صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2
النتائج 16 إلى 18 من 18

الموضوع: هل درجات حرارة جهازى طبيعية ؟؟ وهل يمكن كسر سرعته ؟؟؟؟وهل يوجد عنق زجاجة لدى جهازى ؟؟

عضو

رد: هل درجات حرارة جهازى طبيعية ؟؟ وهل يمكن كسر سرعته ؟؟؟؟وهل يوجد عنق زجاجة لدى جهاز

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة unexpected مشاهدة المشاركة
    مفيش اي خطورة ان شاء الله

مش شرط ان كانت البطاقة الرسومية تستطيع تشغيل لعبة جديدة مثل MAX PAYNE 3 اي يعني البطاقة قوية لكن المهم ما هي الاعدادات التي ستعمل عليها العبة
    ملاحظة يجب ان تعلم ان اغلب مواصفات تشغيل الالعاب من الشركات بيكون مبالغ فيها جدا

فعلا معاك حق بيحطوا امانيات خرافية وفى الاخر اللعبة تطلع عادية

ماكس دى قالوا انها عايزة اقصى حاجة مجربة 16 جيجا

بالذمة ده كلام !!

عضو

رد: هل درجات حرارة جهازى طبيعية ؟؟ وهل يمكن كسر سرعته ؟؟؟؟وهل يوجد عنق زجاجة لدى جهاز

رمضان كريم
    كان حالي حالك والحمد لله فتحت النواة الثالثة والرابعه بس وجدت الجهاز بثلاثة أفضل واشتريت كرت HD 7770 VAPOR-X OC ودي افضل نسخ الـ HD 7770 ولله الحمد الفرق في الألعاب شيء نحمد الله عليه كبير جداً سيبك من تغيير الجهاز لانه بمواصفات محترمة بس حاول تعمل زي ما انا عملت مع ملاحظة انه يجب ان يكون الباور لديك أصلي وهذا الكرت يكفيه باور 350 من نوعية محترمة وانا عن نفسي اشتريت سيرمالتيك 450 وات . هذا والله أعلى وأعلم

عضو

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة whiteheartwael مشاهدة المشاركة
    رمضان كريم
    كان حالي حالك والحمد لله فتحت النواة الثالثة والرابعه بس وجدت الجهاز بثلاثة أفضل واشتريت كرت HD 7770 VAPOR-X OC ودي افضل نسخ الـ HD 7770 ولله الحمد الفرق في الألعاب شيء نحمد الله عليه كبير جداً سيبك من تغيير الجهاز لانه بمواصفات محترمة بس حاول تعمل زي ما انا عملت مع ملاحظة انه يجب ان يكون الباور لديك أصلي وهذا الكرت يكفيه باور 350 من نوعية محترمة وانا عن نفسي اشتريت سيرمالتيك 450 وات . هذا والله أعلى وأعلم

منا بفكر انى اجيب كارت شاشة محترم لجهازى ده بجانب الجهاز الجديد اللى هجيبه ويبقى عندى اتنين عشان مفضلش اتخانق مع اخواتى

بس المهم انت جبت الكارت ده بكام ؟

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2

المفضلات