النتائج 1 إلى 6 من 6

الموضوع: كرص مهندس محمود سرحان

عضوية جديدة

كرص مهندس محمود سرحان

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    كنت عاوز اخذ رايكوا كرص MCITP عند مهندس محمود سرحان
    انا عندى شرح الكرص لانوا هوا بيسجل وقت الشرح وربنا يباركله

وكنت عاوز اخذ الكرص وسالت فى المنتدى وناس شكرتلى كتير فيه وكذلك مهندس احمد سرحان
    انا متررد بصراحه مش عارف اخذ الكرص فين بمستوى كويس
    ومش مهم الفلوس لان مهندس محمود على لى وصلى انوا بيشرح على بروجكتور وبيكون العدد كتير
    ايه رايكوا هل فى افضل ومش مهم الفلوس

انا بالفعل رحت محاضر للمهندس محمود ولقيت نفس الشرح فى الفديوهات ناس بتقولى يبقى ذاكره من الفديوهات
    وناس بتقولى شوف مكان تانى وناس بتقولى ايه المشكه اخذه هيلزمنى اروح الكرص عشان الكسل
    التعديل الأخير تم بواسطة Esam.Mosaad ; 08-05-2012 الساعة 09:48

عضو

رد: كرص مهندس محمود سرحان

انت لو عندك فرصة تاخد الكورس عمليا مع المهندس محمود احسن من مشاهدة الفيديو اعتقد بكون عشان تتجاوب مع الشرح في الحاجة المش فاهمها بالتوفيق.

عضو

انا ذاكر ت الكورس من فيديوهات المهندس محمود
    وان كنت بفضل تاخدالكورس عند سنتر بيشرح من موك افضل حتى تكون المعلومات اكبر وتبقى متميز عن غيرك وهتعرف هل المنهج مشروح بالكامل ولا لا لانه ماشي بتسلسل كتاب ..لان المهندس محمود بيركز على الحاجات العملية فى الشغل وفي حاجات مش بيشرحها غير انه بيشرح عن طريق العملي مبيشرحش من موك وقليل لما يشرح على الصبورة

لو عايز نصيحتي :
    1- لو هتقدر تذاكر فى البيت حمل فيديوهات محمود سرحان وفيديوهات مؤمن هاني وذاكر منهم + تذاكر من الكتاب وممكن تستعين فالفيديو الاجنبي
    2-لو حاسس انك مش هتكمل فى البيت وتيجى عند مرحلة وتوقف مذاكرة ابقى خد الكورس في سنتر بالمواصفات الى قلتلك عليها وتسال عن المكان قبل ماتاخد فيه من شخص درس فيه
    وبالتوفيق
    التعديل الأخير تم بواسطة e_amr ; 08-05-2012 الساعة 23:28

عضوية جديدة

انا ذاكر ت الكورس من فيديوهات المهندس محمود
    وان كنت بفضل تاخدالكورس عند سنتر بيشرح من موك افضل حتى تكون المعلومات اكبر وتبقى متميز عن غيرك وهتعرف هل المنهج مشروح بالكامل ولا لا لانه ماشي بتسلسل كتاب ..لان المهندس محمود بيركز على الحاجات العملية فى الشغل وفي حاجات مش بيشرحها غير انه بيشرح عن طريق العملي مبيشرحش من موك وقليل لما يشرح على الصبورة

لو عايز نصيحتي :
    1- لو هتقدر تذاكر فى البيت حمل فيديوهات محمود سرحان وفيديوهات مؤمن هاني وذاكر منهم + تذاكر من الكتاب وممكن تستعين فالفيديو الاجنبي
    2-لو حاسس انك مش هتكمل فى البيت وتيجى عند مرحلة وتوقف مذاكرة ابقى خد الكورس في سنتر بالمواصفات الى قلتلك عليها وتسال عن المكان قبل ماتاخد فيه من شخص درس فيه
    وبالتوفيق
    كلام جميل جدا وربنا يباركلك فين بقى السنتر الى بيطبق الكلام ده ويكون موثوق فيه واسعاره مش عاليه

عضو

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Esam.Mosaad مشاهدة المشاركة
    كلام جميل جدا وربنا يباركلك فين بقى السنتر الى بيطبق الكلام ده ويكون موثوق فيه واسعاره مش عاليه
    بصراحة لو هتدور على سنتر بالمواصفات الى انا قلت عليها هيبقى غالى والمدة بتبقى اطول
    انا معرفش بصراحة فين بالزبط
    بس تقريبا كمبيوتيك و نيوهرايزون..روح هناك واسالهم الاسئلة الى قلتلك عليها واسم المدرب مين وكدة
    وربنا يوفقك

عضوية جديدة

صيحة منى اهم حاجه فى الشرح الجزء العملى او الصور و الكلام ده ملهوش اى لازمه غير ان الانستركتر بيشرح عليه كلام الموضوع بدون تفاصيل و ده بيحصل فى كل السنتر و معظمهم مذاكر من فديوهات تانية انا اخذت كورس فى سنتر فى مدينة نصر و الانستركتر كان مش فاهم حاجه وخلصت الكورس و انا مش فاهم و كان بيشرح بالصور و من الموك و لما شفت كورس المهندس احمد سرحان و من بعده العبقرى المربى محمود سرحان فرق معايا جدا جدا نصيحة منى اهتم بالجانب العملى و ده لو لفيت مصر كلها و العالم العربى مش هتلاقى حد زى الاخوين سرحان

المفضلات