manager 2010
    علشان محتاجه ضرورى وبقالى فترة بدور عليه وفى حاجات وقفه معايه مش عارفه من الكتاب
    [CENTER]
    [B][URL="http://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=374583&p=2701104#post2701104"] [/URL][/B][/CENTER]
    [CENTER][B][/B][/CENTER]
    [CENTER][B][URL="http://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=374583&p=2701104#post2701104"]مراجعة للشاشة الرائعة

    [/URL][/B][/CENTER]
    [CENTER][B][URL="http://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=374583&p=2701104#post2701104"]Samsung SyncMaster S24B750V Series 7 [/URL][/B]

    [/CENTER]

  3. #3
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Mar 2006
    المشاركات
    125
    الدولة: Saudi Arabia
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: شرح Exchange 2010 sp1 and sp2

    جزاك ربي كل الخير وبارك فيك
    حسبي الله لا اله الا هو علية توكلت وهو رب العرش العظيم

  4. #4
    عضو
    تاريخ التسجيل
    May 2008
    المشاركات
    41
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: شرح Exchange 2010 sp1 and sp2

    انا بعمل داونلوود للينكات .. ربنا يجزيك خير

  5. #5
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Nov 2008
    المشاركات
    23
    الدولة: Saudi Arabia
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: شرح Exchange 2010 sp1 and sp2

    جزاك الله كل خير و يبارك فيك ان شاء الله ,, والله انا بقالي زمن دايخ على شرح اكستشينج 2010

    شرحك رائع يا بشمهندس هيثم ... شكرا ليك مرة تانية

    اتمنى حضرتك ما تتأخرش علينا بس .... ربنا يجعله في ميزان حسناتك ان شاء الله

  6. #6
    عضو ذهبي
    تاريخ التسجيل
    Mar 2009
    المشاركات
    1,756
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    15

    رد: شرح Exchange 2010 sp1 and sp2

    للاسف الشرح مش هيكمل لان الاخ haytham.sharaf
    منزل الشرح لمجرد الدعايه زى ناس كتير هنا
    [CENTER]
    [B][URL="http://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=374583&p=2701104#post2701104"] [/URL][/B][/CENTER]
    [CENTER][B][/B][/CENTER]
    [CENTER][B][URL="http://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=374583&p=2701104#post2701104"]مراجعة للشاشة الرائعة

    [/URL][/B][/CENTER]
    [CENTER][B][URL="http://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=374583&p=2701104#post2701104"]Samsung SyncMaster S24B750V Series 7 [/URL][/B]

    [/CENTER]

  7. #7
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Mar 2011
    المشاركات
    73
    الدولة: Burkina Faso
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: شرح Exchange 2010 sp1 and sp2

    هل كورس كامل؟؟

  8. #8
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Mar 2011
    المشاركات
    73
    الدولة: Burkina Faso
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: شرح Exchange 2010 sp1 and sp2

    هل هذا شرح كامل ام ناقص

    ارجوا الافادة

  9. #9
    عضوية جديدة
    تاريخ التسجيل
    Mar 2009
    المشاركات
    87
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: شرح Exchange 2010 sp1 and sp2

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ellassy مشاهدة المشاركة
    للاسف الشرح مش هيكمل لان الاخ haytham.sharaf
    منزل الشرح لمجرد الدعايه زى ناس كتير هنا
    متظلمش الراجل هو قال استنو بقية الفديوهات وقال كمان فى فيديوهات ال TMG احنا ممكن نصبر علية علشان اكيد بياخد وقت فى تحضير الفديوهات

  10. #10
    عضو ذهبي
    تاريخ التسجيل
    Mar 2009
    المشاركات
    1,756
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    15

    رد: شرح Exchange 2010 sp1 and sp2

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة masoud_samir مشاهدة المشاركة
    متظلمش الراجل هو قال استنو بقية الفديوهات وقال كمان فى فيديوهات ال TMG احنا ممكن نصبر علية علشان اكيد بياخد وقت فى تحضير الفديوهات
    شكلك جديد فى المنتدى

    اولا البشمهندس هيثم كتر الف خيره على الفيديوهات اللى رفعها وجزاها الله كل خير
    بس انا بقول رأى فى الموضوع بصراحة والكلام ده مش من فراغ لان ده مش اول مرة حضرتك تعملها
    فى موضوع قديم برضه حضرتك نزلت برضه 3 فيديوهات والكورس مكملش
    http://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=218530

    حضرتك مش لوحدك اللى بتعمل كده وده مش عيب على فكره
    انا قلت ان الكورس بهدف الدعايه علشان محديش من الاعضاء الجداد فى المنتدى يفضل منتظر على الفاضى
    [CENTER]
    [B][URL="http://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=374583&p=2701104#post2701104"] [/URL][/B][/CENTER]
    [CENTER][B][/B][/CENTER]
    [CENTER][B][URL="http://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=374583&p=2701104#post2701104"]مراجعة للشاشة الرائعة

    [/URL][/B][/CENTER]
    [CENTER][B][URL="http://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=374583&p=2701104#post2701104"]Samsung SyncMaster S24B750V Series 7 [/URL][/B]

    [/CENTER]

  11. #11
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Mar 2009
    المشاركات
    429
    الدولة: Saudi Arabia
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: شرح Exchange 2010 sp1 and sp2

    بانتظار باقي الفيديوهات

    شرح مميز

  12. #12
    عضو الصورة الرمزية ahd_abdelwahed
    تاريخ التسجيل
    Aug 2009
    المشاركات
    147
    معدل تقييم المستوى
    0

    Angry رد: شرح Exchange 2010 sp1 and sp2

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ellassy مشاهدة المشاركة
    للاسف الشرح مش هيكمل لان الاخ haytham.sharaf
    منزل الشرح لمجرد الدعايه زى ناس كتير هنا
    على فكرة انا شخصيا حضرت كورسات قبل كدا للمهندس هيثم وهوة شخصية محترمة جدا وبكلمو علطول بيساعدنى فى حل مشاكل وهوة مضغوط جدا جدا ووقتة ضيق جدا ... فبلاش ظن السوء (قل خيراً أو اصمت)

  13. #13
    عضو الصورة الرمزية Captain Tifa
    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    المشاركات
    526
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    9

    رد: شرح Exchange 2010 sp1 and sp2

    علي رأي المثل advertising advertising advertising
    Cisco : CCNA
    Microsoft : MCTS & MCITP Enterprise Administrator on Windows Server

    عَنْ أبي هُريرةَ ، رضي اللَّه عنْهُ قالَ : قالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلّى اللهُ عَلَيْهِ وسَلَّم : « كَلِمتَانِ خَفِيفَتَانِ عَلى اللِّسانِ ، ثَقيِلَتانِ في المِيزَانِ ، حَبِيبَتَانِ إلى الرَّحْمنِ : سُبْحان اللَّهِ وَبِحَمْدِهِ، سُبحانَ اللَّه العظيمِ »

  14. #14
    عضوية جديدة
    تاريخ التسجيل
    Mar 2011
    المشاركات
    2
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: شرح Exchange 2010 sp1 and sp2

    شكرا كثيرا

  15. #15
    عضو الصورة الرمزية eng_ehab_it
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    المشاركات
    55
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: شرح Exchange 2010 sp1 and sp2



    رائع بارك الله فيك كما تعودنا منك يا بشمهندس

صفحة 1 من 4 1 2 3 4 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. شرح sharepoint 2010 & TMG 2010 & Exchange 2010 عربى
    بواسطة menaplus في المنتدى منتدى الشهادات العام
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 03-03-2013, 15:29
  2. Migration من Exchange Server 2003 إلى Exchange Server 2010 المهندس محمد ثروت الجزار
    بواسطة eng_server2003 في المنتدى منتدى الشهادات العام
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 05-09-2012, 15:52
  3. افتراضي مساعدة في Upgrade Exchange 2003 to Exchange 2010
    بواسطة Maher_J في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 02-04-2012, 19:54
  4. Exchange Server 2010 Ignite Workshop (Advanced Exchange Server 2010) (40 Hours)(2000
    بواسطة Marc_kamel في المنتدى منتدى الشهادات العام
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 03-01-2012, 13:49
  5. شرح طريقة التحديث من Exchange 2007 الى Exchange 2010
    بواسطة daghash في المنتدى منتدى الشهادات العام
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 15-11-2011, 22:27

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •