النتائج 1 إلى 4 من 4

الموضوع: كروت الستالايت والقنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــوات المشفرة

العرض المتطور

المشاركة السابقة المشاركة السابقة   المشاركة التالية المشاركة التالية
    عضوية جديدة

كروت الستالايت والقنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــوات المشفرة

السلام عليكم ..شباب اتمني منكم الاهتمام برسالتي لان مش عارف حاجه خالص..انا نفسي اتفرج علي قنوات الجزيرة المشفرة مجانا طبعا وخاصة دوري ابطال اوربا وكاس الامم الاوربية القادم انا عندي كمبيوتر وانترنت يو اس بي مودم موبينيل بدفع له عشرة جنيه في الشهر طبعا السرعه 64 ك ب..انا سمعت بحاجه اسمها الشرينج ..ايه المطلوب مني عشان اشغل القنوات المشفرة مجانا يعني مثلا اشتري كارت ستالايت ولو هشتري ياريت يكون كارت رخيص يعني لا يزيد عن 200ج ..وهحتاج ايه مع الكارت وشكرا لكم مقدما..ر

مشرف سابق الصورة الرمزية أبو قصي

رد: كروت الستالايت والقنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــوات الم

وعليكم السلام أخي الكريم

بإمكانك تنزيل وتنصيب برنامج يعرف بإسم MDBox سيرفر العرب واليك الرابط:

https://mdbox.tv/vb/showthread.php?t=284

عضو ذهبي

رد: كروت الستالايت والقنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــوات الم

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة crasha مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ..شباب اتمني منكم الاهتمام برسالتي لان مش عارف حاجه خالص..انا نفسي اتفرج علي قنوات الجزيرة المشفرة مجانا طبعا وخاصة دوري ابطال اوربا وكاس الامم الاوربية القادم انا عندي كمبيوتر وانترنت يو اس بي مودم موبينيل بدفع له عشرة جنيه في الشهر طبعا السرعه 64 ك ب..انا سمعت بحاجه اسمها الشرينج ..ايه المطلوب مني عشان اشغل القنوات المشفرة مجانا يعني مثلا اشتري كارت ستالايت ولو هشتري ياريت يكون كارت رخيص يعني لا يزيد عن 200ج ..وهحتاج ايه مع الكارت وشكرا لكم مقدما..ر

يلنسبة للقنوات المشفرة اخي فقبل كل شيء يجب عليك معرفة انك بحاجه الى اشتراك في سيرفرات شيرنج تكون سريعه و ثابته و صحيح ان هنالك سيرفرات مجانيه ولاكنها لا تؤدي الغرض لان بيانتها تتغير كثيرا و كثير من الاحيان تتغير في وسط المباراه و تعاني من اجل تن تجد سيرفراخر مجاني فهية قصه متعبة فعلا

وعليكم السلام أخي الكريم

بإمكانك تنزيل وتنصيب برنامج يعرف بإسم MDBox سيرفر العرب واليك الرابط:

https://mdbox.tv/vb/showthread.php?t=284
    لن يفيده اخي لانه يجب عليه الاشتراك لكي يعمل معه

مشرف سابق الصورة الرمزية أبو قصي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mask_of_fear مشاهدة المشاركة

لن يفيده اخي لانه يجب عليه الاشتراك لكي يعمل معه
    أخي انا استخدم البرنامج دون اشتراك وأتابع المباريات جميعها

صحيح انها طريقه غير فعاله 100% حيث تحدث تقطيعات اثناء المباراه

ولكن على الاقل بإمكاني مشاهدة 95% منها على الاقل.

المفضلات