النتائج 1 إلى 3 من 3

الموضوع: نفسي حد يساعدني ويقولي اعمل ايه عشان اخد الشهادة

عضو

Angry نفسي حد يساعدني ويقولي اعمل ايه عشان اخد الشهادة

بصوا يا جماعه من غير مطول عليكو انا من المحلة الكبري ونفسي دلوقتي حد من اللي خدوا الشهادات الدوليه يقولي اعمل ايه واحدا واحدا عشان اخد شهاده سيسكو انا خدت الكورس وتمام انا فاضيلي كام شهر واخش الجيش ونفسي اخد الشهادة قبل الجيش وانا مش عارف اراجع الكورس خالص ومش عارف ازاكر ازاي وعندي التست كينج بالهبل واسالتوا مبعرفش احل ولا واحد منهم والكتاب اللي بالانجليزي ده انسوا اننا طبعا ازاكر منوا طيب اعمل ايه مع العلم اني شاطر جداا في العملي وفي النظري بردوا بس مش فاهم؟؟؟؟؟

فحد بقي ربنا يجازيه خير يقولي اعمل ايه واحدا واحدا كدا وازاكر ازاي وبعدين احل انهي اسئله بتاعت انهي تست كينج وبعدين اروح انهي مركز اللي همتحن فيه وهيبقي النظام ازاى وهاخد الشهاده ازاي انصحوني يا اهل الخييييييييييييييييييييير

عضو برونزي الصورة الرمزية Foadd

رد: نفسي حد يساعدني ويقولي اعمل ايه عشان اخد الشهادة

حبيبي الغالي الموقع دا هتعيش معاه أسبوع واحد وتدعيلي بعد كده

www.9tut.com

ولو في حاجه مش واضحه اسألني وان شاء الله نكون موجودين عشان نساعدك
    [RIGHT][FONT=Comic Sans MS][SIZE=5][COLOR=blue]CCNA certified[/COLOR][/SIZE][/FONT][/RIGHT]

عضو

رد: نفسي حد يساعدني ويقولي اعمل ايه عشان اخد الشهادة

صديقي العزيز انا اخذت الشهاده ومن تجىبتي الخاصه انا بديت بفديوهات الاستاذ محمد سمير و كملت النواقص من باقي الاساتذه مثل cbtme و بعدين بديت فريت كتاب CCNA SYBEX و بالنهايه لمدة اسبوعين قريت من الباس فور شور والتيست كينك وال 9tut وطبيت الامتحان ونجحت .

ملاحظه : كتاب ال sybex مهم جدا وضروري تقراه وراح اتشوفه سهل جدا وره ما اتخلص الفديوهات

وبالنجاح ان شاء الله

المفضلات