النتائج 1 إلى 5 من 5

الموضوع: استفسار لموقع Torrentday

عضو

استفسار لموقع Torrentday

فى البدايه انا اول مره سوف اقوم باستخدم الرفع الوهمي فى المواقع
    وقرأت فى هذا الموضوع الموجد بالموقع للـ Ratio Master ولكنى وجدت شئ لم افهمه وقمت بكتابته فى هذا المشاركه
    وايضا اريد الاستفسار اذا كان هناك برنامج للرفع الوهمي بس بدل ما اضع به تورنت واحد - اضع به اكثر من تورنت وخصوصا الذى قمت بتنزيلهم من قبل.
    لأني لاحظت ان برنامج Ratio Master اضع به تورنت وحيد ومن خلال القراءه فى الموضوع المشار اليه فى الاعلي وجدت فى البرنامج جزء انى احدد الكلاينت اللى بشتغل به كمثال Bittorrent ولكنى لم افهم لماذا قمت بالربط وايه الاعدادت اللى اعملها بعد مااختار البرنامج اللى بشتغل عليه وكمان الاصدار اللى بشتغل عليه مش موجود فى القائمه. مع العلم انى منزل اخر اصدار من Ratio Master 1.9.1

استعمل برنامج BitTorrent الاصدار 7.6.1
    سرعه النت 1 ميجا (لوحدي)

وشكرا لكم وفى انتظار المعرفه

عضو الصورة الرمزية spy_master

رد: استفسار لموقع Torrentday

علي فكره اخي مش شرط انك تكتب له النسخه الصحيحه اللي انت بتستخدمها (BitTorrent الاصدار 7.6.1) ممكن اي نسخه اخري عادي مش هيسبب مشاكل
    الإبتسامه روح وريحان وجنان .. هي نبض للوجدان
    بلسم تطيب به الجروح وأقرب الطرق وصولاً للقلب .. هي نجمة في السماء قد اعتلت بحجم القمر بضيائها تصل للقلوب مستقرة كأجمل غنوة
    هي أحلا وأجمل الألحان .. ك حنين مغترب لأرض وطن أو ك دفء شمس في ليلة شتاء .. هي حلم جميل بل أحلي من الأحلام .. ليس لرقتها وصف ك نسمة رقيقه يهفوا أريجها فوق بستان .. هي لغة العاشقين إن عجزوا عن الكلام .. أقوى من أن تكون قصيده أو رواية من وحي الخيال .. مجراها الفم .. مرساها العين
    مهما تفننا فيها لن نصل لمعانيها ..

عضو

انصحك بستخدام برنامج Ratio Faker انا شغال بى على الموقع ومفيش اى مشاكل معا وتقدر تحمل ١٠٠ حاجه عليه سوا من موقع واحد او اكتر

عضو

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة spy_master مشاهدة المشاركة
    علي فكره اخي مش شرط انك تكتب له النسخه الصحيحه اللي انت بتستخدمها (BitTorrent الاصدار 7.6.1) ممكن اي نسخه اخري عادي مش هيسبب مشاكل
    شكرا اخي
    بس طيب ممكن توضيح للنقاط الموجوده غير نسخه البرنامج

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Admz مشاهدة المشاركة
    انصحك بستخدام برنامج Ratio Faker انا شغال بى على الموقع ومفيش اى مشاكل معا وتقدر تحمل ١٠٠ حاجه عليه سوا من موقع واحد او اكتر
    يعنى انزله واشتغل بيه ع ضمانتك وعندك دعوه تانيه لو ده اتقفل ولا ايه انا لسه جديد ^_^

عضو الصورة الرمزية XZOOM-911

لا يوجد شيء مضمون في الغش ممكن تنكشف في أي لحظة

المفضلات