النتائج 1 إلى 6 من 6

الموضوع: تراكرات فى حالة غموض

عضو برونزي

Lightbulb تراكرات فى حالة غموض

اعلنت بعض التراكرات انها لم تقوم بتقليد عملية الفخ كمثل التراكرات الثانية

لكن الخبر الى هما اعلنوة دا ما هوا الى بيهدوا الامور

بس هما دلوقتى بيعملو فحص بس اذاى هما كل 500 عضو فى الموقع بيبقو تحت الفحص اسبوع

بس الفحص بيبقى فى المرتبة الاول على دخولك الموقع وبعدين يدور على الريشوا والطريقة دى مش هتاذينا اوى

بمعنى هما الــ 500 عضوا الى تحت الفحص لو فى خلال الاسبوع محدش دخل اكتر من اربع مرات فى الاسبوع ونسبة الريشوا مارتفعتش ولو حتى بنسبة صغيرة

هيخدوا اسمه وبعد فحص اعضاء الموقع كلة ستتم عملية الباند وسيتم تبيد الاعضاء الى انكشفوا فى الفخ

نيجى دلوقتى لاسماء التراكرات الى شغالة فى الفحص اليومين دول

scenetime

zamunda

bitspyder

demonoid

ميعاد تنفيذ الباند

لسه الخبر ما اتسربش لاكن معايا اصدقائى اجانب ليا بكلمهم كل يوم على الياهوا

اول ما يسربوا الخبر هيكون هنا

اول هام ظبطوا نسبة الريشو

اما ميعاد التنفيذ دا خلو عليا

بما انى فى عرب هاردوير هتلاقى انه اول موقع يسرب الاخبار دى ومش على اى موقع تانى

لان المعلومات بتيجى متسربة عن طريق المحادثات فى الياهوا والهوت ميل

ارجوا من الناس الى بتنقل الخبر لمواقع تانية يكتبوا منقول ويكتبوا اسمى لانى بتعب كل مرة فى عمل موضوع ذى دة ومش بنام الى ما اجيب كل الاخبار المتسربة عن يوم بداء الفحص ويوم التنفيذ

عضو برونزي

رد: تراكرات فى حالة غموض

بيس مستر حبلص :o
    أنا اتغظت من كل التراكرات
    تورنت ليش عملي بان بدون ما أغش وصديق لي أعطيته دعوة وبيغش علي أي تورنت حتي لو مش عليه لينشر شغال لحد دلوقتي
    هو فيه أيه :D
    لا ومش فاضل كمان غير demonoid بيعمل فحص علينا :mad:

ايه أخبار BitmeTv أنت مجبتش سيرته خالص ولا HD-Torrent ولا Space

وكل سنة وانتوا طيبين
    [CENTER][IMG]https://hh7.an3m1.com/Sep/an3m1.com_13464408511.jpg[/IMG][SIZE=3][SIZE=3][FONT=courier new][/FONT][/SIZE][/SIZE][B][SIZE=3][FONT=times new roman][/FONT][/SIZE][/B]
    [B][SIZE=3][FONT=times new roman][URL="https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=239720&highlight="]مراجعة بسيطة للكارت 4670 [/URL][/FONT][/SIZE][/B]
    [B][SIZE=3][FONT=times new roman][URL="https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=269581&p=2115334#post2115334"]مراجعة بسيطة لكارت 5570 [/URL][/FONT][/SIZE][/B]

[/CENTER]

عضو برونزي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Goku مشاهدة المشاركة
    تورنت ليش عملي بان بدون ما أغش وصديق لي أعطيته دعوة وبيغش علي أي تورنت حتي لو مش عليه لينشر شغال لحد دلوقتي

وكل سنة وانتوا طيبين
    اولا: عملية الباند دى جاية حظ معا ناس وناس انا اعرف 4 جالهم بند على التورنت ليتش فى يوم واحد وكان الريشوا تمام

ثانيا : موقع ديموند لما عرفت انه بيعمل فحص ما اهتميتش بس قولت انشر الخبر وخلاص بردة فى ناس معهاش غيرة

ثالثا : مواقع : bitme _ bitmeTV _ space لسة لا حس ولا خبر خالص عنهم وسالت اصحابى اجانب عنهم مش قدرين يسربوا الخبر عن بدا الفحص والتنفيذ

واعذرنى لو ماقدرتش اسرب الخبر

بس هما سربوا اخبار تانية بس ميعاد الفحص وميعاد التنفيذ بتعهم بعيد شوية فا انا مش هعملهم توبيك دلوقتى

علشان يكون الخبر طازة

مشرف سابق الصورة الرمزية TaHeR.NaBiL

انا هاقول للجميع على نصيحه انا بعمل بيها والحمد لله كله تمام
    1 - افضل برنامج على الاطلاق فى الغش هو الفيوز اكستريم مود .
    2 - اول ما بحمل ملف من اى موقع اى كان اول ما بخلص تحميل بسيب الملف سيدر الى ان تصل الراشيو الى 1 وبعدين بحذف الملف على طول .
    3 - سرعة الرفع الوهمى تكون اقل من سرعة التحميل الحقيقيه بتاعتى انا عن نفسى عاملها نصف سرعة التحميل عندى .
    4 - غالبا لا اقوم بتحميل اكثر من ملف او اتنين من موقع واحد فى نفس الوقت .
    5 - غالبا اقوم بالتحميل بالتناوب بين المواقع الى عندى بمعنى انا عندى مثلا 20 موقع بحمل مثلا فيلم من الموقع رقم 1 وفيه فيلم تانى عاوز احمله بحمله وقتها من الموقع رقم 2 او 3 وافضل على كده بحيث نيجى فى الاخر هاتلاقى نفسك بتحمل من كل موقع من 20 مره كل شهر او اتنين وبكده بقلل جدا من انهم يكشفونى .

صدقونى انا بقالى حوالى سنتين شغال بالطريقه دى وكله تمام
    التعديل الأخير تم بواسطة TaHeR.NaBiL ; 19-07-2012 الساعة 02:18

عضو برونزي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tahernabil مشاهدة المشاركة
    انا هاقول للجميع على نصيحه انا بعمل بيها والحمد لله كله تمام
    1 - افضل برنامج على الاطلاق فى الغش هو الفيوز اكستريم مود .
    2 - اول ما بحمل ملف من اى موقع اى كان اول ما بخلص تحميل بسيب الملف سيدر الى ان تصل الراشيو الى 1 وبعدين بحذف الملف على طول .
    3 - سرعة الرفع الوهمى تكون اقل من سرعة التحميل الحقيقيه بتاعتى انا عن نفسى عاملها نصف سرعة التحميل عندى .
    4 - غالبا لا اقوم بتحميل اكثر من ملف او اتنين من موقع واحد فى نفس الوقت .
    5 - غالبا اقوم بالتحميل بالتناوب بين المواقع الى عندى بمعنى انا عندى مثلا 20 موقع بحمل مثلا فيلم من الموقع رقم 1 وفيه فيلم تانى عاوز احمله بحمله وقتها من الموقع رقم 2 او 3 وافضل على كده بحيث نيجى فى الاخر هاتلاقى نفسك بتحمل من كل موقع من 20 مره كل شهر او اتنين وبكده بقلل جدا من انهم يكشفونى .

صدقونى انا بقالى حوالى سنتين شغال بالطريقه دى وكله تمام
    فعلا تمام هيا دى الطريقة الصحيحة علشان تتفادى اى مشاكل او باند

عضو برونزي الصورة الرمزية Mansour A.Hassan

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Goku مشاهدة المشاركة

وكل سنة وانتوا طيبين
    هههههه حظك ضعيف اوى وربنا يستر على صاحبك

ويريت تستخدم ببرنامج رفع وهمى جيدااا اوى سيد بوكس ... الخ يبقا شوف صاحبك معاه دعوات تورنت ليش :D
    [CENTER][B][SIZE=4]صفحتى على الفيس بوك :)

" [I][URL="https://www.facebook.com/MansourA.Hassan2"][COLOR=#ff0000]Mansour A.Hassan[/COLOR][/URL][/I] "

[I][SIZE=4][COLOR=#0000ff]ابتسامتي وضحكتى كل يوم الناس بتشوفها ودائما بسعد اللى حوليا ^_^[/COLOR][/SIZE][/I]
    [URL="https://www.0zz0.com"][IMG]https://www14.0zz0.com/2013/12/30/20/458330302.jpg[/IMG][/URL][/SIZE][/B]

[/CENTER]

المفضلات