النتائج 1 إلى 3 من 3

الموضوع: مصييييييييييييييييييييييييبة ألحقوني اي جماعة تحويشة 10 سنين من الديتا راحت

عضو

مصييييييييييييييييييييييييبة ألحقوني اي جماعة تحويشة 10 سنين من الديتا راحت

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

انا عندي هارد 750 كان عندي فيه برتيشن Unlocated تمام فأخدت منه مساحة وحتطها فالسي و الباقي في برتيشن تاني المهم عملت الحوار ده كله ببرنامج Partition Wizard Professional Edition تمام فالمهم لقيت فيه جزء من المساحة راح السي و الباقي زي ما هو المهم سبت الجهاز على كده و كنت بألعب بتل فجأءة حصل فريز فاللعبة فرسترت و جيت دخلت على My Computer ملقتش غير السي بس و المهم دخلت البرنامج تاني لقيت باقي المساحة كلها Unlocated أرجوكم يا جماعة ألحقوني انا والله مش عارف أعمل أيه فيه داتا كتير قوي مش حأعرف أجيبها تاني و فيه كوسات بتاعتي وشغلى كله عليه أرجوكم اللي يعرف الحل يقوللي

عضو

رد: مصييييييييييييييييييييييييبة ألحقوني اي جماعة تحويشة 10 سنين من الديتا راحت

75 مشاهدة و ولا مشاركة ! عموما الحمد لله تم حل المشكلة و أستعادة البرتيشنات بالداتا اللي عليها

عضو

رد: مصييييييييييييييييييييييييبة ألحقوني اي جماعة تحويشة 10 سنين من الديتا راحت

لازم يكون عندك هارد تاني فارغ بنفس المساحه واقلع من خلاله واستخدم برنامج easeus data recovery

,لا داعي للعبث بالهارد التالف ولا تنسخ اي شيء عليه او تستخدمه حتي في الاقلاع حتي تسترجع كامل الداتا

وارفق صوره له من اداره الاقراص واطمئن واصبر ولا تنزعج وقل الحمد لله اولا واخيرا
    التعديل الأخير تم بواسطة tamer13 ; 15-05-2012 الساعة 01:42

المفضلات