النتائج 1 إلى 9 من 9

الموضوع: iphone 4 16g مفتوح رسمى كالجديد تماما بلعلبة و الملحقات

  1. #1
    عضو الصورة الرمزية net_cruiser
    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    المشاركات
    230
    معدل تقييم المستوى
    9

    Smile iphone 4 16g مفتوح رسمى كالجديد تماما بلعلبة و الملحقات



    السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
    اسم السلعة / iphone 4 16g international
    الماركة أو الموديل / MC603B/A
    المواصفات / http://www.gsmarena.com/apple_iphone_4-3275.php
    المتعلقات / العلبة بالسريال نمبر بالملحقات الاصلية الشاحن الثلاثى و السماعة لم تستخدم و كابل الايتيونز فقط تم استخدامه
    الظهر و الشاشة بلزقة حماية clear coat الشهيرة و ثمنها فقط 20 دولار

    الحالة / يمكن بيعه كأنه جديد مفهوش الهوا و الصور و المعاينة خير دليل
    الضمان / لا يوجد وراد انجلترا
    المكان / السويس و يمكن الشحن بواسطة ميدل ايست
    السعر / 2799
    التليفون / 01009989436















    الصور المرفقة الصور المرفقة

    وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ (5)وَنُمَكِّنَ لَهُمْ فِي الْأَرْضِ وَنُرِيَ فِرْعَوْنَ وَهَامَانَ وَجُنُودَهُمَا مِنْهُمْ مَا كَانُوا يَحْذَرُونَ


  2. #2
    عضو الصورة الرمزية net_cruiser
    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    المشاركات
    230
    معدل تقييم المستوى
    9

    رد: iphone 4 16g مفتوح رسمى كالجديد تماما بلعلبة و الملحقات

    uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup

    وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ (5)وَنُمَكِّنَ لَهُمْ فِي الْأَرْضِ وَنُرِيَ فِرْعَوْنَ وَهَامَانَ وَجُنُودَهُمَا مِنْهُمْ مَا كَانُوا يَحْذَرُونَ


  3. #3
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Aug 2010
    المشاركات
    186
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    8

    رد: iphone 4 16g مفتوح رسمى كالجديد تماما بلعلبة و الملحقات

    لو في سعر نهائي عند حضرتك ياريت تبعتوا علي الخاص

  4. #4
    عضو الصورة الرمزية net_cruiser
    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    المشاركات
    230
    معدل تقييم المستوى
    9

    رد: iphone 4 16g مفتوح رسمى كالجديد تماما بلعلبة و الملحقات

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alaa_hassan مشاهدة المشاركة
    لو في سعر نهائي عند حضرتك ياريت تبعتوا علي الخاص
    تم الرد على الخاص

    وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ (5)وَنُمَكِّنَ لَهُمْ فِي الْأَرْضِ وَنُرِيَ فِرْعَوْنَ وَهَامَانَ وَجُنُودَهُمَا مِنْهُمْ مَا كَانُوا يَحْذَرُونَ


  5. #5
    عضو الصورة الرمزية net_cruiser
    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    المشاركات
    230
    معدل تقييم المستوى
    9

    رد: iphone 4 16g مفتوح رسمى كالجديد تماما بلعلبة و الملحقات

    سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
    احتمال غدا او بعد غد اكون بالقاهرة ان شاء الله
    التعديل الأخير تم بواسطة net_cruiser ; 20-06-2012 الساعة 16:47

    وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ (5)وَنُمَكِّنَ لَهُمْ فِي الْأَرْضِ وَنُرِيَ فِرْعَوْنَ وَهَامَانَ وَجُنُودَهُمَا مِنْهُمْ مَا كَانُوا يَحْذَرُونَ


  6. #6
    عضو الصورة الرمزية net_cruiser
    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    المشاركات
    230
    معدل تقييم المستوى
    9

    رد: iphone 4 16g مفتوح رسمى كالجديد تماما بلعلبة و الملحقات

    uuuuuuuuuuuuuuuuuuuup

    وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ (5)وَنُمَكِّنَ لَهُمْ فِي الْأَرْضِ وَنُرِيَ فِرْعَوْنَ وَهَامَانَ وَجُنُودَهُمَا مِنْهُمْ مَا كَانُوا يَحْذَرُونَ


  7. #7
    عضو الصورة الرمزية net_cruiser
    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    المشاركات
    230
    معدل تقييم المستوى
    9

    رد: iphone 4 16g مفتوح رسمى كالجديد تماما بلعلبة و الملحقات

    تم البيع الحمد لله

    وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ (5)وَنُمَكِّنَ لَهُمْ فِي الْأَرْضِ وَنُرِيَ فِرْعَوْنَ وَهَامَانَ وَجُنُودَهُمَا مِنْهُمْ مَا كَانُوا يَحْذَرُونَ


  8. #8
    عضوية جديدة
    تاريخ التسجيل
    Jun 2012
    المشاركات
    34
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: iphone 4 16g مفتوح رسمى كالجديد تماما بلعلبة و الملحقات

    ربنا يباركلك في فلوسه , أنا مش عارف ليه بحب شكل الأيفون الجديد بس إمكانياته قويه جدا وغالي :D .



    *سبحانك اللهم وبحمدك أستغفرك وأتوب إليك*

  9. #9
    عضو الصورة الرمزية net_cruiser
    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    المشاركات
    230
    معدل تقييم المستوى
    9

    رد: iphone 4 16g مفتوح رسمى كالجديد تماما بلعلبة و الملحقات



    الله يبارك فيك اخى الكريم المثل بيقول الغالى تمنه فيه و فعلا بعد الايفون ما يتشلش تليفون
    بس عيبه من وجهة نظرى حجم الشاشة و من وجهة نظرى يجب تعديله فى الايفون 5 الى 4.2 بوصة
    و البطارية لانها فعلا سيئة

    وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ (5)وَنُمَكِّنَ لَهُمْ فِي الْأَرْضِ وَنُرِيَ فِرْعَوْنَ وَهَامَانَ وَجُنُودَهُمَا مِنْهُمْ مَا كَانُوا يَحْذَرُونَ


المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •