النتائج 1 إلى 3 من 3

الموضوع: استفسار و طلب شرح بخصوص Leech Pack

عضو الصورة الرمزية Am|r

Question استفسار و طلب شرح بخصوص Leech Pack

الحقيقه انا عاوز شرح بسيط للـ Leech Pack لانى مش فاهم منه اى حاجه انا كنت بستخدم Userenity و كان كل حاجه تمام لحد ما فى وقت لقيت ان مقيش و لا Peers بيظهر و بالتالى مفيش Fake upload ( لانى عامل خاصيه لا يوجد رفع وهمى اذا لم يكن هناك على الاثل 1 peers ) و استخدمت بعد كده Vuze بس للاسف بستخدمه قليل جدا بعد ان لاحظت كثيرين يقولو انه يتم كشفه من التراكرات و لا يتم اظهار قيمه Fake Share Ratio ( تفضل ثابته او عليها علامه ما لا نهايه ) بعد اكتمال التحميل او عند عمل Cross Seeding و بالتالى لا اعلم وصل لحد كام فى ratio ... و بعد الاستفسار ناس كتير نصحتنى بالـ Leech Pack بس بعد ما حملته مش فاهم منه اى حاجه ... و ايه الافضل انى استخدمه فى كل الخصائص الى امامى دى و هل لو انا حملت تورنت مثلا بالـ Multi-11x.exe و انتهى التحميل و سيبو بيعمل رفع وهمى و بعد كده فتحت No Complete_No Report_Seeder.exe هل الملف ده بعد ما كان بيستخدم مميزات الMulti-11x هيستخدم بدلها مميزات no complete no report sedder و هل ده ممكن يخلي التراكر يكشفنى ؟

اسف على القصه الطويله دى
    دمتم بخير ,,
    الصور المرفقة الصور المرفقة

عضو برونزي

رد: استفسار و طلب شرح بخصوص Leech Pack

هلا اخي

بالنسبة للبرنامج انا ما استخدمته في الغش وممكن اقولك انه ما ينصح فيه اذا ما عندك خبرة كافية لانه ممكن يسببك مشاكل اكثر من اي برنامج اخر

هو بالاصل يعتمد على ضرب للي انت رفعته بعدد معين 5-8-11 وبيعطي التراكر هذه النسبة

وانت لازم الاول تنزل البرنامج للي هو oringal وتثبته بعدين تختار 5-8-11 وتبدء تحط الملفات وبتلاقي داخل البرنامج كلام عن SBI للي هم صنعوه (معدل)

العيب في البرنامج انه كل الملفات لازم تعمل fake upload يعني ما مثل البرامج الثانية ولذلك لازم تحط برنامج ثاني عشان تحمل منه من المواقع ثانية (waffles-what)

انا ما انصحك فيه في برامج احسن واسهل وعلى حسب معلوماتي انه اشتغل تمام بالايبي ولكن المواقع ثانية كشفته بسهولة مثل الوافلز

والخيار لك في نهاية لو عاوز تجرب انت حر ولكن انصحك انك تجرب على الاكوانت ما محتاجه ولاتكون رابطه باميل للاكوانتات الثانية عشان ما يتسبب بضرر

بالتوفيق لك
    [CENTER][FONT=tahoma][/FONT]​[/CENTER]

عضو الصورة الرمزية Am|r

رد: استفسار و طلب شرح بخصوص Leech Pack

شكرا لك على المعلومات المفيده ... و فى انتظار باقى الاراء