النتائج 1 إلى 4 من 4

الموضوع: Your brother from Sweden need your help

  1. #1
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Jan 2006
    المشاركات
    2
    معدل تقييم المستوى
    0

    Your brother from Sweden need your help



    Salam brothers,
    I am Aarabic living in Sweden.
    I am sorry I don't have Arabic keyboard.

    I want to buy laptop:
    olease I need your advice....

    please open the link below:

    http://www.savastore.com/info/produc...pid=45&tid=225

    please give me your comments.....

    Its price in Sweden equal about 2500 Saudi Riyal

    The price is good for my budget...... please give me detailed comments on the processor and other specifications


    Thank you

    Hani

  2. #2
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Jan 2006
    المشاركات
    2
    معدل تقييم المستوى
    0

    مشاركة: Your brother from Sweden need your help

    Please if the link is not working,,,, this is the laptop:

    Amilo Pro V2030 CelM 1.5GHz 256MB 40GB 15" XPH

    Main Features
    Product Description Fujitsu Siemens AMILO Pro V2030 Edition - Celeron M 370 1.5 GHz - 15" TFT

    Dimensions (WxDxH) 33.2 cm x 27.6 cm x 3.9 cm

    Weight 2.6 kg

    Localisation United Kingdom

    System Type Notebook

    Built-in Devices Stereo speakers, wireless LAN aerial

    Processor Intel Celeron M 370 1.5 GHz

    Cache Memory 1 MB - L2 Cache

    RAM 256 MB (installed) / 2 GB (max) - DDR II SDRAM - 533 MHz

    Hard Drive 40 GB - Serial ATA-150 - 5400 rpm

    Optical Storage CD-RW / DVD-ROM combo - integrated

    Display 15" TFT active matrix XGA (1024 x 76

    Graphics Controller VIA UniChrome Pro VN800

    Audio Output Sound card

    Telecom Fax / modem - 56 Kbps

    Networking Network adapter - Ethernet, Fast Ethernet, IEEE 802.11b, IEEE 802.11g

    Input Device Keyboard, touchpad

    Power AC 120/230 V ( 50/60 Hz )

    Battery Lithium Ion

    Run Time (Up To) 1 hour(s)

    Operating System Microsoft Windows XP Home Edition

  3. #3
    عضو الصورة الرمزية elpasha009
    تاريخ التسجيل
    Jun 2004
    المشاركات
    898
    معدل تقييم المستوى
    0

    مشاركة: Your brother from Sweden need your help

    اخي لو الجهاز للأستخدام العادي أي الكتابة وتصفح الانترنت فهو جيد وسعره ايضا جيد.
    لكن لو استخدماتك فيها جرافيك أو العاب فلا تشتريه.

  4. #4
    عضو بلاتيني
    تاريخ التسجيل
    Jun 2002
    المشاركات
    8,539
    الدولة: Jordan
    معدل تقييم المستوى
    24

    مشاركة: Your brother from Sweden need your help



    كما يقول المثل
    You get what you pay for.
    كما ذكر الأخ , وفي جميع الأحوال أنت بحاجة لزيادة الرام ل512 ميجا .. خصوصا مع ويندوز القادم ..
    بصراحة سعره رائع مقابل الأداء والمزايا ...
    Athlon64 X2 4000+ @2.88GHz // Biostar TA690G AM2 // DDR2-800 3GB // Geforce 8600GT // Audigy2 ZS // FSP Forton 400W
    Vista Home SP1

المواضيع المتشابهه

  1. ارجوكم حل هذه المشكلة brother in arms
    بواسطة bisotiger في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 23-05-2013, 21:36
  2. لدي مشكلة بتعريف طابعة من نوع Brother pt-9500pc
    بواسطة sandy watan في المنتدى السوفتوير العام
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 21-04-2012, 07:45
  3. مشكلة في لعبة Brother In Arms
    بواسطة abada_anwar في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 19-03-2011, 23:59
  4. محتاج شرح لبرنامج BIG BROTHER
    بواسطة winter16yi في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 07-07-2010, 12:07
  5. طلب تعريف طابعه brother DCP-165C على الوندوز السابع
    بواسطة ماناسيكم 99 في المنتدى السوفتوير العام
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 07-06-2010, 13:01

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •